Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmetin Hesburger!!!

Vierailija
22.10.2006 |

Meni taas ihan totaalisesti maku koko kioskiin=((

Oltiin koko perhe metsätöissä koko päivä ja kuaheessa nälässä Hesen kautta kotiin. Mentiin kahdestaan kymmenvuotiaan tytön kanssa tekemään tilausta ja hän tilasi majoneesittoman hampurilaisen kuten aina, on todella pahasti kananmunalle allerginen.

Lapsille tuli jotain riitaa autossa jossa aloitimme syömään hampurilaisia mutta yhtäkkiä hiljeni, tyttö ei saanut enää henkeä kun oli haukannut hampurilaista jossa oli kuin olikin iso pläjäys majoneesia vaikka oli erivärisessä kääreessä ja välissä kuitti erikoishampurilaisesta.

Meillä on tropit asiaan ja selvittiin säikähdyksellä suurimmaksi osaksi juuri siksi että olimme autossa. Nyt mies ja tyttö lähtivät Heselle kertomaan tapauksesta, katotaan miten käy!!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sisältää. Kun tilaus tehdään erikoistoiveiden mukaisesti, on syytä olettaa, että se myös tehdään niiden mukaan. Mitenpä vaikka tarkistelet, että missä öljyssä on pihvi paistettu? Pitäisikö juosta ravintolan keittiöön vielä tuplavarmistamaan, onko tämä nyt sitä mitä luvattiin?

Vierailija
22/44 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kala-allergiset eivät välttämättä pysty edes olemaan tilassa, jossa kalaa käsitelty!

Mutta kyllä minäkin lapseni aterian tarkastaisin, varsinkin jos kyse pikaruokapaikasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut teininä hampurilais-paikassa duunissa. Kerran kovassa darrassa multa jäi joka toisesta hampurilaisesta pihvi pois.......... Valituksia tuli koko ajan, mutta silti oli vähän vaikeeta skarpata.

Eli todellakin, tekevälle sattuu. Etenkin jos on teini.

Vierailija
24/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi vanhemmilla. Jos mä itse söisin ruokaa, missä on vaikkapa pippuria mausteena , ja saan allergiakohtauksen ja delaan, niin oma on syyni. Mitäpä vain tilasin ruoan EHDOTTOMASTI ilman pippuria.

Tai jos ostan sähkölaitteen, aj saan säkärin, vika on minun, koska en tutkinut ensin laitteen toiminakuntoa.

Mistä ihmeestä me sitten maksetaan, kun ostetaan palveluita ja tavaraa jne.

Vierailija
25/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olemme kiireisiä ja helvetin tyhmiä, siksi emme vastaa sanoistamme. Saatamme luvata teille majoneesittoman hampurilaisen, mutta todennäköisesti se on paskapuhetta, koska olemme täysin syyntakeettomia. Mukavia purilaisehetkiä. Toivottavat Hesen teini-tampio-tynöntekijät."

Vierailija:

Ihan turha syyttää Heseä, jossa työntekijät työskentelevät kiireessä.

Vierailija
26/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että esim. lääkäreillä, sairaanhoitajilla, tarhantädeillä, opettajilla yms. ole usein kiire? Mitä jos hekin perustelisivat tössään sattuneita virheitä kiireellä? Sori, lapsi putosi kiipeilytelineelät mutta se johtui vain siitä että mulla oli kiire.

Jumankauta sentään.

Vierailija:

Ihan turha syyttää Heseä, jossa työntekijät työskentelevät kiireessä.

Vierailija
27/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin allerginen ei pidä luotta kuin OMIIN sapuskoihin.

Vierailija
28/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sinapitta syövän lapsen äiti-

Vierailija
29/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta esim. lääkäri, sairaanhoitaja tai tarhantäti ei ole vertailukelpoinen Hesburgerin nuoreen, juuri 18 v täyttäneeseen teini työntekijään. Joka todellakin saattaa olla töissä krapulassa tai muuten vain hengailla muita asioita miettien.

Tietenkin Hesen duunareiden tulee olla tarkkoja ja huolellisia, mutta oikeasti. En tod. pysty vertaamaan heitä lääkäreihin.

Vierailija
30/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinappi,juustoon ja tavalliseen sekä pekonihampurilaiseen!!!

