Kuohuviinin juominen suihkun jälkeen kylpytakissa ja pyyhe päässä tuntuu jostain syystä ihan luksukselta
Tulee sellainen olo kuin olisi jossain hienossa kylpylässä, vaikka olisinkin omassa pikku yksiössäni ja joisin alkon halvinta.
Kommentit (50)
Menkää deekut hoitoon, se on luksusta kun tuodaan ruuat valmiina eteen eikä tarvi mitään muuta tehä ku olla juomatta
Itse en pidä alkoholia luksustuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Haa, siis se yhtälö on kloriitti, suihku, pyyhe päähän ja lasi kuohuvaa. Kyllähän tuo kylpylät hakkaa mennen tullen. Jää rahaakin enemmän tilille. Kokeiluun!
Jep ja pari tuikkua palamaan tuikkukippoihin! Ja tää ei ole yhtään sarkastisesti sanottu vaan tykkään itsekin. Parin euron kangaskasvonaamio vielä kasvoille niin kyllä kelpaa!
Elämän pieniä luksushetkiä! Tänään mulla ja mun miehellä on vapaapäivä molemmilla, olemme juoneet rommia ja löhöilleet. Pitäkööt muut ne ulkomaanlomansa, tämä on ihanaa.
Se on orastavan alkoholismin merkki
Niin no, luksus on suhteellinen käsite. Kertoo AP:n tilanteesta, voimia ja jaxuhali.
Mulle on luksusta jos nistipata ei ole homeessa ja Jormq ei ole tukehtunut oksennukseensa. Meillä päihdeperheissä ei pienestä valiteta. Koemme silti olevamme iloisia omalla tavallamme ja hyviä vanhempia siinä mielessä että opetamme lapsillemme että elämän pienistäkin asioista vio iloita!
Toinen suuri ilon aihe on jos krapula-aamuna herätessään huomaa että jääkaapissa on vielä kylmää kalioo😀 se onnen tunne täyttää koko sielun kun tietää että 12 tölin jälkeen rapula helpottaa ja voi sännätä Alkoon kuin pikkulapsi karkkikauppaan.