Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sildenafil

Hakisiko tabut?
30.07.2022 |

Olen lääkäriltä saanut reseptin mutta en ole vielä hakenut sitä. Olen 54 mies ja erektio vaihtelee, aamuisin useimmiten todella kova js illalla siiten kun sekdiä niin ei yhtä kova läheskään. Olen huomannut että sivan kovana vaimo nauttii enemmän. Myös koko on silloin isompi, n 15,5 sm kun taas ei niin voimakkaalla erektiolla n 11-12 sm. Kannattaisiko hakea tabut salassa ja kokeilla jos etektio olusi kovempi ja penis isompi? Toimiko niin? Ja please asialliset kommentit myös naisilta!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena on pakko kommentoida sen verran, että minä ainakin kiihotun siitä, että miehelläni on kova erektio, koska silloin koen että hän haluaa minua ja kiihottuu minusta ja seksistämme. Jos on yhtään löysän tuntuinen erektio, niin en voi heittäytyä samalla tavoin nauttimaan, koska koen silloin, ettei hän kiihotu seksistämme niin paljon ja se vie paljon omaa nautintoani pois. Monet naiset siis kiihottuu miehen kiimasta ja ehkä on sama toisinkin päin. Eli ei välttämättä ole kyse koosta, vaan ajatuksista.

Mutta sildenafil-asiaan en osaa otta mitenkään kantaa. Tsemppiä jatkoon teit miten vaan :)

Ihanasti sanottu! Mukava kun kerroit asian naisen näkökulmasta. Minä kiihotun tavattomasti omasta vaimostani. Jos katselen häntä pitkään suihkussa tai varsinkin, kun olemme menossa rakastelemaan, en pysty estämään pystyyn ponnahtavaa todella jäykkää erektiota. Yritän livahtaa peiton alle, että hän ei näe, että minulla seisoo ihan kivikovana, ennen kuin olemme edes koskeneet toisiimme. Tämä vaikka meillä on pitkä suhde takana. Himoitsen häntä edelleen ihan mielettömästi. Jostain syystä vain ujostelen ja häpeillen omaa vehjettäni, kun se ei lupaa kysele erektiolle ja himolleni, vaikka kysymyksessä on oma vaimoni. Voi kun hänkin sanoisi, että hän ihailee näkyvää himoani häneen. 

Vierailija
42/47 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v ja syön mielialalääkkeitä. Näistä johtuen erektion saaminen on vaikeaa. Olisiko Sildenafil tai tuo Taladafil tilanteessani toimiva apu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadalafil 10mg oli itselle pieni pettymys. Sivuoireet kyllä pieneni hurjasti vrt Sildenafil 50mg, mikä oli hienoa.

Toisaalta ei tullut yhtä kovaa erektiota ja ennen kaikkea 24h lääkkeen oton jälkeen ei ole enää vaikutusta lainkaan. Eikä myöskään tullut mitään kovaa aamustondista yöllä.

Onpa tosi yksilöllisiä nämä vaikutukset.

Vierailija
44/47 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, ihan tavallinen lääke. Parantaa suhdetta huomattavasti. Lääkärit kirjoittaa näitä helposti tarpeeseen. 

M37

Vierailija
45/47 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Iso vaikutus myös korvien väliin, kun ei tarvitse jännittää seisooko vai ei

Vierailija
46/47 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä

Vierailija
47/47 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Toimii todella hienosti ja vie pikkasen tuntoa pois ja jaksaa rakastella huomattavasti kauemmin. Meillä ainaskin vaimo tykkää siitä kovasti. Itsetunto noussut huomattavasti.