Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei exän kanssa näköjään voi olla kaveri

Vierailija
29.07.2022 |

Väkisin alkaa hiipimään mieleen menneet jutut ja etenkin hyviä alkaa kaipaamaan aina vaan enemmän. Jokainen viesti exältä vaan ylläpitää tätä ajatushautomoa. Ja sitten kun hän alkoi vielä deittailemaan, niin alun rennon okein jälkeen huomaan senkin jotenkin masentavan. Turha näistä on puhuakaan, kun tiedän kuitenkin ettei tässä millään todennäköisyydellä takaisin yhteen olla menossa kuitenkaan ja mitäpä se auttaisi sitäkään ääneen todeta. Ehkä paras lääke on vaan pois silmistä, pois mielestä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, jos käsittelet asia aidosti. Minä ja ex mies ollaan ystäviä. Molemmat ollaan uusissa suhteisssa. Minä ole exän lapsen kummi.

Vierailija
2/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnnönnöö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, jos käsittelet asia aidosti. Minä ja ex mies ollaan ystäviä. Molemmat ollaan uusissa suhteisssa. Minä ole exän lapsen kummi.

Joo kyllähän se uusi suhde varmasti auttaa pääsemään yli. Minulla ei vaan tunnu olevan enää mitään haluja deittailla. ap

Vierailija
4/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Jollekin sopii ja jollekin ei. Sille on aina syynsä miksi joku on ex ja ne syyt vaihtelevat paljon.

Vierailija
5/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen kanssa ei halunnut olla, miksi sen kanssa sit vielä pitää olla?

Vierailija
6/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä exän kanssa pitäisi roikkua enää eron jälkeen? Jos siis ei lapsia ole. 

Vierailija
7/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä exän kanssa pitäisi roikkua enää eron jälkeen? Jos siis ei lapsia ole. 

Riippuvuussuhde jatkuu vielä eron jälkeenkin?

Vierailija
8/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa exän kanssa yritettiin käydä sopimiskaffeilla kuin aikuiset konsanaan eli panemiseksihan se meni joka kerta.

Peli väkisten poikki, ei siis vastauksia exän yhtydenottoihin yms. Ajan myötä hiipuivat ja sitten "unholaan". Ensin 17 vuotta ilman yhteydenottoja, yllärikohtaaminen, hetken viestittelyä ja nyt kohta 7 vuotta ilman viestiäkään.

Vierailija
9/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se näyttää olevan kuin huumetta tuo ex.

Vierailija
10/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus on sairaus. Samanlainen riippuvuus kuin mikä tahansa muukin peliriippuvuudesta shoppailuriippuvuuteen ja huumeriippuvuuteen. Minulla on ex, joka vielä 12 vuotta eronkin jälkeen yrittää sitkeästi olla yhteyksissä. En tietenkään ikinä reagoi hänen yhteydenottoihinsa. Hän siis mm. vaihtaa numeroa, jotta pystyy ohittamaan eston jne. Onneksi vuosi vuodelta harvemmin, mutta onhan tuo kuluttavaa. 

Vierailija
11/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas palstalla ollaan negatiivisella mielellä. Exän kanssa voi olla hyvä kaveri edelleenkin ja harrastaa yhdessä vaikka mitä mukavaa.

mies54v

Vierailija
12/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus on sairaus. Samanlainen riippuvuus kuin mikä tahansa muukin peliriippuvuudesta shoppailuriippuvuuteen ja huumeriippuvuuteen. Minulla on ex, joka vielä 12 vuotta eronkin jälkeen yrittää sitkeästi olla yhteyksissä. En tietenkään ikinä reagoi hänen yhteydenottoihinsa. Hän siis mm. vaihtaa numeroa, jotta pystyy ohittamaan eston jne. Onneksi vuosi vuodelta harvemmin, mutta onhan tuo kuluttavaa. 

Hänellä ei siis ole ollut uutta, vai onko siinä oman suhteensa ohella ahdistellut sinua?

Vierailija
13/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei siis ole ollut uutta, vai onko siinä oman suhteensa ohella ahdistellut sinua?

Ei mitään havaintoa hänen suhteistaan. En todellakaan ole ottanut niistä selvää. 

Vierailija
14/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa nuo tuollaiset joitain hetkiä pysyy hiljaa jos sattuu jonkun uuden kultsin kanssa olemaan hetki ihanaa, mutta sitten kun tulee ikävyyksiä eteen niin pitääkin äkkiä löytää exä lohduttamaan.

Vierailija
15/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex on ollut mun paras kaveri jo yli 10 vuotta eron jälkeen. Miksi ihmeessä en haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ymmärtää minua täydellisesti, jonka kanssa huumorintajut menee yhteen, joka on kiinnostunut samoista asioista? Hän on minun oikea sielunkumppanini. Erosimme, koska seksi loppui, suhde muuttui sisar ja veli -tyyppiseksi ja se ei miehelle käynyt, koska hän kaipaa kuitenkin seksiäkin (mulla ei ole ollut seksiä eron jälkeen ollenkaan). Mutta kavereina toimii edelleen loistavasti. Mies on nykyään uusissa naimisissa ja heillä on 2 lastakin.

Vierailija
16/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiin siitä, että miksi ihmeessä olen vielä exän kanssa tekemisissä. En tiedä, kaipa ajattelin että kun meillä oli hauskaakin niin voitaisiin ystäviä olla. Hän tosin otti minuun yhteyttä. Mutta nyt sitten ollaan tässä tilanteessa ja haikailenkin menneitä. ap

Vierailija
17/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kuule ,mitäpä sitten,jokaisella on oma elämänsä ja tekee niinkuin parhaaksi näkee

on sitten vaikka kolmen eksän kanssa yhtäaikaa

Vierailija
18/30 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas palstalla ollaan negatiivisella mielellä. Exän kanssa voi olla hyvä kaveri edelleenkin ja harrastaa yhdessä vaikka mitä mukavaa.

mies54v

Aniharvoin toimii käytännössä. Poikkeuksiakin toki löytyy. 

Vierailija
19/30 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on exä joka ajoittain alkaa kommunikoimaan kun ei ole sutinoita. Sitten taas kun muualla alkaa vilkastumaan niin meikäläinen unohtuukin taas hetkeksi. Kaipa tuo joku läheisriippuvainen on ja käyttää vaan ihmisiä hyväkseen oman tyhjyytensä täyttämiseksi.

Vierailija
20/30 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko jotenkin eriasia, kun ollaan molemmat naisia sekä ex, että minä. Kavereita ollaan ja on myös mieheni kaveri sekä lapsemme kummitäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä