Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten taas selitän nätisti/asiallisesti sukujuhlissa, etten huoli ketä hyvänsä?

Vierailija
30.07.2022 |

Sukujuhlat tulossa ja aika laaja suku, varmaan kaikki paikalla. Tiedän jo nyt, että saan kysymyksiä "noh etkös sinä tullut kenenkään kanssa" tjsp. Mutta itselläni on aika tiukat kriteerit ja laatuvaatimukset. Itseäni viehättää eniten älykäs, lahjakas ja kunnianhimoinen nainen. Sellaista en huoli, joka tyytyy vain kiltisti ja nöyrästi olemaan miehen henkilökohtainen palvelijatar. Olen itse uraputkessa oleva akateeminen, DI. En usko, että minulla olisi paljoa yhteistä puhuttavaa tai jaettavaa kovin erilaisen ihmisen kanssa. Jos menen sukulaisille kertomaan kriteereistäni, niin varmaan ensimmäinen kommentti on "ei saa olla niin nirso". Mutta itse koen, että muunlainen elämä on lähinnä vain kulissia, joka on muiden odotusten mukaan rakennettu. Mutta en minä tätä kehtaa ääneen sanoa. Vinkkejä?
M36

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vain, että ei ole sopivaa vielä löytynyt ja miten sun kesä on sujunut.  Miksi teet tästä ongelmaa, hävettääkö olla ilman naista vai mitä.

Vierailija
22/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat tädille kysymällä onko hän ajayellut laihduttaa. Kysyt vieläkö setä on inhottava juovuksissa. Ja ovatko ajatelleet erota kun muuta yhteistä ei enää näytä olevan kuin ihmetellä muun suvun parisuhteita tai sinkkuelämää.

Itse (naisena) ehkä vain tuijottaisin hitaasti ja halveksivasti, vaiti. Osaan nimittäin sen tosi hyvin. Siinä kutistuu rusinaksi pölhömpikin utelija.

Noin toimii tyhmä ihminen. Itse vastaan aina kohteliaasti ja asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat vain, että ei ole sopivaa vielä löytynyt ja miten sun kesä on sujunut.  Miksi teet tästä ongelmaa, hävettääkö olla ilman naista vai mitä.

Varmaan se että vituttaa kuunnella utelua ja naljailua. Taidat olla hieman hidas...

Vierailija
24/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ihminen vastaa jotain ympäripyöreää ja vaihtaa aihetta lennossa. Eikä jää märehtimään muiden kysymyksiä.

Se on vain kysymys, jolla ei oikeasti ole merkitystä niille ihmisille.

Voisit ehkä miettiä sitä, miksi se tuntuu niin pahalta kun sitä kysytään?

Vierailija
25/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen harhaluulo on tämä, että insinöörimiehet olis kiinnostavia? Insinöörimiesten?

Osa insinööreistä, kuten esim minä, olemme vähän siinä kiikun kaakun onko autismin rajoilla vai ei. 

En esim. itse käy baareissa enkä yöelämässä, ei kiinnosta sellainen. Mutta käynkin sitten lentonäytöksissä ja vastaavissa tapahtumissa, vietän vapaa-aikani melkolailla yksikseni. Mutta sitten työelämässä tullaan toimeen muiden kanssa ja läppä lentää yms. 

ap

Niinpä, ilmeisesti sinulla ei ole edes halua parisuhteeseen eli voit todeta niinkuin tuttu inssi, hänelle ei kelpaa niin hullut, jotka olisivat kiinnostuneita hänestä.

Vierailija
26/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama. Ennemmin olen omassa hyvässä seurassa, kuin riudun huonossa parisuhteessa, kuten ne kaverini, jotka menivät naimisiin heti ensimmäisen kanssa joka tuli vastaan. Joitakin tämä ärsyttää suunnattomasti ja olen saanut kuulla jopa homottelua vanhemmilta ihmisiltä.

M35, insinööri(amk)

Onhan se kauheaa että toiset ovat uskaltaneet elää.

Vierailija
27/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen harhaluulo on tämä, että insinöörimiehet olis kiinnostavia? Insinöörimiesten?

Itsehän naiset kertovat miten älykkäät miehet ovat seksikkäitä ja DI-miehet ovat keskimäärin selvästi keskitasoa älykkäämpiä.

Vierailija
28/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat tylysti kyselyyn. Voi olisin tullut jonkun kanssa,mutta kukaan ei minua huoli! Loppuu aihe siihen.

Vierailija
29/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat elää sinkkuna niin kauan kunnes tulee sellainen ihminen vastaan, ettet enää halua olla sinkku.

Vierailija
30/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että "epämieluisaan puolisoon tyytyminen, koska parempaakaan ei löytynyt ja koska seurustelu on itseisarvo, kun muut sitä odottaa" on teidän tapanne, ei minun.

Itselläkin on jonkinverran kriteerejä, mutta niiden takia taidan pysyä sinkkuna lopun ikäni.

Vierailija
31/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat vaan, ettei ole osunut oikea kohdalle. Ja sen jälkeen käännät keskustelun muualle, kuten vaikka kysymällä kysyjältä jotain hänen yksityiselämäänsä liittyvää, ehkä arkaakin aihetta.

