Mielipide ihmisestä, joka arvostelee muiden ulkonäköä?
Kyse aikuisesta äiti-ihmisestä, ei teinistä tai lapsesta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Hei, me asutaan Suomessa, jossa kiusataan ihan päin näköä jopa lääkityksen tuomista muutoksista kehoon (vaikea sairaus). Ja autismista - jopa henkilökunta koulussa (Ilmajoki). Minä kiusaan yhtä ainoaa ihmistä maailmassa ulkonäöstä ja hänen narsistista hoviaan. Nämä ovat juuri näitä kiusaajia. Ja kiusaan maailman tappiin saakka.
Totta! Vaasassa kiusataan huolella erilaisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tavannut sellaista ihmistä, joka ei olisi jossain vaiheessa arvostellut toisten ulkonäköä. Joten sanoisin ehkä, että ainakaan ei ole mikään tekopyhä.
En ole minäkään. Kyllä jokainen on joskus kommentoinut jollekin jonkun ulkonäköä negatiivisesti. Ja jos sitä tapahtuu vaikka kerran viidessä tai kymmenessä vuodessa, niin lieneekö iso "synti"?
Päin naamaa arvosteleminen jo sitten toinen juttu. Sitä en ole ainakaan itse koskaan tehnyt.
Eli sekö on nyt sitten ihan sallittavaa jos kerran viidessä tai kymmenessä vuodessa haukkuu toista rumaksi tai tekee sen selän takana tai vaikka ihan omassa mielessään ja voi tulla tällaisiin ketjuihin leikkimään jotain pyhimystä.
Suomessa _kaikkia_ kiusataan ulkonäöstä. Suurimmat kiusaajat ovat itse rumimpia mätisäkkejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tavannut sellaista ihmistä, joka ei olisi jossain vaiheessa arvostellut toisten ulkonäköä. Joten sanoisin ehkä, että ainakaan ei ole mikään tekopyhä.
En ole minäkään. Kyllä jokainen on joskus kommentoinut jollekin jonkun ulkonäköä negatiivisesti. Ja jos sitä tapahtuu vaikka kerran viidessä tai kymmenessä vuodessa, niin lieneekö iso "synti"?
Päin naamaa arvosteleminen jo sitten toinen juttu. Sitä en ole ainakaan itse koskaan tehnyt.
Eli sekö on nyt sitten ihan sallittavaa jos kerran viidessä tai kymmenessä vuodessa haukkuu toista rumaksi tai tekee sen selän takana tai vaikka ihan omassa mielessään ja voi tulla tällaisiin ketjuihin leikkimään jotain pyhimystä.
En kyllä nyt ymmärtänyt. En ole puhunut mistään pyhimyksistä, tarkoitin vain, että sellaista ihmistä tuskin on, joka ei ole koskaan mitään negativista sanonut kenenkään ulkonäöstä. Ei sen tarvitse olla edes pahantahtoista. Tarkoitin myös, että ei ole kovin paha, jos harvakseltaan niin tekee. Jos se on jatkuva tapa, niin en varmaan sellaisen ihmisen seurassa viihtyisi.
Teki sitten mielessään tai ääneen, niin yhtä surkeahan se ihminen silloin on eikä ole mikään jeesustelemaan.