Minkälaista hauskaa olette pitäneet kun olette olleet viimeksi kännissä?
Kommentit (71)
Aika sellaiset hiljaiset illanistujaiset oli, mut oli kyl hauskaakin. Käytiin meressä uimassa, tanssittiin pienen kämpän olkkarissa (viidestään). Illan lopuksi suutelin miespuolista kaveria huulille. Ei mitään kielarii, no homo, mut kännissä ja läpäl.
Ei ollut yhtään hauskaa. Ei ole ollut pitkään aikaan.
Oksensin eräissä juhlissa ollessani pihalle, kun olin mennyt vahingossa juomaan liikaa ja sitten vielä kaaduin siihen oksennukseeni. Hävetti niin, että olen siitä lähtien ollut absolutisti.
Ensin laittautumista kavereitten kanssa, sitten rauhallisen istuskelupaikan kautta karaokebaariin, josta siirryttiin yökerhon tanssilattialle. Kolmen maissa mäkkärin kautta kotiin. En edes muista milloin viimeksi olen käynyt baarissa, mutta oli kivaa! En tiedä onko se ikä, baarivalinta vai metoo, mutta tanssilattialla sai jopa olla ihan suht rauhassa ilman perseenpuristelijoita ym. hinkkaajia. Eikä edes krapula seuraavana päivänä, vaikka väsytti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ja känni ei kyllä kuulu samaan lauseeseen
Tiesin lukevani kommenteista jotain tuollaista heti, kun avasin keskustelun. Voisitko mitenkään löysentää pipoasi ja ELÄÄ vähän. Ei siihen kuole. Sen sijaan aikanaan kuolinvuoteellasi saattaisit jopa miettiä, että olipa sekin hauska ilta, onneksi tuli vietettyä. :)
Oot sä se, joka väitti ymmärtävänsä ja armollisesti hyväksyvänsä ystäviensä juomattomuuden, kunhan he olivat ensin seikkaperäisesti perustelleet sulle valintansa? Ja joka halusit avarakatseisesti täällä jankata sitä, että ne, jotka ei juo, jää kokemusmaailmaltaan vajaiksi ja elämästä jää todella tärkeitä kokemuksia kokematta? Koska sinä et osaa olla oma itsesi selvin päin, ei se tarkoita, että kukaan muu ei osaisi.
Viimeksi kun olin kännissä, oli ihan perushauskaa. Tissuteltiin, laulettiin, syötiin, juteltiin, tanssittiin, saunottiin isommalla kaveri- ja puolituttuporukalla. Ainakin kaksi meistä oli jopa selvinpäin, hui!
En mitään. En ole saanut viinan juonnista iloa enää vuosikausiin. Silti viikonloppuna taas korkki narahtaa....
Pienessä viinissä nauromme naisystävän kanssa ikkunassa kadulla kulkevien vaatteilla ym. Ei he itse kuulleet ikkuna kiinni. Värititimme hieman juttua, nauroimme ihan hulluna. Viini teki tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Petin miestäni
Minä myös. Mies tietty saattaisi olla vähän eri mieltä kyseisestä hauskanpidosta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. En ole saanut viinan juonnista iloa enää vuosikausiin. Silti viikonloppuna taas korkki narahtaa....
Hölmö idea, mutta mitäs jos ei tänä viikonloppuna korkki narahtaiskaan? EI yks viikonloppu kauaa kestä.
Juominen, jonka tarkoituksena on menettää ajattelukyky on lähes aina jonkinlaista itselääkintää, tunteiden tai ajatusten turruttamista.