Sildenafil
Olen lääkäriltä saanut reseptin mutta en ole vielä hakenut sitä. Olen 54 mies ja erektio vaihtelee, aamuisin useimmiten todella kova js illalla siiten kun sekdiä niin ei yhtä kova läheskään. Olen huomannut että sivan kovana vaimo nauttii enemmän. Myös koko on silloin isompi, n 15,5 sm kun taas ei niin voimakkaalla erektiolla n 11-12 sm. Kannattaisiko hakea tabut salassa ja kokeilla jos etektio olusi kovempi ja penis isompi? Toimiko niin? Ja please asialliset kommentit myös naisilta!
Kommentit (47)
Kyllä kannattaa hakea. Se tuo varmuutta hommaan. Ei sitä missään nimessä kannata salata vaimolta. Kait hän tajuaa, että olet yli 50v.
Osta sandoz 100 mg. Helppo jakaa neljään osaan. Ota neljännes ja huomaat varttitunnissa vaikutuksen.
Varmasti sitten haen tänään! Jos se vahvistaa erektiota niin saan noin 4 senttiä pituutta lisää ja paksuutta myös. Vaikka vaimo sanoo että koolla ei ole merkitystä niin ne kerrat kun on max koko eli n 15,5 niin voihkinta ja nautintoäänet ihan eri luokkaa kun 11 sentin erektiolla. Ja kaiken lisäksi on lauennut todella nopeasti eli alle minuutissa. Eli se siitä sinakin hänen kohdalla että koolla ei olisi väliä. No tänään tabu testiin ja meillä mennään sikaisin nukkumaan :-) Odotukset suuret!
Naisena on pakko kommentoida sen verran, että minä ainakin kiihotun siitä, että miehelläni on kova erektio, koska silloin koen että hän haluaa minua ja kiihottuu minusta ja seksistämme. Jos on yhtään löysän tuntuinen erektio, niin en voi heittäytyä samalla tavoin nauttimaan, koska koen silloin, ettei hän kiihotu seksistämme niin paljon ja se vie paljon omaa nautintoani pois. Monet naiset siis kiihottuu miehen kiimasta ja ehkä on sama toisinkin päin. Eli ei välttämättä ole kyse koosta, vaan ajatuksista.
Mutta sildenafil-asiaan en osaa otta mitenkään kantaa. Tsemppiä jatkoon teit miten vaan :)
Kyllä kannattaa ja tosiaan neljäsosa tabua riittää itselläkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa ja tosiaan neljäsosa tabua riittää itselläkin hyvin.
Itse hankin 60v kun alkoi olemaan samoja vaivoja kun ap:lla. Syönyt nyt 5 vuotta ja puolikas 50mg tabusta eli 25mg riittänyt aivan hyvin. En ole koskaan edes tainnut kokeilla koko 50mg tabletin ottamista. Hyvin on seissyt seksiin ryhtyessä ja vaimon orgasmin nuolemisen jälkeen kun päässyt naimaan. Edelleen tullut aika nopeasti, mutta yhdyntä onkin nykyisin vain mua varten, siksi ei ole tarvinnut jarrutella. Uusintaa ei ole edes yritetty.
Meillä ollut sopimus vaimon kanssa, että hän ilmoittaa hyvissä ajoin milloin otan tabut. Ei ole tarvinnut turhaan syödä. Sellaisen seikan olen humannut, että aamuseisokit on koventuneet ja yleistyneet, vaikka edellisestä kerrasta olisi päiviä, eikä sildenafilia ollut varmasti enää veressä. On ilmeisesti avannut suonia. Ja on se tunne mahtava vanhalla miehellä, kun kassit turpoo, paino kasvaa ja kalu alkaa keulimaan. Itsevarmuus on ihan toinen, kun tuntee olevansa vielä mies.
Utelias aasi kirjoitti:
No... miten sujui?
Sildenafilit haettu ja toimii huikean hyvin. Todella kova erektio ja pystyy myös eri tekniikoita käyttämän, kärjell vlillä ja vahvoja puolipyörityksiä. Huomasin myös että kestävyyttä tullut enemmän, konkreettinen esimerkki on että vaimo saa yleensä/aina yhdennorhasmin mutta nyt on aina kaksi ja myös kertoja missä 3 orgasmia, siis kaikki yhdynnässä. Tämä vain sildenafilin takua🙏🙏🙏 Kyllä siin tuntee itsensä melko panomieheksi💪 Vaimon aktiisuus myös kovemmalla erektiolla on paljon parempi!
Vierailija kirjoitti:
Naisena on pakko kommentoida sen verran, että minä ainakin kiihotun siitä, että miehelläni on kova erektio, koska silloin koen että hän haluaa minua ja kiihottuu minusta ja seksistämme. Jos on yhtään löysän tuntuinen erektio, niin en voi heittäytyä samalla tavoin nauttimaan, koska koen silloin, ettei hän kiihotu seksistämme niin paljon ja se vie paljon omaa nautintoani pois. Monet naiset siis kiihottuu miehen kiimasta ja ehkä on sama toisinkin päin. Eli ei välttämättä ole kyse koosta, vaan ajatuksista.
