Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä uskonut hetkeäkään, että Jaajo olisi mikään miljonääri

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Jaajo mikään miljönääri, mutta hyvin tienaa.

Hänen ansiotulonsa ja pääomatulonsa ovat julkisia, kuten kaikkien meidän.

Myäs Jaajon verotustiedot julkaistiin sanomalehdessä viime syksynä, heti kun verotus valmistui.

Vierailija
22/29 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti silmään tuo sana 'älykäs' Soinnun kohdalla... 😂😂😂

No ei hän k e h i t y s v a m m a i n e n k a a n ole, koska on pystynyt opiskelemaan yliopistossa.

Koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.

Millainen koulutus kommentoijalla on ja paljonko saat palkkaa?

Vai eleletkö yhteiskunnan piikkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ennen Jaajosta ja hänen jutuistaa Aamulypsyssä. Nyt on viime vuosina muuttunut jotenkin niin omahyväiseksi tai ainakin se paistaa enempi läpi, että en enää jaksaisi häntä. Olisi ollut ihan kiva jos olisi jäänyt Aamulypsystäkin pois isyyslomansa myötä. Juusoa kuunteli Jaajon tilalla oikein mieluusti.

Mua ärsyttää kun Jaajo tunkee Aamulypsyssäkin joka väliin noita omia firmojaan Teeeklubia yms. heittelee sinne milloin mihinkin mainostusmielessä. Samoin kun puhuu siitä yhdestä kaveristaan Tatusta niin aina sanoo varatuomari :D mua naurattaa kun sehän on siis ihan perusjuristi, joka sitten on käynyt tuon lisäkoulutuksen. Lisäksi saattaa mainita esim. "Vaimo oli lähdössä oikein hienoihin juhliin..." :D Tuo esille koko ajan rahaa. Toisaalta jos se on hänen arvoissaan siellä korkeimmilla sijoilla niin sitten on, mutta huvittaa vaan itse saman ikäisenä, perheellisenä, ne omat arvot on aivan jotain muuta kuin raha ja tittelit. Ihan kun noilla tarvitsisi todistella jotain.

Vierailija
24/29 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin ennen Jaajosta ja hänen jutuistaa Aamulypsyssä. Nyt on viime vuosina muuttunut jotenkin niin omahyväiseksi tai ainakin se paistaa enempi läpi, että en enää jaksaisi häntä. Olisi ollut ihan kiva jos olisi jäänyt Aamulypsystäkin pois isyyslomansa myötä. Juusoa kuunteli Jaajon tilalla oikein mieluusti.

Mua ärsyttää kun Jaajo tunkee Aamulypsyssäkin joka väliin noita omia firmojaan Teeeklubia yms. heittelee sinne milloin mihinkin mainostusmielessä. Samoin kun puhuu siitä yhdestä kaveristaan Tatusta niin aina sanoo varatuomari :D mua naurattaa kun sehän on siis ihan perusjuristi, joka sitten on käynyt tuon lisäkoulutuksen. Lisäksi saattaa mainita esim. "Vaimo oli lähdössä oikein hienoihin juhliin..." :D Tuo esille koko ajan rahaa. Toisaalta jos se on hänen arvoissaan siellä korkeimmilla sijoilla niin sitten on, mutta huvittaa vaan itse saman ikäisenä, perheellisenä, ne omat arvot on aivan jotain muuta kuin raha ja tittelit. Ihan kun noilla tarvitsisi todistella jotain.

Niin ja tästä nyt tietysti unohtui se kommentointi tähän varsinaiseen aiheeseen. Törkeän tempun teki Sointulle!

Vierailija
25/29 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas stalkkeri se on

Vierailija
26/29 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä Jaajolla kyllä riittää. Mutta aikamoisia pilipali-firmoja hänellä on

Vierailija
27/29 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo osti 10 000€:n kellon Annille.

Vierailija
28/29 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Jaajo mikään miljönääri, mutta hyvin tienaa.

Hänen ansiotulonsa ja pääomatulonsa ovat julkisia, kuten kaikkien meidän.

Myäs Jaajon verotustiedot julkaistiin sanomalehdessä viime syksynä, heti kun verotus valmistui.

"RADIOÄÄNTEN parhaiten tienaava nimi oli Aamulypsyn kantava voima ja monessa muussakin mukana oleva Jaajo Linnonmaa 168666 euron tuloilla, joista pääomatulojen osuus oli 1763 euroa."

Vierailija
29/29 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajolla on lääkärivaimo. Helppo ottaa taloudellisia riskejä, kun vaimo kuittaa mahdolliset viulut.

Mitä olen Jaajon uraa seurannut, niin on tainnut ottaa taloudellisia riskejä jo ennen, kuin on edes tavannut vaimonsa. Turhaa kateelliset täällä ulisette, Jaajo aloittanut työnteon jo yläkouluikäisenä ja tällaisille tyypeille se menestys kuuluukin.

Nuori mies ei ole tohtinut puhua haaveestaan kotona. Linnonmaa on työskennellyt isänsä firmassa 15-vuotiaasta, ja vanhemmat ovat odottaneet, että perheen ainoa lapsi jatkaa isänsä jälkeen urheiluvarusteita maahantuovan yrityksen toimitusjohtajana.

massiperheen massipoika. 

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/kari-linnonmaa-sport-oy/216582…

Ei mene Jaajon isän yrityksellä kovin hyvin...

No ei kyllä mene, 16t liikevaihto ja omavaraisuus -200%. Mitähän tuotteita nuo diilaavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi