Vierastan ihmisten välistä ilmeisesti ihan normaalia elämäntapaa
Joissa mennään kauppaan, tatteriin, baariin, puistoon tai uimalaan. Käytetään somea, soitellaan toisille turhanpäiväisyyksistä, käydään lomamatkoilla, arvostellaan hotelleja ja ruokia.
Miten kukaan jaksaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tuntuu, että joidenkin täytyy elää niin että on näytettävää somessa. Ovatko edes olemassa muuten?
Itse en pal somesta perusta laittelen viestejä yksitellen kelle milloinkin. En joihinkin ryhmiin. Esim sisarus whats up: muut on siellä ja sopivat tapaamisia yms. Joskus jään paitsi jostain. Voi voi. Jos eivät huomioi minua, olkoon niin.
Pitääkö aina kaiken olla niin kätevää ja helppoa? Itse kun keskityn esim sähköpostin kirjoitteluun, siitä saattaa tulla ikäänkuin kirje. Henkilökohtainen. Vain vastaanottajalle. Arvostan tälläisiä itsellekin laitettuja. Toki kirjoittelen silloin tällöin myös Oikeita Kirjeitä. Ilahduttaa saajaa todellakin.Huh. Tulipa vuodatus.
Eli muitten pitäisi huomioida sinun elämäntyylisi, huolehtia sinut erikseen mukaan, mutta sinun ei tarvitse itse huomioida muita?
Kylläpä kuulostaa ihanalta.
Pysy mökissäsi ja pidä turpasi kiinni. Kaikille on mukavampaa niin.
Kiitos!Olitpas ilkeä!
Toivottavasti ei usein näin pahoja päiviä. Mikskä toista sanoo, ite onIlkeä?
Hänhän kertoi totuuden, ap vaatii muita huomioimaan hänet (sisarukset) mutta hän ei huomioi muita. Tolloko olet ja olethan sinä. Mene saunan taakse, hopi hopi.
Terve tollo! Kuka vaati ja mitä???
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina nämä tyypit jotka eivät olevinaan ymmärrä nykyaikaa eikä tee mitään mitä "muut", eivät käytä somea eivätkä seuraa mitään medioita. Silti ovat erittäin hyvin perillä siitä mitä ne "muut" tekee.
Eihän tässä median seuraamisesta ole mitään sanottu. Sitä paitsi näkeehän sen touhun ihan silmillä ja korvilla, kun vaikka kaupassa käy. Ja elokuvissa ja sarjoissa.
Huvittaa aina nämä tyypit jotka eivät olevinaan ymmärrä nykyaikaa eikä tee mitään mitä "muut", eivät käytä somea eivätkä seuraa mitään medioita. Silti ovat erittäin hyvin perillä siitä mitä ne "muut" tekee.