Ihminen jolla ei ole koskaan ollut miestä/naista. Onko paikalla?
Kommentit (37)
Ainahan täällä on paikalla se pepuista ja kehon eritteistä kiksejä saava skitsofreenikkoäijä joka spämmää aina samoja.
Se kaikki alkoi kun minä synnyin.....
Lyhyempi tarina: Sosiaalisten tilanteiden pelko
Miestä ei ole koskaan ollut koska ei kiinnosta. T: M40+
Parisuhdetta ei ole koskaan ollut. Lasketaanko se? Syynä ihan vaan se etten kiinnosta ketään.
N25
En kuulu kategoriaan "koskaan", koska olin aikoinaan vajaat 5 vuotta naimisissa, mutta vastauksena kysymykseen "Mikä johtanut kohdallasi tähän"": Rehellisyys itselleni. Olin aikoinaan naimissa sosiaalisten paineiden ja odotusten vuoksi. Meni ihan mukavasti muuten mutta onneksi lapsia ei syntynyt. Ja sitten kun erottiin, niin elämäni alkoi. Vapaus ja rehellisyys itselle ja kaipuulle olla yksin. Onneksi on avioelämäkin koettu. Jos ei tuota kokemusta olisi, tässä sitä miettisin, mistä olen jäänyt paitsi :)
En ole yksinäinen enkä kovin kiinnostunut kenestäkään. En ymmärrä ihmisiä joilla on jokin pakkomielle saada kumppani.
N31
Olen vain sellainen ihme olio joka ei kuulu edes ihmiskuntaan, ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa oleminen tuntuu oudolta. Kerran jopa jouduin läheisempään kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutten minä tiennyt mitä siinä olisi pitänyt tehdä. Enkä tiennyt mitä olisi pitänyt sanoa ja puhua.
Mulla ei ole ollut naista koskaan. Ei kyllä häiritse itseä, kun muutama mies on sentään ollut. Pärjäileehän sitä näinkin.
Olen tullut huomaamaan että ihmisiä palkintaan parisuhteilla ja manipuloidaan lisääntymään. Minun kohdalla näin ei kuitenkaan ole ollut ja sen takia olen ollut yksin nyt tämän 39 vuotta. Se on aika raaka ihmiskohtalolla leikkimistä ja en olisi sitä itsekään uskonut, ennenkuin tuli tietämään totuuden, mutta pitää olla nöyrä totuuden äärellä. Myös hankalat koti olot ja miehinen sukupuoli hankaloittaa yleisesti ottaen naimamahdollisuuksia.
Ei kiinnosta. Koko elämäni aikana kukaan ei ole kiinnostanut siinä mielessä, että haluaisi mitään sänkytouhuja. Olen siis aseksuaali. Tarjontaa olisi kyllä ollut. Ihan hyvät tyypit osoittaneet kiinnostustaan ja päädyin kerran jopa seurustelemaan (en silloin ihan omaa "tilaani" ollut tajunnut), mutta siinä vaiheessa kun piti olla intiimimpi niin ei tehnyt mitään. Suutelukin tuntui aivan täysin turhalta syljenvaihdolta. Hyi.
Mitä minä sillä miehellä oikeastaan tekisin kun en halua lapsia (ja niitäkin voi nykyään hommata ihan yksin)? En ole niin huonossa taloudellisessa asemassa että tarvitsisin jonkun maksamaan minulle seurasta ja siivoamisesta. Petipuuhatkin ovat ainakin tähän mennessä olleet tyydyttävämpiä ilman mitään nylkyttäjää.
Oletan nyt että puhutaan parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kahteen vuoteen ollut, riittääkö se?
Riittää jos olet kaksivuotias. Etkö sinä perkeleen tonttu ymmärrä lukemaasi?
M31. Ei oo naista ollu vaikka mahdollisuuksia on ollut useita. En vaan osaa olla ihmisten kanssa silleen kasuaalisti. Oon huono itsetuntoinen, erakkoluonne, huonot sosiaaliset taidot, ei erityistä halua saada kavereita. Ehkä joskus löytyy erakkonainen jonka kanssa voisin olla mutta luultavasti unelmaksi jää.
Olen varmaan aseksuaali. Teoriassa pidän seksistä, käytännössä hyi h...
Sosiaalisten paineiden takia voisin kyllä alkaa johonkin platoniseen kulissisuhteeseen.
Miestä ei ole ollut koskaan, koska en ole homoseksuaali.
En ole aikonnut mennä naimisiin niin ei oo tarvinnu järjestää itselleen edes tyttis-ystiä.
Mulla ei ole ollut miestä. Johtuu ihan siitä että olen hetero.
Mieluummin palan himon tulessa kuin fakkiinnun siitä ettei perheenpidosta tulisi kuitenkaan mitään, koska tarpeeksi iso mielenterveyden puute
No ei ole kahteen vuoteen ollut, riittääkö se?