Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten taas selitän nätisti/asiallisesti sukujuhlissa, etten huoli ketä hyvänsä?

Vierailija
30.07.2022 |

Sukujuhlat tulossa ja aika laaja suku, varmaan kaikki paikalla. Tiedän jo nyt, että saan kysymyksiä "noh etkös sinä tullut kenenkään kanssa" tjsp. Mutta itselläni on aika tiukat kriteerit ja laatuvaatimukset. Itseäni viehättää eniten älykäs, lahjakas ja kunnianhimoinen nainen. Sellaista en huoli, joka tyytyy vain kiltisti ja nöyrästi olemaan miehen henkilökohtainen palvelijatar. Olen itse uraputkessa oleva akateeminen, DI. En usko, että minulla olisi paljoa yhteistä puhuttavaa tai jaettavaa kovin erilaisen ihmisen kanssa. Jos menen sukulaisille kertomaan kriteereistäni, niin varmaan ensimmäinen kommentti on "ei saa olla niin nirso". Mutta itse koen, että muunlainen elämä on lähinnä vain kulissia, joka on muiden odotusten mukaan rakennettu. Mutta en minä tätä kehtaa ääneen sanoa. Vinkkejä?
M36

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama. Ennemmin olen omassa hyvässä seurassa, kuin riudun huonossa parisuhteessa, kuten ne kaverini, jotka menivät naimisiin heti ensimmäisen kanssa joka tuli vastaan. Joitakin tämä ärsyttää suunnattomasti ja olen saanut kuulla jopa homottelua vanhemmilta ihmisiltä.

M35, insinööri(amk)

Onhan se kauheaa että toiset ovat uskaltaneet elää.

Korviaan myöten velkaantuminen perheen nimissä on se juttu? Haha, happamia sanoi kettu.

Vierailija
42/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä nousee ärsyyntyminen todella kun varsinkin naiset tulee kyselemään ja voivottelemaan kliseisin lausein että "Kyllä sinä vielä sen oikean löydät"

Helppo heidän on sanoa kun tiedän että heidän ei ole tarvinnut pistää tikkua ristiin, kun suurinpiirtein kotoa on miehet hakeneet heidät. Eivät ole sen sosiaalisenpia kuin minäkään, mutta ovat naisia ja se riittää.

Höpö höpö, että koko naiskunta muka samassa paketissa.

Ok, täytyy myöntää, että miehiä on ollut tunguksi asti ovella ja niitä sai jopa potkia ulos.

En ole se kaunein tissi-ääliö, jotain siltä väliltä ja helposti lähestyttävä, lähinnä rento.

Valitsin itselleni parhaan: älykäs, komea ja rento inssi, jonka kanssa keskustelemme aiheesta kuin aiheesta,

paitsi avaruustieteestä. Joku roti siinäkin :D

Taikasana tuossakin oli että valitsit. Useimmat miehet voi valita vaihtoehdoista: Yksin olo tai Vaan joku nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä nousee ärsyyntyminen todella kun varsinkin naiset tulee kyselemään ja voivottelemaan kliseisin lausein että "Kyllä sinä vielä sen oikean löydät"

Helppo heidän on sanoa kun tiedän että heidän ei ole tarvinnut pistää tikkua ristiin, kun suurinpiirtein kotoa on miehet hakeneet heidät. Eivät ole sen sosiaalisenpia kuin minäkään, mutta ovat naisia ja se riittää.

Höpö höpö, että koko naiskunta muka samassa paketissa.

Ok, täytyy myöntää, että miehiä on ollut tunguksi asti ovella ja niitä sai jopa potkia ulos.

En ole se kaunein tissi-ääliö, jotain siltä väliltä ja helposti lähestyttävä, lähinnä rento.

Valitsin itselleni parhaan: älykäs, komea ja rento inssi, jonka kanssa keskustelemme aiheesta kuin aiheesta,

paitsi avaruustieteestä. Joku roti siinäkin :D

Taikasana tuossakin oli että valitsit. Useimmat miehet voi valita vaihtoehdoista: Yksin olo tai Vaan joku nainen.

Tuntuu ettei ostosuhteet vaikuta yhtään sen onnellisimmilta. Välejä hiertää jatkuva pelko taloudellisesta konkurssista.

Vierailija
44/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat sinut jo toivottomaksi todenneet, ne fiksut DI:t, joita tunnen ovat tuossa iässä vieneet jo parhaat naiset. Sinulle ei ole jäänyt kuin niitä, joiden kohdalla sinun on oltava vähemmän nirso. Mutta voit jatkaa tuota ja yksin jäät.

Eli tarkoitatko, että hyviä miehiä on enemmän kuin hyviä naisia?

Ei, vaan ne menee tasan, jäljellä on vain ei-niin-hyvät eli jämät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi