Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako tavallisen miehen mennä Tinderiin?

Vierailija
29.07.2022 |

Mitä olette mieltä tuosta?

Löytääkö tavallinen mies helposti tavallisen naisen sieltä?

M32

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavallisella miehellä on aika heikot oltavat tinderissä. Huvittuneena tässä kuunnellut naisväen touhua, mennään tinderiin ja ollaan ensin että no eipä minusta kukaan kiinnostu. Muutama päivä myöhemmin kysyn että onkos tullut osumia ja kyllähän niitä vaan on ja treffejäkin pukkaisi kovin. Miehillä taas ei ole siitä oikein mitään hyvää sanottavaa.

Ovatko he kaikki siis lesboja?

Vierailija
42/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavallisella miehellä on aika heikot oltavat tinderissä. Huvittuneena tässä kuunnellut naisväen touhua, mennään tinderiin ja ollaan ensin että no eipä minusta kukaan kiinnostu. Muutama päivä myöhemmin kysyn että onkos tullut osumia ja kyllähän niitä vaan on ja treffejäkin pukkaisi kovin. Miehillä taas ei ole siitä oikein mitään hyvää sanottavaa.

Jep, ollapa nainen: "Voih, sain vain sata tykkäystä viikossa!"

Mitä teet tykkäyksillä,jos niistä miehistä kukaan ei ole sellainen,joka kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder nyt muutenkin on sellainen tavistumpeloiden appi. Jos on tavis niin sulautuu sinne joukkoon hienosti.

Vierailija
44/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Löytää toki.

Jos tarkoitat tavallisella ok näköistä, niin ehkä, mutta lyhyt ja ruma mies ei varmasti löydä.

Miksi ruman lyhyen miehinä pitäisi saada itseään huomattavasti paremman tasoinen nainen? Miksi rumalle ja lyhyelle miehelle ei käy tasoisessa nainen, eli ruma ja lyhyt?

Itse 175cm rumana miehenä näkisin, että minulle sopisi suunnilleen pituiseni ruma nainen. Saa olla lihavakin. Tosi lyhyet naiset tuntuu sopivan parhaiten yhteen joidenkin jättiläismiesten kanssa, joten jätän yleensä suosiolla ne 155 senttiset naiset 195 senttisille miehille.

Tämähän ei kuitenkaan pituisilleni naisille käy, koska siinä missä 155cm nainen ajattelee "tarvitsen ison miehen kun olen pieni", niin 175cm nainen ajattelee "tarvitsen ison miehen kun silloin ehkä karsastuksesta kärsivät ja muut puolisokeat vähintäänkin luulevat minua pieneksi ja naiselliseksi kun olen ison miehen vierellä"

Höpsis. En ajattele noin. Halusin pitkän miehen koska pitkät miehet ovat aina viehättäneet minua. En olisi halunnut miestä joka ei saa pikkareita kostumaan.

Sama. Ehkä se on joku pituusfetissi mutta mitä väliä kun pitkä mies on mullekin löytynyt. En koe tätä yhtään sen ihmeellisemmäksi kuin se kuinka joidenkin miesten erektio kuulemma kärsii ellei nainen ole hoikka.

Vierailija
45/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder oli pitkän aikaa hyvä paikka, 

itsellä lukemattomia treffejä ja panoja tinderistä.

Jossain 2019-2020 tienoilla kaikki hyvännäköiset mimmit poistu tinderistä, sillon insta alko olemaan parempi paikka hommata treffejä.

Nykyään en oikeen puoleentoista vuoteen tiedä mikä on meno kun oon suhteessa ja muutin toiseen maahan.

Vierailija
46/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naisille karkkikauppa, koska 3/4 miehistä siellä on ätmejä, miehiä, joilla ei tee yhtään mitään. Menee aikaa, kun joudut seulomaan kuonan pois. 1/4 :sta joudut vielä karsimaan miehiä , joten oikeasti potentiaalia miehiä on siellä vähän. Jos vähänkään annat miehille diellä siimaa, niin ovat kimpussasi kuin kiomaiset s t, ja vaikea päästä eroon. Eikä sitä pill..n mankumista jaksa kuunnella. Suurin lsa miehistä on siellä pillua mankumassa

Miksi mätsäät Tinderissä miehiä joita vihaat valmiiksi? Egobuustin takia? Ilkeyttäsi?

En mätsää. Miehet tykkäävät. Miksi miehet eivät osaa arvioida omaa tasoaan ja tykkää vain oman tasoisista naisista?

On sulla jutut.

Vierailija
47/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on saman pienen viehättävän miesjoukon perässä, joka sitten pyörittää tätä isompaa naislaumaa. Sitten tullaan tänne palstalle itkemään miten sikoja ne kaikki miehet on kun tällainen haluttu eliittimies sikaillut. Valtava tavismiesten joukko jää kylmästi ilman matcheja.

Vierailija
48/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, olen sinun ikäinen, ja tykkäyksiä tulee lähinnä korkeakoulutetuilta ikäisiltäni naisilta, jotka eivät pelaa statuksen puolesta ollenkaan liigassani, joten heitä en edes yritä. Tykkäyksiä tulee myös ylipainoisilta jonkun verran.

Sitten on tosi kauniita kkkoulutettuja naisia, joiden kanssa mätsään, mutta edelleen hekin pelaavat ihan eri liigassa, joten poistan nämä mätseistä, kun olen itsevarmuuspäissäni kuvitellut näiden kanssa pystyväni kilpailemaan muiden kilpakosijoiden kanssa.

Jäljelle jäävät nuoremmat naiset, joilta yleensä paljastuu mt-ongelmia. Itse olen 185/85, vatsalihakset näkyy ja kroppa muutenkin kunnossa, naama keskitasoa, ihan fiksu ja mukava tyyppi. En mitään seksijuttuja ole ikinä aloittanut naisille heittämään, tosin he ovat siinä olleet itse aloitteellisia. 9/10 mätsistä poistaa ekan tai parin viestin jälkeen, tai ei vain vastaa enää.

Saldo yli puolen vuoden aikana: 4 treffit, kahden kanssa seksiä, kahden kanssa ei edes pussailua, vaikka ihan hyvin tulimme toimeen, mutta ei löytynyt sitä kuuluisaa kipinää yhdenkään kanssa. Sanoisin että aikamoista ajantuhlausta tuo on ollut, maksetullakin profiililla. Tavalliset naiset loistavat poissaoloaan tuolla, lähinnä jotai himomatkailijoita, instatyrkkyjä ja muuten vain nirppanokkaisia tyyppejä täynnä. Itsetunto saa kyllä kolauksen tuolla pyöriessä.

Käytöksesi on aivan ihmeellistä sekoilua. Ihme että olet päässyt yksillekään treffeille.

Niin millä tavalla ihmeellistä sekoilua? Tiedän kyllä kenen kanssa sitä juttuun tulen ja kenen en, ihan jo aiempien kokemusten perusteella. Joskus sitä vaan kuvittelee itsestään liikoja ja kelpaavansa työttömänä amiksena jollekin akateemisella asiansa aina hyvin hoitaneelle naiselle. Ei se mielestäni ole mitään ihmeellistä sekoilua vaan ihan puhdasta realismia. Jokainen nainen joka ei parin viestin jälkeen ole minua poistanut, on tullut kanssani ihan hyvin juttuun, mutta ne jutustelut eivät ole edenneet tapaamiseen asti statussyistäni.

Juuri tuo mitä kirjoitit on sitä sekoilua. Mutta kukin tavallaan. Naisena ajattelen asiat paljon yksinkertaisemmin.

Olet ehkä poikkeus sääntöön, mutta yleisesti ottaen, jos naisella on 4 potentiaalista ehdokasta, joista kaikki on henkisesti samalla tasolla, tyydyttävän näköisiä ja kivan oloisia, mutta joista 1 työtön amis, 1 työssäkäyvä amis, 2 korkeakoulutettua ja varakasta tyyppiä, niin ei mielestäni tarvita mitään kovin loogista päättelykykyä, siitä kenet nainen valitsee. Palstaakin lukiessa sen näkee, että korkeakoulutettu nainen vaatii myös samantasoista koulutusta kuin itsellään on. Varsinkin jos on ulkonäkökin kunnossa, niin valinnanvaraa on paljon enemmän, joten miksi valita se pummi, vaikka se olis ehdokkaista kaikista parhain muilla mittareilla kuin statusmittarissa.