Mutta sildenafil-asiaan en osaa otta mitenkään kantaa. Tsemppiä jatkoon teit miten vaan :)
Kiitokset🙏 Sildenafil toimii ihan huippuhyvin meillä On varmasti juuri kuten kirjoitit! Ennen oli vakiona 1 orgasmi vaimolla, nyt ainakin 2, välillä menee 3. Tätä ennen siis 10 vuotta 1 orgasmi ellei joskus harboin esileikin aikana ollut ensimmäinen
Totta helkutissa haet! Ja sitten vaan jyskyttämään kuin nuori varsa!
Olen yli 60 v ja liki kymmenkunta vuotta jo käytttänyt niitä ja kyllä ne toimivat hyvin. Aamuisin levänneenä onnistuu ilmankin aina välillä. Pari -kolme kertaa viikossa rakastellaan. Tunto on kyllä niistä tai muista syistä ? heikentynyt valitettavasti eli orgasmin saaminen on minulle nykyisin vaikeampaa. Vaimo onneksi saa käytännössä aina orgasmin hyvän lämmittelyn jälkeen yhdynnässä ja melko nopeastikin. Minulla ei ole ihan pieni ja siitä hän kyllä kiihottuu aina kun se on oikein kova sisällä.Käytän melkein aina värisevää penisrengasta joka kiihottaa häntäkin kyllä kun se osuu oikeaan kohtaan. Toista orkkua hän ei juurikaan saa, ellen nuole hänelle yhtä orkkua jo ennen yhdyntää.Sitten tulee pian toinen kun menen pian sisään.Se toinen on kuulemma parempi aina kuin nuoltu...Saan valitettavasti vain lähärissä nykyään mennä sisään, sille en voi enää mitään vaikka haluaisin kovasti muutakin asentoa joskus...
Suosittelen minäkin. ei pelkoa keskenkaiken löysähtämisestä ja kestokin parani, ainut haittapuoli on että en aina itse saa ja puolison paikat menee helliksi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen minäkin. ei pelkoa keskenkaiken löysähtämisestä ja kestokin parani, ainut haittapuoli on että en aina itse saa ja puolison paikat menee helliksi.
No 12 vastaa. Ne tabletit tosiaan vievät tuntoa valitettavasti. Värisevää hyvää penisrengasta kannattaa tuossa laukeamattomuuden ongelmassa ainakin kokeilla, mutta halpaa lelua ei kannata ostaa. Ladattava ainakin parin-kolmen kympin rengas toimii hyvin ja niiden lataus kestää pari kolme yhdyntäkertaa ( kestostasi riippuen toki...). Se värinä , joita niissä on yleensä 6-7 erilaista varmasti tekee toisellekin hyvää kun se osuu ainakin lähärissä juuri klitorikseen, sitä voi painaa siihen välillä kiinni kiihottamassa ja naisen ratsastaessa tietenkin myös , jos olet niin onnekas, että puoliso sen osaa ja haluaa sitä hän voi kiihottaa itseään sillä miten haluaa. Laukeava, hekumallisesti liikkuva ja kunnolla voihkiva nainen päällä olisi minusta ainakin todella ihanaa, mutta....
Vierailija kirjoitti:
Auttaako annoskoon pienennyt. Olen käyttänyt vain puolikkaan 50mg tabusta, eli 25mg, eikä ole esiintynyt mitään negatiivisia vaikutuksia, eikä tunnottomuutta. Ihan yhtä herkästi kaukeaa kuin ennenkin ja ihan samoin loppuu seisokki.
Tadalafiilillä tulee vielä paremmat fiilikset, kulli on huomattavasti paksumpi ja kovempi ja pallit on isommat. Kyllä vaimo tykkää kun saa useasti kovaa patukkaa.
M51
Vierailija kirjoitti:
Tadalafiilillä tulee vielä paremmat fiilikset, kulli on huomattavasti paksumpi ja kovempi ja pallit on isommat. Kyllä vaimo tykkää kun saa useasti kovaa patukkaa.
M51
Pallit on isommat? Mitäs paisuvaiskudosta sulla siellä on?
On se vaan hieno homma, että jopo keulii ilman kemikaaleja. Ja joo, en ole mikään juniori enää.
Mutta puolisoni onkin niin kuuma kissa, että ei ihme jotta muna seisoo jatkuvasti.
Sildenafil - https://euhealth24.com/fi/ Omat kokemukset seuraavat: 100mg on liikaa, päätä kuumottaa ja särkee, vaikuttaa myös silmissä lievänä paineena ja itse kulli on niin saatanan kova että sattuu. Myöskään seksi ei tunnu miltään kun jomottaa kullia. 50mg on parempi, mutta vastaavia vaikutuksia kuin 100mg. 25mg on täydellinen. Ei päänsärkyä. Ja seisokki jämäkkä muttei liian. Jos illalla otat 25mg niin aamustondis on vielä varsin miehekäs!
Vierailija kirjoitti:
Osta sandoz 100 mg. Helppo jakaa neljään osaan. Ota neljännes ja huomaat varttitunnissa vaikutuksen.
Ei tule tuolla tekniikalla liian kalliiksikaan. Vain noin 15 senttiä per seisokki!
Kyllä kannattaa hakea. Se toimii hyvin ja nopeasti, vaikutus kestää pitkään. Se antaa varmuuden,että saa kunnon erektion, joka ei lerpahda kesken yhdynnän ja voi hetken kuluttua uusia yhdynnän.
M70