Mies, oletko nähnyt kun toinen mies panee naistasi?
Kommentit (66)
Ollaan swingereitä, joten mionta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Me halutaan olla vingereitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me halutaan olla vingereitä
Hieno Kake-Singersien biisi. Heiluttaa päätä silmät ummessa
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vasta aloitteleva swinger-pari mutta vastaus on silti: kyllä
Juu, kerran olemme kokeilleet kolmatta. Aivan järjettämän kiihottavaa, etenkin se hetki kun vaimolla ns meni siveysjarru pois päältä ja kiihotus voitti kaikki jännityksen tai estot. Sen jälkeen hän oli yhtä orgasmia ja oikeen kunnon seksinukke...kaikki nauttivat. Toivon, että hiljalleen syttyisi uusintaankin, mutta vähän aamulla morkkisti kai.
Olen nähnyt ja sen jälkeen soitettiin paikalle ambulassi ja poliisi...
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ja sen jälkeen soitettiin paikalle ambulassi ja poliisi...
Ihan oikein toimit. Tosin mitään et siitä hyötynyt.
En. Mutta huomenna todennäköisesti kyllä. Nyt vuodenpäivät puhuttu asiasta ja selailtu vaihtoehtoja,sekä viestitelty. Lapset kohta hoitoon ja me aikuiset saadaan pitkästä aikaa vapaata että päästään tapaamaan livenä.
En ole. Voisin ehkä kyllä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä.
Sen verran muokaten, että "ehkä" vaihtuisi "ehdottomasti".
Vaimolle isoa joka reikään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä.
Sen verran muokaten, että "ehkä" vaihtuisi "ehdottomasti".
Sinä elokuussa 2022: *Keskusteltuani puolisoni kanssa; päätimme luoda profiilin XU:hun.*
Moi olen nähnyt usein kiihotuin katsellessa runkkasin samalla
hannu poika puolen isä ja vaimo
En, enkä haluaisikaan. Kuunnella voisin viereisestä huoneesta, kun vaimo saa orgasmin vieraan pumpatessa spermat sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisikö miehisyys nähdä tuo?
Aisuri ei ole miehinen mies vaan nössö urvelo, joka ei osaa tyydyttää naistaan. Mun nainen ei kuulu muille ja kunnioitan häntä niin paljon, etten prostitutioi häntä. M50+
"Kuunnella voisin viereisestä huoneesta, kun vaimo saa orgasmin vieraan pumpatessa spermat sisään."
Kuuleminen kiihottaa mielikuvitusta enemmän kuin katselu, ja ehkä vielä villimmät kuvat tulevat mieleen kun ei kuule eikä näe. Siksi vaimon vieminen hotelliin toisen miehen käyttöön, paluu kotiin odottamaan, kouraisee sielua pohjiaan myöten, tuo mieleen tunnelmat Stephen Kingin kauhuelokuvista eroottiseen komediaan Pukki paratiisissa.
Lempi saa leiskua, orava syödä käpyä ja siemen suihkuta. Kun vaimo tulee kotiin, iloisesti, tietävästi hymyillen, vieraan spermat pimpassaan, hän tietää kohtaavansa intohimoisen, vaimoonsa uudelleen rakastuneen miehen.
Exän kanssa harrastettiin ryhmäpuuhia, ja siellä tuli nähtyä monta kertaa sekä miesten että naisten kanssa. Harva näky on yhtä kiihottava läheltä tai kauempaa. Nyksä ei vielä ole suostunut samaan, mutta toivossa on hyvä elää
En ole nähnyt mutta olen kuullut et sitä on vieras pannut.
Vierailija kirjoitti:
Kun vaimo tulee kotiin, iloisesti, tietävästi hymyillen, vieraan spermat pimpassaan, hän tietää kohtaavansa intohimoisen, vaimoonsa uudelleen rakastuneen miehen.
Meillä tähän ei vierasta spermaa tarvita.
Kestäisikö miehisyys nähdä tuo?