Sähkösopimus 4,6 senttiä - En todellakaan aio säästää sähköä
Kaikki koneet pyörivät syksyllä ihan kuten ennenkin. Säästäkää te muut.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä halvempi sähkösopimus, ja säästän kyllä sähköä mahdollisuuksien mukaan.
Hölmön hommaa, sori vaan.
En kyllä ala putinin edessä nöyristelemään, sähköä menee kuten aina ennenkin.
Sähkönsäästäjät kumartavat Putinille.
Ole varovainen. Moni on tehnyt edullisen sähkösopimuksen ja sopimukset voi aina rikkoa, jos firmat meinaa kaatua tai kaatuu. Toivotaan, ette pörssisähkö nouse liikaa tavella. Se on meidän "halpasopimuslaistenkin" etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä halvempi sähkösopimus, ja säästän kyllä sähköä mahdollisuuksien mukaan.
Hölmön hommaa, sori vaan.
Säkin maksat ne tuhlaamasi sähköt sitten seuraavassa sopimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sähkönsäästäjät kumartavat Putinille.
Sähköntuhlaajat sitten pyllistävät.
Eihän siinä. Se vaan voi olla että se on sitten sullekin niitä sähkökatkoksia tiedossa. Että nyrkkipyykille sitten vaan.
Köyhät säästää, me ei aiota tinkiä mistään. Talossa 23 astetta lämmintä talvella ja lämmintä vettä lotrataan ylettömiä määriä.
Hinnasta riippumatta, miksi tuhlaisin sähköä?
Mun sähkön maksaa Kela, joten 0,00e /kwh sopimukseni onkin halvempi!
Kannattaisiko sinun lukea muutakin kuin aihe vapaata? Esim sähköyhtiöt ovat alkaneet irtisanoa hinnankorotuksilta suojaavia sopimuksia, pari sähköä toimittavaa yritystä mennyt nurin, jne
Ps. Lue myös ne oman sopimuksesi ehdot.
Mun sähkön kulutus on noin 1100kwh vuodessa.🤣
Kiva kun omaa oksaasi sahaat. Kyllä se sunkin sopimus uusiksi laitetaan kun sähkön tarjonta käy tiukille.
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen. Moni on tehnyt edullisen sähkösopimuksen ja sopimukset voi aina rikkoa, jos firmat meinaa kaatua tai kaatuu. Toivotaan, ette pörssisähkö nouse liikaa tavella. Se on meidän "halpasopimuslaistenkin" etu.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008973507.html
Kohuttu sähköyhtiö meni konkurssiin toimi näin, jos sinulla on saatavia.
Ei voi olla niin köyhää, että pitää sähköstä ruveta säästään! Minä en ainakaan rupea säästämään mistään, päin vastoin lisään kulutustani.
Kerran täällä vain eletään
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sinun lukea muutakin kuin aihe vapaata? Esim sähköyhtiöt ovat alkaneet irtisanoa hinnankorotuksilta suojaavia sopimuksia, pari sähköä toimittavaa yritystä mennyt nurin, jne
Ps. Lue myös ne oman sopimuksesi ehdot.
Kaatuneet firmat eivät ole oikeastaan "sähköä toimittavia yrityksiä" vaan ennemminkin pörssipelureita eli välittäjiä. Vielä ainakaan ei ole mennyt nurin niitä sähköyhtiöitä, joilla on oikeasti omaa tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008973507.html
Kohuttu sähköyhtiö meni konkurssiin toimi näin, jos sinulla on saatavia.
no jos näistä ilmiselvistä huijarifirmoista on mennyt soppareita tekemään - ne joutavatkin saamaan näpeilleen. pitäisihän olla jonkinlainen äly minkälaisten firmojen kanssa asioidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Lue myös ne oman sopimuksesi ehdot.Kaatuneet firmat eivät ole oikeastaan "sähköä toimittavia yrityksiä" vaan ennemminkin pörssipelureita eli välittäjiä. Vielä ainakaan ei ole mennyt nurin niitä sähköyhtiöitä, joilla on oikeasti omaa tuotantoa.
Joilla on omaa tuotantoa.🤣