Pitäisitkö tätä mekkoa?
https://www.prisma.fi/fi/prisma/house-naisten-mekko-218h172219
Kokeilin sitä tänään, ei pöllömpi, edustassa kivat taskut ja oli kevyt.
Jätin vielä hautumaan, oli -50% alessa vain 17€.
Kommentit (32)
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/8d4d8052-8da0-4eba-8292-cdd2d9d9…
Artikkeli pari kesää vanha, mutta sen mukaan neliön malliset kaula-aukot sopii kaikille ja näyttää "helvetin hyvältä", kuvissa myös pari povekkaampaa naista.
Mutta toki av-mamma Huittisista tietää paremmin ja voi palstatuomita tyylit ja mallit, laittaisi vain linkiksi oman kuvansa ja tyylinsä ensin🤣
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kyllä. Jos olet hoikka/hoikahko niin joku vyö sen kanssa näyttäisi hyvältä.
Varmastikin useimmille. Mun hoikalle tiimalasivartalolle se ei kuitenkaan tekisi oikeutta, koska se toisi valtavasti massaa yläosaan (osa vyön yläpuolelle jäävästä kankaasta rypyttyisi ja hihoissakin on volyymia). Mutta jos on yhtään semmoinen vartalonmalli että vyötärö on pikkuisen "kadoksissa" ja rinnat löytyy omastakin takaa, niin tuon mallisen mekon alle katoaa epätoivotut asiat piiloon ja se vyö vaan korostaa vyötäröä, eli tulisi täydellinen efekti. Esim. mulle se sopisi jos olisi vaikka vatsa turvoksissa syömisten tai raskauden tms. vuoksi, niin sen saisi piiloon helman alle ja silloin pieni yläosan optinen raskaus ei niin haittaisi kun vyö kuitenkin pitäisi huolen tiimalasimuodosta.
Väri on minusta kaunis ja sen saa asusteilla muutettua vaikka millaiseksi. Anna palaa, ap!
Rintavana toi olisi ihan katastrofi mun päällä😂 En pidä myöskään väristä.
en, koska minun päälläni näyttäisi äitiysmekolta
jos on isot rinnat eikä vaatteessa ole mitään muotolaskoksia tai sisennyksiä rintojen alapuolella, roikkuu se edestä saaden ainakin minut näyttämään valaalta
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/8d4d8052-8da0-4eba-8292-cdd2d9d9…
Artikkeli pari kesää vanha, mutta sen mukaan neliön malliset kaula-aukot sopii kaikille ja näyttää "helvetin hyvältä", kuvissa myös pari povekkaampaa naista.
Mutta toki av-mamma Huittisista tietää paremmin ja voi palstatuomita tyylit ja mallit, laittaisi vain linkiksi oman kuvansa ja tyylinsä ensin🤣
Kyllä, neliönmallinen PÄÄNTIE sopii monille. Povekkaille harvemmin tuollainen rinnan päältä rypytetty malli, kuten ap:n kuvassa.
Mikä olikaan pointtisi, muu kuin nimittely?
En pitäisi. Se on muodoton ja lapsenkakan värinen.
Ihana mekko. Ja upea väri. Ostaisin
Nämä vaateasiat tuntuvat aina kirvoittavan paljon kommentteja ja varsinkin tunteita.
Kävin nappaamassa mekon itselleni, malli ja kaula-aukko kivat, materiaalina 100% puuvilla ja pituuskin natsasi+hinta eli tuo 17€ oli kiva plussa, kiitos vain kaikille mielipiteistä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siivousmekkona käyttäisin, isot taskut kätevät👍
Yöpaitulina voisin käyttää, jos pehmeää materiaalia.
Eri
Ainiin, ei ole mitenkään erityisemmin rypytetty rinnan päältä, ei oikeastaan yhtään, ainakaan minun päälläni. Ja olen rypytettyjäkin paljon kokeillut, mutta aina jääneet kauppaan.
Ap
Minulla on tuo ja pidän kovasti, saanut myös kehuja muilta. Ja tiedoksi, en ole erityisen pienirintainen.
Ton kanssa vielä huivi päähän, niin näyttää ihan hasidilta.