Vierailija
31/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuuhan iso pläjäys hampparin reunojen yli. Ja jos ei valu, niin silti luulisi ERITTÄIN allergisen noinkin ison lapsen jo osaavan katsoa, onko sitä majoa vai ei. Tai sitten vanhempien.

Hesen hampurilaisista muuten ainakin tavallisessa hampurilaisessa on sinappia.

Vierailija:

Meni taas ihan totaalisesti maku koko kioskiin=((

Oltiin koko perhe metsätöissä koko päivä ja kuaheessa nälässä Hesen kautta kotiin. Mentiin kahdestaan kymmenvuotiaan tytön kanssa tekemään tilausta ja hän tilasi majoneesittoman hampurilaisen kuten aina, on todella pahasti kananmunalle allerginen.

Lapsille tuli jotain riitaa autossa jossa aloitimme syömään hampurilaisia mutta yhtäkkiä hiljeni, tyttö ei saanut enää henkeä kun oli haukannut hampurilaista jossa oli kuin olikin iso pläjäys majoneesia vaikka oli erivärisessä kääreessä ja välissä kuitti erikoishampurilaisesta.

Meillä on tropit asiaan ja selvittiin säikähdyksellä suurimmaksi osaksi juuri siksi että olimme autossa. Nyt mies ja tyttö lähtivät Heselle kertomaan tapauksesta, katotaan miten käy!!

Vierailija
32/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin että kysyi lentoemolta että sisältääkö ruoka kalaa ja emo sanoi että ei sisällä. Kovasti allerginen ystäväni olisi kuollut ellei kanssamatkustajalla olisi ollut kyypakkausta mukanaan. Hieman emolle mainittiin asiasta ja hän puolusteli ettei tiennyt onko kalaa.

Että tämmöisiä!

Vierailija
33/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista myös paapoa 10 vuotias niin, ettei se itse tajua tarkistaa onko ruuassa jotain mille se on allerginen. Kannattasko alottaa lapsesi koulutus itse tarkkailemaan ruokiaan. Ja tosiaan aika ihme jos ei huomaa et siel hampparin välis on majoneesia.

Vierailija
34/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tilannut kasvisruoan etukäteen. Ja minulle annettiin sitten ruoka, avasin sen ja se näytti ihan vegesafkalta (vaikkei siitä selvästi erottanut mitä oli, noh, lentsikan safkat on mitä on). Olin jo aloittamassa kun stuartti tuli huutamaan mulle, että ei se ole muuten sun ruoka!! Ja pitää AINA tarkistaa että saa oikean safkan jne. (olin tilannut matkan vuosi aikaisemmin ja silloin olin vege, lennon ajankohtana en enää).

Olin vaan, että sori sori kauheesti, ei hätää tässä mitään!

Stuartti vaan puhisi ja haukkui mua..

Että kyllä todellakin edellytetään, että jos sulla on rajoitteita teet siitä haloon ja huolehdit itse moneen kertaan että saat oikean safkan.

Vierailija
35/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellaisia epi-pen -piikkejä, joilla hillitä allergista reaktiota. Kyytabletit auttavat vain vähän. Ne piikit vaan ovat todella kalliita ja vähän aikaa voimassa. Niitä on myös pienille lapsille ja reseptillä saa ostaa.

Vierailija
36/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies tuli huutamaan sinulle? Olitko valittanut ruoasta?

Vierailija
37/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen mielestä (niinkuin minunkin) on jokaisen rajoitteisen olla hemmetin tarkkana mitä napaansa pistää.

t. 51

Vierailija
38/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Ihan mielenkiinnosta, korvasivatko jotenkin?

Vierailija
39/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sisältää vain pienen määrän kortisonia eikä siis mitenkään estä anafylaksiaa. Lisäksi sen imeytyminen kestää vähintään puoli tuntia, siinä ajassa allerginen on jo joko kuollut tai sitten allergia ei olekaan paha.

Vierailija
40/44 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli poika, joka oli niin allerginen kalalle, että jos ruokana oli kalaa,

hän ei voinut ollenkaan tulla ruokalaan sinä päivänä. Pelkkä kalan hajukin voi laukaista reaktion.