Pitäisitkö tätä mekkoa?
https://www.prisma.fi/fi/prisma/house-naisten-mekko-218h172219
Kokeilin sitä tänään, ei pöllömpi, edustassa kivat taskut ja oli kevyt.
Jätin vielä hautumaan, oli -50% alessa vain 17€.
Kommentit (32)
Pitäisin kyllä. Jos olet hoikka/hoikahko niin joku vyö sen kanssa näyttäisi hyvältä.
Nätti on, mutta väri ei ole mun makuun 😊
Väri ei ole mieleeni, mutta mallin puolesta voisin hyvinkin pitää ja samantyylisiä mekkoja minulla onkin pari.
Tuo päällä näyttää kulttilaiselta.
En. Ei ole värini eikä rypytys rintojen päällä ole povelleni eduksi. Sinä ap voit toki pitää ja varmaan näyttää hyvältä :)
Neliömäinen pääntie on tosi kaunis, olisipa niitä enemmän <3
Kerrankin ihan nätti mekko. Tarvitsee vyötäisille kyllä jotain asustetta, esim. pieni olkalaukku.
Siivousmekkona käyttäisin, isot taskut kätevät👍
Verkkokaupassa kaikki koot loppu. Älä kauaa haudo jos tykkäsit!
En todellakaan, paitsi jos olisin raskaana.
Mulla sattui olemaan lyhyt musta sileäpintainen neuletakki päälläni ja solmin sen tuohon vyötärölle ja näytti sillä tavallakin tosi kivalta kyllä..
Ei minulla mitään beigeä tai vaalean toffeen väristä ole ennestään, mutta minusta se sopi melko vaalealle iholleni ja tummanpunaisille hiuksille.
Saattaa olla, että käyn nappaamassa tuon sitten itselleni, elokuuta ajatellen🤔...
Millaiset kengät yhdistäisit tuohon?
Ap
Mekko, jossa on taskut on löytö. Mielestäni useimmissa mekoissa pitäisi olla taskut.
Vierailija kirjoitti:
Mekko, jossa on taskut on löytö. Mielestäni useimmissa mekoissa pitäisi olla taskut.
Tämä on ihan totta! Vaikka yleensä käytän pientä käsilaukkua, joskus pitää mukana kuljettaa vain pientä avainta, bussikorttia, hiuslenkkiä tms ja silloin on tosi kätevää, jos mekossa olisi taskut.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kyllä. Jos olet hoikka/hoikahko niin joku vyö sen kanssa näyttäisi hyvältä.
Kyllä. Jos olet rinnakas ja/tai vatsakas,niin tuo malli eikyllå käy. Väri sopii harvalle suomalaiselle.
Tulee mieleen perunasäkki, joten ei kiitos.
Ei ole mun väri mutta oikein nätti mekko ja värikin tyylikäs ja helposti yhdistettävissä.