Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies ei rajoita syömistä, vaikka rahat olisi vähissä

Vierailija
30.07.2022 |

Sanoo, että loppuu kun loppuu, vaikka joutuisi sitten useita päiviä elää puurolla, kun järkevästi suunnitellen voitaisi syödä hyvin koko kuukausi. Ehdotin jo, että kumpikin ostaisi omat ruuat, mutta tämä ei kelvannut. Alkaa pikkuhiljaa jo ero tai omat asunnot kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Kaikki menee, mikä tulee, yksin asuessani sain säästöönkin rahaa. Onko muita kohtalotovereita ja miten olette ratkaisseet tilanteen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se omien ruokien ostaminen ukolle käy, kun nyt käytännössä syö sun rahat. Hanki oma asunto ja oma jääkaappi, sillä se ratkeaa.

Vierailija
2/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣🤣

Tämähän oli suorastaa hauska:)

Vierailija
4/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma teinipojalle opettanut, että pitää kaksin käsin syödä muunkin perheen ruuat. Unohti sitten opettaa, että aikuisena ei tarvitse syödä niin, että napa ratkeaa.

Vierailija
5/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilaan lisää perunoita.

Vierailija
6/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko elää loppuelämäsi noin että rahat välillä kokonaan loppu?

Ilmeisesti haluaisit elää taloudellisesti järkevämmin. Jos mies ei halua muuttaa käytöstään niin jatkossa omat asunnot ja rahat. Tai sitten suoraan ero. Mieti minkälaista tuon miehen kanssa olisi elättää muutamaa lasta.

Vierailija
7/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattilaan lisää perunoita.

Pitää olla sisäfilettä ja makkaraa.

Vierailija
8/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ruoat tai (asumus)ero.

Vierailija
9/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itse teille joka päivä ruuan valmiiksi, mies syö kyllä sitä mitä tarjolla on, mutta jos sitä ruokaa pitäisi hänen itse alkaa tehdä niin tottakai menee kauppaan ja ostaako jotain kallista valmiina...

Vierailija
10/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet itse teille joka päivä ruuan valmiiksi, mies syö kyllä sitä mitä tarjolla on, mutta jos sitä ruokaa pitäisi hänen itse alkaa tehdä niin tottakai menee kauppaan ja ostaako jotain kallista valmiina...

Ex-mies jätti mulle vaan pikkuannoksen. Jos ylipäätään oli mistä tehdä ruokaa, yleensä söi iltapalana seuraavaksi päiväksi tarkoitetut raaka-aineet. Osasi itse tehdä ruokaa, muttei välittänyt, söikö minunkin ruuat.

Vierailija
11/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene kauppaan. Anna miehen ostaa itse ruokansa. Syöt päivällä jossain lounasravintolassa ja illan elät puurolla.

Vierailija
12/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö, syö. Jouluna tapetaan. Sano äijälle näin...

Vierailija
13/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha jatkaa tuollaista eli jokin muutos nyt kehiin. Mitä väliä ellei suostu ruokajakoon? Voit sen itsekin päättää, eli tästä lähtien kumpikin ostaa omat ruokansa. Etkä sitten hänelle lainaile. Ellei pari kuukautta onnistu niin asumusero ja omat jääkaapit.

Vierailija
14/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, sitten kun yhteisen hyvän eteen "työskentely" ei kiinnosta toista osapuolta, kannattaisi oikeasti nostaa kytkintä. Äijä on suhteessa tasan siksi että saa porsastella sun kustannuksella. Säästä hermojasi ja nosta kytkintä, ei se siitä muutu, pahenee vain. Kokemusta on ja erosin aivan liian myöhään tollasesta itsekkäästä mammanpojasta, sori sille joka hänet nyt sai...ellei hän ole palannut äidin patojen ääreen.

Vierailija
15/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies jätti mulle vaan pikkuannoksen. Jos ylipäätään oli mistä tehdä ruokaa, yleensä söi iltapalana seuraavaksi päiväksi tarkoitetut raaka-aineet. Osasi itse tehdä ruokaa, muttei välittänyt, söikö minunkin ruuat.

Meillä isä teki tuota samaa. Jos oli hänen vuoronsa tehdä illallista koko perheelle, hän teki niin että söi kyllä oman vatsansa täyteen mutta lapsille hoki että jättäkää myös äidille. Ja jos äidille ei jäänyt niin se oli ahneiden lasten vika.

Vierailija
16/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pätkäpaastolle, syöt kerran päivässä kunnolla lounaan ja mies syö sit mitä syö :D

Vierailija
17/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin just lohta.

Terv. Rikas

Joillain elää sitkeässä se käsitys, että marketin kassilohi on luksuksen huipentuma.

Vierailija
18/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse suostua erillisiin ruokiin. Riittää kun ostat ja kokkaat vain itsellesi ja ilmoitat että mies ei saa niihin koskea.

Vierailija
19/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai suurikulutuksinen mies mitään sisäfilettä vetele nälkäänsä?

Tuossa tuo oma, kalorintarve jotain reilusti yli 3000 päivässä, söi välipalaksi puuroa margariinisilmällä.

Päivälliseksi sit jotain helppoa ja halpaa perusruokaa perunasta, mut minulle riittää pari perunaa, mies vetää huoletta kymmenen.

Eikö mies osaa tätä?

Vierailija
20/27 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai suurikulutuksinen mies mitään sisäfilettä vetele nälkäänsä?

Tuossa tuo oma, kalorintarve jotain reilusti yli 3000 päivässä, söi välipalaksi puuroa margariinisilmällä.

Päivälliseksi sit jotain helppoa ja halpaa perusruokaa perunasta, mut minulle riittää pari perunaa, mies vetää huoletta kymmenen.

Eikö mies osaa tätä?

Tylsää puputtaa puuroa ja perunaa. Kunnon mättösafkat pitää olla joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän