Varattua
Kuinka moni on saanut varattua naista, entä kuinka moni on suudellut tai puristellut varattua naista
Kommentit (12)
Melkein kaikki tehty
- Pantu kihlattua lääkäriopiskelijaa sohvalla
- Suudeltu kihlattua tyttöä
- Puristeltu kaverin tyttöystävää rinnoista
- Suudeltu polltareita viettävää morsianta
Minä sain tänä aamuna varattua juuri ennen heräämistäni.
myös kerran polttarisankaria suudellut kerran ja samalla puristellut rinnoista, kun kourasin rinnoista niin tyttö vain totesi että oli laitettu juhlan kunniaksi joku korsetti päälle
On siitä jo toki aikaa mutta opiskeluaikoina tuli kapakassa vastaan nuori varattu nainen, kysyi vielä haittaako jos on varattu.No eipä paljoa haitannut siinä vaiheessa ja kyllä heräsin aamulla ja panin vielä kerran.
Muutamasta ei täyttä varmuutta ovatko olleet varattuja vai ei mutta ei sitä yhden yön jutuissa aina niin tarkkaan viitsi kysyä
Kyllähän toki on varattua tullut pantua.
Hävyttömin juttu taitaa kuitenkin olla kun aikoja sitten tarjosin kyydin yhden puolitutun kaverin tyttöystävälle baarista kotiin.
Tyttö oli jo lähdössä autosta pois kun kysyin hyvänyön pusua, no tyttöhän suostui ja siinä samalla aloin avaamaan hänen paidannappeja ja puristelemaan rintoja. Hieman pyöreän sorttinen kun oli niin oli kyllä isot rinnatkin.
Myöhemmin näimme vain satunnaisesti mutta aina tuli mieleen että mahtoiko hän muistella tuota hetkeä
Molemmat kokeiltu.
Baarissa tanssitin aikani erästä hieman itseäni vanhempaa naista ja lopuksi kysyin aivan suoraan että mitenkäs olisi jos lähdettäisiin jatkamaan iltaa muualle.
Tyttö sanoi olevansa kihloissa ja kovasti selitteli ettei ollut nähnyt kihlattuaan pitkään aikaan ja haittaako moinen tilanne. Minua ei haitannut, päinvastoin alkoi vain himottamaan entistä enemmän.
Oli nopein vaatteiden lähtö mitä muistan ja iloisempi yllätys oli vaateiden alta löytyneet mielettömän kokoiset rinnat. Oli kyllä itselle eräs ikimuistoisempia pano pitkään aikaan, siinä on vain jotain rietasta panna toisen varattua ja nähdä kuinka eri kalu tuntuu uudelta ja jännittävältä.
Itsellä jäänyt perseen puristelun asteelle.
Aika rietasta on kyllä joskus kun sopivasti sattuu kohdalle niin luoda naisen kaula-aukkoon kunnon pitkä katse ja antaa pieni hyväksyvä hymy päälle
Tätä ei varmaan nuoremmat tiedäkkään mutta lavatanssit on aivan paras paikka päästä tarkastamaan naisten rinnat, tanssin pyörteissä käsi saattaa vahingossa ajautua rinnoille
Olen kerran päässyt naimisissa olevan naisen makuuhuoneeseen, aviovuoteeseen, ja itse asiassa minut sinne nuorena miehenä vieteltiin. Aviomies oli työmatkalla, rouva oitis niin märkä, rakopaikasta liukas, etten ollut moista kokenut. Hyvä muistohan siitä jäi, molemmille omansa. Pariskunnan hääkuva oli yöpöydällä, ja vieläkin palaa elävänä mieleen se hetki, kun rouvaan lauetessani (hänellä oli pillerit) hain katsekontaktin kuvassa olevaan mieheen.
Nuorena en muuta saanutkaan kuin varattuja. Olin jostain syystä käyttökelpoinen tässä roolissa mutta en oikein poikkismateriaalia.