Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmetin Hesburger!!!

Vierailija
22.10.2006 |

Meni taas ihan totaalisesti maku koko kioskiin=((

Oltiin koko perhe metsätöissä koko päivä ja kuaheessa nälässä Hesen kautta kotiin. Mentiin kahdestaan kymmenvuotiaan tytön kanssa tekemään tilausta ja hän tilasi majoneesittoman hampurilaisen kuten aina, on todella pahasti kananmunalle allerginen.

Lapsille tuli jotain riitaa autossa jossa aloitimme syömään hampurilaisia mutta yhtäkkiä hiljeni, tyttö ei saanut enää henkeä kun oli haukannut hampurilaista jossa oli kuin olikin iso pläjäys majoneesia vaikka oli erivärisessä kääreessä ja välissä kuitti erikoishampurilaisesta.

Meillä on tropit asiaan ja selvittiin säikähdyksellä suurimmaksi osaksi juuri siksi että olimme autossa. Nyt mies ja tyttö lähtivät Heselle kertomaan tapauksesta, katotaan miten käy!!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha syyttää Heseä, jossa työntekijät työskentelevät kiireessä.

Vierailija
42/44 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin avaanko ja sotkenko kakun ja tarkistan mitä se sisältää... Joska konditorioahan en voi syyttää kun itse olis pitäny tarkastaa!!!

Voi helvetti, mä haluan sitä mitä mä tilaan. PISTE.

Koska siitä mä maksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin muutenkin elämässä, lapsi on aina viime kädessä vanhempien vastuulla!

Vierailija
44/44 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se lapsi tunnista majoneesia kun sitähän Hesen hampurilaiset tursuavat? On kumminkin ennenkin tilannut majoneesittoman hampurilaisen ja on jo kumminkin 10v.

On nyt 2021 varmaan jotain vajaa 25v, ehkä vihdoin tunnistaa majoneesin.