Mutta kaikki ei välitä noista statuksista ja koulutuksista, joten suoraan statuseron mukaan hylkäämällä menettää mahdollisuuksia. Itse löysin muutama vuosi sitten Tinderistä mieheni. Minä olen akateemisesti koulutettu, hän amis. Oli myös työtön tapaamishetkellä, nykyään kyllä saanut alansa töitä. Ei minua kiinnostanut pätkääkään mitkään koulutustasot tai toisen rahat kun itse tienaan ihan tarpeeksi vaikka kahdelle.

Vierailija
49/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Löytää toki.

Jos tarkoitat tavallisella ok näköistä, niin ehkä, mutta lyhyt ja ruma mies ei varmasti löydä.

Miksi ruman lyhyen miehinä pitäisi saada itseään huomattavasti paremman tasoinen nainen? Miksi rumalle ja lyhyelle miehelle ei käy tasoisessa nainen, eli ruma ja lyhyt?

Itse 175cm rumana miehenä näkisin, että minulle sopisi suunnilleen pituiseni ruma nainen. Saa olla lihavakin. Tosi lyhyet naiset tuntuu sopivan parhaiten yhteen joidenkin jättiläismiesten kanssa, joten jätän yleensä suosiolla ne 155 senttiset naiset 195 senttisille miehille.

Tämähän ei kuitenkaan pituisilleni naisille käy, koska siinä missä 155cm nainen ajattelee "tarvitsen ison miehen kun olen pieni", niin 175cm nainen ajattelee "tarvitsen ison miehen kun silloin ehkä karsastuksesta kärsivät ja muut puolisokeat vähintäänkin luulevat minua pieneksi ja naiselliseksi kun olen ison miehen vierellä"

Ei tässä ole mitään järkeä karsia porukkaa niiden naisten puolesta. Mä olen lyhyt nainen ja tykkään lyhyistä miehistä. Aika monelle myös pituudella ei ole erityisemmin väliä ollenkaan, jos muuten toimii. Kyllä se vaikeaksi menee jos tuommoisia miettii.

Vierailija
50/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei välttämättä ole ulkonäössä vikaa, mutta teksteissä kyllä esim. luetellaan harrastukset ja naiselta odotetaan samoja harrastuksia. Vapaa-aikakin on jo ennalta määrätty mitä tehdään.

Vierailija
51/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Löytää toki.

Hyi helv..! Tohon vielä, että maalta niin😂😂🤮🤮😂😃😃

Vierailija
52/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, olen sinun ikäinen, ja tykkäyksiä tulee lähinnä korkeakoulutetuilta ikäisiltäni naisilta, jotka eivät pelaa statuksen puolesta ollenkaan liigassani, joten heitä en edes yritä. Tykkäyksiä tulee myös ylipainoisilta jonkun verran.

Sitten on tosi kauniita kkkoulutettuja naisia, joiden kanssa mätsään, mutta edelleen hekin pelaavat ihan eri liigassa, joten poistan nämä mätseistä, kun olen itsevarmuuspäissäni kuvitellut näiden kanssa pystyväni kilpailemaan muiden kilpakosijoiden kanssa.

Jäljelle jäävät nuoremmat naiset, joilta yleensä paljastuu mt-ongelmia. Itse olen 185/85, vatsalihakset näkyy ja kroppa muutenkin kunnossa, naama keskitasoa, ihan fiksu ja mukava tyyppi. En mitään seksijuttuja ole ikinä aloittanut naisille heittämään, tosin he ovat siinä olleet itse aloitteellisia. 9/10 mätsistä poistaa ekan tai parin viestin jälkeen, tai ei vain vastaa enää.

Saldo yli puolen vuoden aikana: 4 treffit, kahden kanssa seksiä, kahden kanssa ei edes pussailua, vaikka ihan hyvin tulimme toimeen, mutta ei löytynyt sitä kuuluisaa kipinää yhdenkään kanssa. Sanoisin että aikamoista ajantuhlausta tuo on ollut, maksetullakin profiililla. Tavalliset naiset loistavat poissaoloaan tuolla, lähinnä jotai himomatkailijoita, instatyrkkyjä ja muuten vain nirppanokkaisia tyyppejä täynnä. Itsetunto saa kyllä kolauksen tuolla pyöriessä.

Käytöksesi on aivan ihmeellistä sekoilua. Ihme että olet päässyt yksillekään treffeille.

Niin millä tavalla ihmeellistä sekoilua? Tiedän kyllä kenen kanssa sitä juttuun tulen ja kenen en, ihan jo aiempien kokemusten perusteella. Joskus sitä vaan kuvittelee itsestään liikoja ja kelpaavansa työttömänä amiksena jollekin akateemisella asiansa aina hyvin hoitaneelle naiselle. Ei se mielestäni ole mitään ihmeellistä sekoilua vaan ihan puhdasta realismia. Jokainen nainen joka ei parin viestin jälkeen ole minua poistanut, on tullut kanssani ihan hyvin juttuun, mutta ne jutustelut eivät ole edenneet tapaamiseen asti statussyistäni.

Juuri tuo mitä kirjoitit on sitä sekoilua. Mutta kukin tavallaan. Naisena ajattelen asiat paljon yksinkertaisemmin.

Olet ehkä poikkeus sääntöön, mutta yleisesti ottaen, jos naisella on 4 potentiaalista ehdokasta, joista kaikki on henkisesti samalla tasolla, tyydyttävän näköisiä ja kivan oloisia, mutta joista 1 työtön amis, 1 työssäkäyvä amis, 2 korkeakoulutettua ja varakasta tyyppiä, niin ei mielestäni tarvita mitään kovin loogista päättelykykyä, siitä kenet nainen valitsee. Palstaakin lukiessa sen näkee, että korkeakoulutettu nainen vaatii myös samantasoista koulutusta kuin itsellään on. Varsinkin jos on ulkonäkökin kunnossa, niin valinnanvaraa on paljon enemmän, joten miksi valita se pummi, vaikka se olis ehdokkaista kaikista parhain muilla mittareilla kuin statusmittarissa.

En jaksa edes lukea tuota kummallista ja täysin turhaa spekulointia. Mitäpä jos lakkaat vatvomasta millaisia miehet ja naiset sinun mielestäsi ovat ja alat kohdata ihmiset ihmisinä. Elämästäsi tulee helpompaa.

Olen kyllä kohdannut ihmiset ihmisinä, mutta se kun tarkoittaa sitä, että saat vain paskan fiiliksen kerta toisensa jälkeen, kun yrität ja saat saman lopputuloksen, vaikka aloitus olisi millainen. Laitat pitkän viestin, mätsi poistuu, laitat lyhyen viestin, sama juttu, laitat vitsikkään, tulee vittuilua ja mätsi poistuu, kyselet kesän kuulumisia, ja taas, laitat randomia paskaa, ei lopputulos siitä muutu ja sitä kyynistyy koko parinhakuun.

Täytyy vaan todeta, että sitä on heidän silmissään paskaa, joten turha edes yrittää. Sinulla ei taida olla hajuakaan siitä, miltä se tuntuu, kun laitat sadalle naiselle aloituksen ja niistä alle kymmenen vaivautuu vastaamaan, meneehän siinä maku ja into koko hommasta. Ei sitä todellakaan vaivaudu mitään hienoja uniikkeja aloituksia alkaa jokaselle nirppanokalle keksiä. Se tylsä aloituskin toimii hyvin semmosena paskatestinä, että ollaanko nyt tekemisissä munankuorilla kävelyttäjän kanssa vai ihan normaalin tyypin kanssa.

Toki nyt joku tulee huomauttamaan, että minä olen se yhteinen tekijä, että minussa se vika on oltava, kyllä muut miehet blabla. Ehkä on, sen takia en laitakaan viestiä kuin niille tyypeille, joista olen varma että vastaavat. Keskityn nykyään vain ylipainoisiin, he sentään osaavat arvostaa seuraani, ovat varmaan yhtä huonoa kohtelua saaneet.

Sama lopputulos, kuin testissä jossa rotta saa herkun, kun painaa nappia. Kunnes nappiin kytketään sähköisku, niin rotta lopettaa napin painamisen, eikä enää paina nappia, vaikka sähköt kytketään pois. Rotta kun on jo todennut, että napin painalluksella saa vain kipua, eikä halua sitä painaa, vaan nääntyy mieluummin. En ole kiinnostunut olemaan mikään pelinappula.

Vierailija
53/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei välttämättä ole ulkonäössä vikaa, mutta teksteissä kyllä esim. luetellaan harrastukset ja naiselta odotetaan samoja harrastuksia. Vapaa-aikakin on jo ennalta määrätty mitä tehdään.

Yhdellä oli, että arvostathan siisteyttä eli joku supertarkka mies, ei sellaiselle voi vastata.

Vierailija
54/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet tykkäyksillä,jos niistä miehistä kukaan ei ole sellainen,joka kiinnostaa?

Jos saat sata tykkäystä viikossa, mutta yhdestäkään et ole kiinnostunut, niin sitten sille asialle ei oikeasti voi mitään.

Vierailija
55/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on saman pienen viehättävän miesjoukon perässä, joka sitten pyörittää tätä isompaa naislaumaa. Sitten tullaan tänne palstalle itkemään miten sikoja ne kaikki miehet on kun tällainen haluttu eliittimies sikaillut. Valtava tavismiesten joukko jää kylmästi ilman matcheja.

Monesta miehestä oltaisiin kyllä kiinnostuneita, mutta tekstit teillä hirveitä ja loukkaatte naisia kommenteillanne.

Vierailija
56/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesta miehestä oltaisiin kyllä kiinnostuneita, mutta tekstit teillä hirveitä ja loukkaatte naisia kommenteillanne.

Lyhyet miehetkin osaavat kyllä sanoa loukkaavia asioita.

Vierailija
57/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aivan samaa on naisilla. Mielestäni ihan normaalia, kyllä ne mielenkiinnonkohteet ja harrastukset vähän kertoo ihmisestä. Eikä moni odota sen parin välttämättä olevan kiinnostunut samoista harrastuksista, ne nyt vain on siinä ilmoitettu, itsestähän siinä on tarkoitus kertoa. Vai sinunko harrastuksien mukaan pitäis elää, mikä on pointtisi?

Vierailija
58/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat sata tykkäystä viikossa, mutta yhdestäkään et ole kiinnostunut, niin sitten sille asialle ei oikeasti voi mitään.

Olen eri mutta kerron oman kokemuksen. Olen ollut tinderissä kerran. Tein sellaisen maksullisen profiilin kuukaudeksi. Sen kuukauden aikana sain yli 7000 tykkäystä, mutta en käynyt edes yksilläkään treffeillä. Mitä enemmän on tarjontaa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä ei valitse mitään. Se on ihan tutkittu juttu. Jos vaihtoehtoja on vain kaksi, on helpompi valita, kuin jos niitä on kaksi tuhatta.

Vierailija
59/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin miehellä oli jopa ex puolisoista kirjoitettu jotain eli jos tuollaisia kirjoittavan miehen kanssa alkaa seurustelemaan niin kohta nainen voi itse olla ex jota haukutaan.

Vierailija
60/86 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aivan samaa on naisilla. Mielestäni ihan normaalia, kyllä ne mielenkiinnonkohteet ja harrastukset vähän kertoo ihmisestä. Eikä moni odota sen parin välttämättä olevan kiinnostunut samoista harrastuksista, ne nyt vain on siinä ilmoitettu, itsestähän siinä on tarkoitus kertoa. Vai sinunko harrastuksien mukaan pitäis elää, mikä on pointtisi?

En ala seurustelemaan miehen kanssa, joka määrää harrastukseni ja vapaa-ajan käyttöni ennalta.