Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö tätä mekkoa?

Vierailija
30.07.2022 |

https://www.prisma.fi/fi/prisma/house-naisten-mekko-218h172219

Kokeilin sitä tänään, ei pöllömpi, edustassa kivat taskut ja oli kevyt.
Jätin vielä hautumaan, oli -50% alessa vain 17€.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kanssa vielä huivi päähän, niin näyttää ihan hasidilta.

Vierailija
22/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/8d4d8052-8da0-4eba-8292-cdd2d9d9…

Artikkeli pari kesää vanha, mutta sen mukaan neliön malliset kaula-aukot sopii kaikille ja näyttää "helvetin hyvältä", kuvissa myös pari povekkaampaa naista.

Mutta toki av-mamma Huittisista tietää paremmin ja voi palstatuomita tyylit ja mallit, laittaisi vain linkiksi oman kuvansa ja tyylinsä ensin🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin kyllä. Jos olet hoikka/hoikahko niin joku vyö sen kanssa näyttäisi hyvältä.

Varmastikin useimmille. Mun hoikalle tiimalasivartalolle se ei kuitenkaan tekisi oikeutta, koska se toisi valtavasti massaa yläosaan (osa vyön yläpuolelle jäävästä kankaasta rypyttyisi ja hihoissakin on volyymia). Mutta jos on yhtään semmoinen vartalonmalli että vyötärö on pikkuisen "kadoksissa" ja rinnat löytyy omastakin takaa, niin tuon mallisen mekon alle katoaa epätoivotut asiat piiloon ja se vyö vaan korostaa vyötäröä, eli tulisi täydellinen efekti. Esim. mulle se sopisi jos olisi vaikka vatsa turvoksissa syömisten tai raskauden tms. vuoksi, niin sen saisi piiloon helman alle ja silloin pieni yläosan optinen raskaus ei niin haittaisi kun vyö kuitenkin pitäisi huolen tiimalasimuodosta.

Väri on minusta kaunis ja sen saa asusteilla muutettua vaikka millaiseksi. Anna palaa, ap!

Vierailija
24/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavana toi olisi ihan katastrofi mun päällä😂 En pidä myöskään väristä.

Vierailija
25/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, koska minun päälläni näyttäisi äitiysmekolta

jos on isot rinnat eikä vaatteessa ole mitään muotolaskoksia tai sisennyksiä rintojen alapuolella, roikkuu se edestä saaden ainakin minut näyttämään valaalta

Vierailija
26/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/8d4d8052-8da0-4eba-8292-cdd2d9d9…

Artikkeli pari kesää vanha, mutta sen mukaan neliön malliset kaula-aukot sopii kaikille ja näyttää "helvetin hyvältä", kuvissa myös pari povekkaampaa naista.

Mutta toki av-mamma Huittisista tietää paremmin ja voi palstatuomita tyylit ja mallit, laittaisi vain linkiksi oman kuvansa ja tyylinsä ensin🤣

Kyllä, neliönmallinen PÄÄNTIE sopii monille. Povekkaille harvemmin tuollainen rinnan päältä rypytetty malli, kuten ap:n kuvassa.

Mikä olikaan pointtisi, muu kuin nimittely?

Vierailija
27/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi. Se on muodoton ja lapsenkakan värinen.

28/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mekko. Ja upea väri. Ostaisin

Vierailija
29/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vaateasiat tuntuvat aina kirvoittavan paljon kommentteja ja varsinkin tunteita.

Kävin nappaamassa mekon itselleni, malli ja kaula-aukko kivat, materiaalina 100% puuvilla ja pituuskin natsasi+hinta eli tuo 17€ oli kiva plussa, kiitos vain kaikille mielipiteistä!

Ap

Vierailija
30/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousmekkona käyttäisin, isot taskut kätevät👍

Yöpaitulina voisin käyttää, jos pehmeää materiaalia.

Eri

Vierailija
31/32 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ei ole mitenkään erityisemmin rypytetty rinnan päältä, ei oikeastaan yhtään, ainakaan minun päälläni. Ja olen rypytettyjäkin paljon kokeillut, mutta aina jääneet kauppaan.

Ap

Vierailija
32/32 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo ja pidän kovasti, saanut myös kehuja muilta. Ja tiedoksi, en ole erityisen pienirintainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme