Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan syönyt fine dining -ravintolassa?

Vierailija
30.07.2022 |

Saitko vatsasi täyteen?

Onko tuossa eliitin ruokanäpertelyssä oikeasti mitään järkeä? Onko fine dining todella gastronomian korkein muoto?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Farangisissa ja Kape Aihisen Rosterissa. En tiedä ovatko fine dining, mutta maha tuli täyteen ja hyvää oli.

Vierailija
2/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lompakko tyhjen, ei tule maha täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt,enkä mene.

Vierailija
4/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monet kerrat. Ihan hyvää ruokaa niissä saa ja mahansa täyteen. Kannattaa kokeilla. Makkaraperunoita niistä toki ei saa.

Vierailija
5/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman puitteissa joo muutamassa Michelinpaikassa. Ei se ruoka huonoa ole ollut mutta kyllä esim. kala on parempaa jos sen on puoli tuntia aiemmin itse kalastanut.

Vierailija
6/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Olen aika pieniruokainen enkä epäile hetkeäkään, ettei maha täyttyisi. Mutta se hinta! En halua maksaa 50-100 euroa yhdestä ateriasta.

Vierailija
7/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene jos ei saa makkaraperunoita.

Vierailija
8/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa.

Miehelleni jäi nälkä .. kävelimme suoraan

mcdonaldsiin.

Vierailija
9/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen käynyt 1 tai 2 tähden Michelin-ravintoloissa.

Todella hyvää oli!

Joillekin taas sopii se ABC:n noutopöytä paremmin....

Vierailija
10/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, mutta vältän jatkossa. Ei siinä vaan ole mitään järkeä odottaa joka ruokalajia puoli tuntia, ja sitten eteen tuodaan se piperrys, jonka syömiseen saa kitkuttamallakin menemään max. 2 minuuttia. Jokaisen ruokalajin kanssa oma viini, niin lopputulos oli kallis känni ja nälkä. Snagarin kautta kotiin. Lomakko keveni parilla sadalla eurolla.

Vierailija
11/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ainakin Helsingissä ja Nizzassa. Lakto-ovo-pesce-vegenä se vielä onnistui, vegaanina ei. Tai sitten en ole nähnyt tarpeeksi vaivaa löytääkseni vegaanista Fine Dining -paikkaa. Johtuu varmaan siitä, etten koe sille tarvetta.

Ei tavoitekaan ole syödä itseään täyteen vaan nauttia hyvin suunnitelluista makuyhdistelmistä.

Vierailija
12/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee ns. tyttöliike? minulle on tullut tietoa, että tyttöliike onkin todellisuudessa poliittinen ja kumouksellinen sekä Venäjämielinen vihaliike. Näin on annettu ymmärtää. Tyttöliike sortaa vihollisiaan, eli poliittisia toisinajattelijoita hyvin huomaamattomalla tavalla. Eli niin, että sen tekemiä rikoksia ei osata yhdistää tyttöliikkeeseen. Tyttöliike ottaa maaleikseen miehiä joista tehtaillaan vaikka perättömiä raiskausrikosilmoituksia, seksuaalisen ahdistelun/hyväksikäytön ilmoituksia. Sekä levitetetään kohteesta myös näitä juoruja Poliisilaitoksen ulkopuolelle kapakanpöytiin ja kaduille...Huumeväkivalta kuuluu asiaan. Aiemmissa päivityksissä mainitsemiani termospullomiehiä ja naisia toimii huumeineen tyttöliikkeen tehtävissä ja tyrmää aineineen miespuolisia kohteitaan, joskus naisiakin. tämä on yksi tapa halvauttaa ja surmata kohde. Huumeilla kohde saadaan psykoosiin ja täytettyä kauhuajatuksilla. Tavoitteena voi olla kohteen ajaminen itsemurhaan tai Psykoosihoitoon jossa pitkäaikainen lääkehoito lääkenostoineen tuhoaa kohteen terveyden ja ajaa hänet ennenaikaiseen hautaan. Tyttöliikkeen oma sekä ulkopuolelle provosoitu panetteluverkosta pitää huolen siitä, että paikkakunnan psykiatria pitää tuhottavan/halvautettavan kohteen tiukasti lieassaan ja nostaa lääkeannoksia...Kohteena ovat äärivasemmiston eli vanhojen Taistolaisten ja heidän kasvattiensa vastustajat, Russofobit ja selvästi maanpuolustustahtoisiksi havaitut reserviläiset. Ulkoisesti ja myös monille jäsenilleen tyttöliike näyttäytyy vaikka raiskaajien ja muulla tavalla perverssien miesten valvontaliikkeenä. Kaikki mukana toiminnassa olevat eivät ole tietoisia liikkeen todellisesta eli poliittisista päämääristä, esim halvauttaa ja tuhota Suomalaisia reserviläisiä. ei liene epäselvää mistä tätä po. liikkettä  hyvin suurella todennäköisyydellä sponsoroidaan. Tämä liike on voinut tehdä tuhojaan myös Ruotsissa...Uskon, että on mahdollista. että jotkut mediassa esillä olevat oikeiston naispoliitikotkin ovat perillä tyttöliikkeen todellisesta luonteesta ja ovat ilmoittaneet tästä syystä vihaavansa Feministejä. Myös perverssejä naisia on melko varmasti tyttöliikkeen sisässä ja heitä siellä suojellaan mikäli tekevät tehokkaasti työnsä, eli maalituksen huumeväkivalla...jne ja toteuttavat ns. pikkupöksymenetelmää, eli makaamalla ehkä hieman yksinkertaistenkin ja agressiivisten miesten kanssa hankkivat liikettä avustamaan turpaanvetäjiä ja miesvihollistensa kovistelijoita. Toimintatapa on huomaamaton ja yksinkertainen. Liike esiintyy luonnollisesti jonain muuna ja puhuu vaikka ajatuksesta naisten lisäämisestä pörssiyhtiöiden hallituksissa ynnä' muuta mediassa nähtyä silmänlumetta mutta toiminta on jotain aivan muuta.

Nyt oli kyllä niin sakeaa settiä että ei ainakaan nälkä jäänyt.

Vierailija
13/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aikamoinen possu jos 8 ruokalajista ei tule täyteen.

Vierailija
14/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai fine diningin pääasia olekaan vetää itseään ähkyyn, vaan ihan se kokemus.

Itse en ole ollut. En tiedä onko Näsinneula sellainen.. siinä tapauksessa olen.

Vierailija
15/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, eikä jäänyt nälkä.

Vierailija
16/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monessakin. Jos vain haluat mahasi täyteen nopeasti niin mene muualle. Fine dining ravintoloissa tarjoillaan hyvin suunnoteltuja makuelämyksiä. Annokset ovat tosiaan pieniä. Suosittelen esim. 5-7 annoksen maistelumenua viineineen. Fine dining ravintola sopii seurueelle joka haluaa istua iltaa ja nauttia hyvästä seurasta, ruuasta ja juomasta. 

Vierailija
17/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siitä tulla jotain ideoita omaan ruoanlaittoon, mutta samat näkee TV:stäkin. Esim arkiruokaa voi koristaa jollain piperryksellä.

Vierailija
18/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lompakko tyhjen, ei tule maha täyteen.

Oliko sinulla varaa vain alkuruokaan?

Vierailija
19/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, satoja kertoja. Liittyvät yleensä duuniin. Asun erään Michelin ravintolan yläkerrassa mutta kyseissä paikassa olen käynyt vain kerran.

Vierailija
20/75 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja monasti. Hyvissä ja huonommissa Michelin-tähtipaikoissa kotimaassa ja etenkin ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi