Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuohuviinin juominen suihkun jälkeen kylpytakissa ja pyyhe päässä tuntuu jostain syystä ihan luksukselta

Vierailija
29.07.2022 |

Tulee sellainen olo kuin olisi jossain hienossa kylpylässä, vaikka olisinkin omassa pikku yksiössäni ja joisin alkon halvinta.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on luksusta jos nistipata ei ole homeessa ja Jormq ei ole tukehtunut oksennukseensa. Meillä päihdeperheissä ei pienestä valiteta. Koemme silti olevamme iloisia omalla tavallamme ja hyviä vanhempia siinä mielessä että opetamme lapsillemme että elämän pienistäkin asioista vio iloita!

Toinen suuri ilon aihe on jos krapula-aamuna herätessään huomaa että jääkaapissa on vielä kylmää kalioo😀 se onnen tunne täyttää koko sielun kun tietää että 12 tölin jälkeen rapula helpottaa ja voi sännätä Alkoon kuin pikkulapsi karkkikauppaan.

Vierailija
42/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää deekut hoitoon, se on luksusta kun tuodaan ruuat valmiina eteen eikä tarvi mitään muuta tehä ku olla juomatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä alkoholia luksustuotteena.

Vierailija
44/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa, siis se yhtälö on kloriitti, suihku, pyyhe päähän ja lasi kuohuvaa. Kyllähän tuo kylpylät hakkaa  mennen tullen. Jää rahaakin enemmän tilille. Kokeiluun!

Jep ja pari tuikkua palamaan tuikkukippoihin! Ja tää ei ole yhtään sarkastisesti sanottu vaan tykkään itsekin. Parin euron kangaskasvonaamio vielä kasvoille niin kyllä kelpaa!

Vierailija
45/50 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän pieniä luksushetkiä! Tänään mulla ja mun miehellä on vapaapäivä molemmilla, olemme juoneet rommia ja löhöilleet. Pitäkööt muut ne ulkomaanlomansa, tämä on ihanaa.

Vierailija
46/50 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on orastavan alkoholismin merkki

Vierailija
47/50 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää deekut katkolle

Vierailija
48/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää meininkiä.

Vierailija
49/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tuon kyllä AP ymmärtää.

Vierailija
50/50 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, luksus on suhteellinen käsite. Kertoo AP:n tilanteesta, voimia ja jaxuhali.