Vierailija
32/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat sinut jo toivottomaksi todenneet, ne fiksut DI:t, joita tunnen ovat tuossa iässä vieneet jo parhaat naiset. Sinulle ei ole jäänyt kuin niitä, joiden kohdalla sinun on oltava vähemmän nirso. Mutta voit jatkaa tuota ja yksin jäät.

Miehillä alkaa parhaat markkinat juuri tuossa iässä. Uranaiset hakevat kiireellä kumppania, ekan eron tehneet naiset tulevat markkinoille ja osalle nuorista naisista tyylikäs nelikymppinen on kuumaa kamaa. Itsellä ei ole ollut koskaan niin paljon vientiä kuin nyt. 

M42

Jotkut miehet aikuistuvat ja tulevat miehiksi vasta +35 -iässä. Tottakai se heijastuu siihen, kuinka kiinnostavina heitä pidetään. Itsestään epävarmat ja hötkyilevät pikkupojat eivät ole yhtä kiinnostavia kuin terveellä itsetunnolla varustetut ja elämänkokemuksistaan viisastuneet miehet.

Vierailija
33/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla selittämättä

Vierailija
34/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nousee ärsyyntyminen todella kun varsinkin naiset tulee kyselemään ja voivottelemaan kliseisin lausein että "Kyllä sinä vielä sen oikean löydät"

Helppo heidän on sanoa kun tiedän että heidän ei ole tarvinnut pistää tikkua ristiin, kun suurinpiirtein kotoa on miehet hakeneet heidät. Eivät ole sen sosiaalisenpia kuin minäkään, mutta ovat naisia ja se riittää.

Vierailija
35/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä haluatko :

1. Ilmaista ärsyyntymisesi/loukkaantumisesi

2. Piilottaa tunteesi

Vierailija
36/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat sinut jo toivottomaksi todenneet, ne fiksut DI:t, joita tunnen ovat tuossa iässä vieneet jo parhaat naiset. Sinulle ei ole jäänyt kuin niitä, joiden kohdalla sinun on oltava vähemmän nirso. Mutta voit jatkaa tuota ja yksin jäät.

Miehillä alkaa parhaat markkinat juuri tuossa iässä. Uranaiset hakevat kiireellä kumppania, ekan eron tehneet naiset tulevat markkinoille ja osalle nuorista naisista tyylikäs nelikymppinen on kuumaa kamaa. Itsellä ei ole ollut koskaan niin paljon vientiä kuin nyt. 

M42

Jotkut miehet aikuistuvat ja tulevat miehiksi vasta +35 -iässä. Tottakai se heijastuu siihen, kuinka kiinnostavina heitä pidetään. Itsestään epävarmat ja hötkyilevät pikkupojat eivät ole yhtä kiinnostavia kuin terveellä itsetunnolla varustetut ja elämänkokemuksistaan viisastuneet miehet.

Kannattaa vaan vaihtaa paikkakuntaa varsinkin jos se on kovin pieni, sillä jos olet vaikka kouluaikoina saanut sellaisen "ei niin vakavasti otettavan" leiman niin se tulee pysymään myöhemminkin.

Vierailija
37/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo nyt auttamattomasti ryssinyt itsesi ulos naismarkkinoilta korottamalla itsesi jalustalle.

Se juna meni jo ja parhaat kermat on kuorittu päältä.

Sukulaisille voit kertoa suoraan, että olet luuseri ja semmoiseksi jäät. Kloonaa itsesi kaltainen nainen.

Mua huvitti Markus Kajon pohdinta:

Jos kaikki ihmiset olisivat samanlaisia, niin ne olisivat samanlaisia kuin kuka?

Kauhea kina siitä, että kuka malliksi.

Vierailija
38/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä nousee ärsyyntyminen todella kun varsinkin naiset tulee kyselemään ja voivottelemaan kliseisin lausein että "Kyllä sinä vielä sen oikean löydät"

Helppo heidän on sanoa kun tiedän että heidän ei ole tarvinnut pistää tikkua ristiin, kun suurinpiirtein kotoa on miehet hakeneet heidät. Eivät ole sen sosiaalisenpia kuin minäkään, mutta ovat naisia ja se riittää.

Höpö höpö, että koko naiskunta muka samassa paketissa.

Ok, täytyy myöntää, että miehiä on ollut tunguksi asti ovella ja niitä sai jopa potkia ulos.

En ole se kaunein tissi-ääliö, jotain siltä väliltä ja helposti lähestyttävä, lähinnä rento.

Valitsin itselleni parhaan: älykäs, komea ja rento inssi, jonka kanssa keskustelemme aiheesta kuin aiheesta,

paitsi avaruustieteestä. Joku roti siinäkin :D

Vierailija
39/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitapa sille vakikyselijälle ehdottelemaan että "eikö sinunkin kannattaisi jo vaihtaa ja valita vähän parempi puoliso?". Eiköhän se siihen lopu, kyseleminen.

Vierailija
40/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kitty mukana. Pue sille vaatteet ja istutat pöytään. Kerrot olevasi nykyaikainen 🥃

Kittyn saa Kaalimadosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi