Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon naiset saatte katseita/huomiota miehiltä

Vierailija
28.07.2022 |

Aihe tuli mieleeni, kun monet naiset toisessa ketjussa sanoivat, etteivät halua tuoda rintoja esiin, jotta miehet ei anna liikaa (ei-toivottua) huomiota. Hesarissakin on ollut paljon kirjoituksia taas, kuinka ei voi naisena hetkeäkään kulkea kadulla, kun joku huutelee.

Olen siis itse (uskoakseni) oikein viehättävä nainen, ikää nyt 35 ja en ole koskaan saanut mielestäni tyylitöntä huomiota miehiltä. Kyllä, toisinaan miesten päät kääntyilee, etenkin joskus nuorempana, mutta en ole kokenut ahdistavana, päinvastoin. Joskus pyllyä on kehuttu, aika tosi tyylikkäästi. Minusta siis omalla kohdallani suomalaiset miehet osaa tämän homman tosi hienosti. Toisista eteläisistä kulttuureista minulla on ikävämpiä kokemuksia.

Eli miksi muilla naisilla on niin erilaisia kokemuksia kuin minulla?

Vaikuttaako ehkä jokin naisessa tuohon miesten toimintaan (itselläni pienet rinnat, en pukeudu mahdottoman paljastavasti, vaan mielestäni naisellisesti ja tyylikkäästi, en liiku yömyöhällä keskustassa). Vai enkö kenties ole riittävän näyttävä nainen, kun ei miehet lääpi ja ehdottele kaduilla?

Tämmöisiä pohdin tässä.

Miestenkin näkemyksiä teemaan kuulen mielelläni.

N35

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus uudet aurinkolasit hankittuani ahmin vastaantulevien naisten kesäisesti pukeutuneita vartaloita täysin estottomasti mukamas niiden suojista. Tajusin myöhemmin, että niistä näkyy silmien liikkeet läpi ihan hyvin. Ilmankos joitakin naisia vähän hymyilytti. Ei vaikuttanut haittaavan kuitenkaan.

Oletko mies vai nainen?????! Kysymys oli esitetty naisille

Mies. Luepa aloitus uudelleen viimeistä virkettä myöten.

Ei ole tarvista lukea pitkiä rimpsuja liirum laarumeita. Lihavoidulla printattu otsikko riittää

Vierailija
22/47 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus uudet aurinkolasit hankittuani ahmin vastaantulevien naisten kesäisesti pukeutuneita vartaloita täysin estottomasti mukamas niiden suojista. Tajusin myöhemmin, että niistä näkyy silmien liikkeet läpi ihan hyvin. Ilmankos joitakin naisia vähän hymyilytti. Ei vaikuttanut haittaavan kuitenkaan.

Oletko mies vai nainen?????! Kysymys oli esitetty naisille

Mies. Luepa aloitus uudelleen viimeistä virkettä myöten.

Ei ole tarvista lukea pitkiä rimpsuja liirum laarumeita. Lihavoidulla printattu otsikko riittää

Osaat siis kirjoittaa (apukoulutasolla), mutta et lukea. Olet varsin tyypillinen nettikommentoija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisena oleminen jotenkin tuntuu olevan läsnä melkein päivittäin töissä. Meitä naisia on niin paljon vähemmän kuin miehiä.

Vierailija
24/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän, en tiedä mikseivät suomalaiset anna. Ulkomaalaiset kyllä.

Ei uskalla. Siitä saa tuomion välittömästi.

Vierailija
25/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta sen verran tavallista se on, ettei aiheesta keskustelu ole kovin kiinnostavaa.

Ahdistelua tai törkeyksiä en saa osakseni oikeastaan koskaan, eli se huomio ja kommentit mitä miehiltä tulee on yleensä kohteliasta ja miellyttävää.

Ei nyt äkkiseltään tule mieleen yhtään sellaista tapausta, jossa olisi ahdisteltu ja oltu epäkohteliaita.

Vierailija
26/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa "sellaista" huomiota, enkä ole koskaan saanutkaan. Olen 39-vuotias, hoikka, pitkähiuksinen, pienirintainen ja ulkona kulkiessa pukeudun yleensä urheilullisesti rentoihin vaatteisiin. En pidä koskaan mitään pyllytrikoita tai tiukkoja paitoja, vaikka rahkeita olisikin.

Minulle sitä huomiota taas tulee pukeutumisesta riippumatta, eli myös huppu päässä ja aurinkolasit nokalla pitkään takkiin pukeutuneena.

Ehkä joku energia-juttu, pukeutuminen ei ainakaan tuohon vaikuta.

Vierailija
27/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tai sitten en huomaa

Vierailija
28/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa huomiota.

Vierailija
29/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee kyllä ajatus että naiset ovat sekä pitäneet huomiosta ja siitä että olet jäänyt vahingossa kiinni. Avoin tuijotus on vähän tökeröä, mutta aurinkolasien takana se on jäänyt kahdenväliseksi huvittavaksi hetkeksi.

Vierailija
30/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi sanoa että kohteliaisuus on kuulijan korvissa. Jotkut pitää huomiota suomalaisilta miehiltä pervona sovinismina mutta sitten viheltelyä ja huutelua jossain välimerenmaassa kohteliaisuutena.

Noinhan se menee. Jos mies on naisen mielestä ihqu, niin erittäin tökerö ja huono käytöskin menee läpi niin että heilahtaa, vaikka mies olisi naiselle täysin tuntematon.

On tutkittu juttu että tutustumisen mekanismissa ensimmäisen askeleen tekee nainen, huomaamalla miehen ja kelpuuttamalla hänet. Jos nainen ei ole kelpuuttanut miestä (siis mies ei ole riittävän ihqu) niin miehen peli on jo pelattu ennen kuin ensimmäistäkään sanaa on vaihdettu, tekipä mitä hyvänsä. Lähestyy tai jättää lähestymättä, tulos on sama eli ei mahdollisuuksia.

Sen sijaan jos mies läpäisee ihqu-vaiheen, niin tökerökin lähestyminen tyyliin "on sulla tosi isot tissit!!!" on vain miehen rentoa välittömyyttä johon vastataan kikatuksella ja "joojoo, kaikille varmaan noin sanot..."

Vierailija
31/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ollut silmää naiskauneudelle, mutta pidän huomioni omana tietonani. Jotenkin tuntuu, että tässä asiassa mies ei oikein voi toimia oikein. Jos naisen otsassa lukisi "Tule kehumaan peppuani", tekisin sen.

Totta. Miehenä on tosiaan viisainta pitää huomionsa vain itsellään.

Vierailija
32/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi sanoa että kohteliaisuus on kuulijan korvissa. Jotkut pitää huomiota suomalaisilta miehiltä pervona sovinismina mutta sitten viheltelyä ja huutelua jossain välimerenmaassa kohteliaisuutena.

Noinhan se menee. Jos mies on naisen mielestä ihqu, niin erittäin tökerö ja huono käytöskin menee läpi niin että heilahtaa, vaikka mies olisi naiselle täysin tuntematon.

On tutkittu juttu että tutustumisen mekanismissa ensimmäisen askeleen tekee nainen, huomaamalla miehen ja kelpuuttamalla hänet. Jos nainen ei ole kelpuuttanut miestä (siis mies ei ole riittävän ihqu) niin miehen peli on jo pelattu ennen kuin ensimmäistäkään sanaa on vaihdettu, tekipä mitä hyvänsä. Lähestyy tai jättää lähestymättä, tulos on sama eli ei mahdollisuuksia.

Sen sijaan jos mies läpäisee ihqu-vaiheen, niin tökerökin lähestyminen tyyliin "on sulla tosi isot tissit!!!" on vain miehen rentoa välittömyyttä johon vastataan kikatuksella ja "joojoo, kaikille varmaan noin sanot..."

Mulle on käynyt todella usein niin, että olen huomannut miehen ja ajatellut että mies on komea, mutta kiinnostukseni ei ole siitä alkanut kasvamaan vaan päinvastoin lässähtänyt heti alkuunsa, koska mies on käyttäytynyt rasittavasti tms.

Ei ne ole edes mitään tuollaisia tissi-laineja tai muuta vastaavaa sanoneet, vaan olleet muutoin vain rasittavia, luulleet itsestään liikoja tai jotain.

Tissien kehuminen ei itse asiassa edes ole minulle mikään turn off, enemmän huvittava juttu.

Sen sijaan miehen väärällä tavalla itsevarma, rasittava käytös, typerä jekuttelu ja muu perssseily on täysin turn off, ei mitään mahista.

Mutta kyllä nuille miehille naisia riittää ja joidenkin mielestä ovat varmasti hauskoja supliikki-miehiä, minun mielestäni vain epäseksikkäitä.

Kaverina tykkään kyllä tuollaisesta ja voin pitää kaverina hauskaa, mutta ei tuollaiset miehet vaan ole mitenkään seksikkäitä minun silmissäni.

Eli ei auta pelkkä ulkonäkö, luonne ratkaisee.

Vierailija
33/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt todella usein niin, että olen huomannut miehen ja ajatellut että mies on komea, mutta kiinnostukseni ei ole siitä alkanut kasvamaan vaan päinvastoin lässähtänyt heti alkuunsa, koska mies on käyttäytynyt rasittavasti tms.

Ei ne ole edes mitään tuollaisia tissi-laineja tai muuta vastaavaa sanoneet, vaan olleet muutoin vain rasittavia, luulleet itsestään liikoja tai jotain.

Tissien kehuminen ei itse asiassa edes ole minulle mikään turn off, enemmän huvittava juttu.

Sen sijaan miehen väärällä tavalla itsevarma, rasittava käytös, typerä jekuttelu ja muu perssseily on täysin turn off, ei mitään mahista.

Mutta kyllä nuille miehille naisia riittää ja joidenkin mielestä ovat varmasti hauskoja supliikki-miehiä, minun mielestäni vain epäseksikkäitä.

Kaverina tykkään kyllä tuollaisesta ja voin pitää kaverina hauskaa, mutta ei tuollaiset miehet vaan ole mitenkään seksikkäitä minun silmissäni.

Mutta jos ulkonäköä ei olisi ollut riittävästi, nuo kuvailemasi miehet eivät olisi voineet edetä edes siihen tilanteeseen asti jossa menetit kiinnostuksesi heihin. Olisit skipannut heidät ennen ensimmäistäkään typerää sanaa.

Vierailija
34/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee kyllä ajatus että naiset ovat sekä pitäneet huomiosta ja siitä että olet jäänyt vahingossa kiinni. Avoin tuijotus on vähän tökeröä, mutta aurinkolasien takana se on jäänyt kahdenväliseksi huvittavaksi hetkeksi.

Täytyy toivoa näin. Ajatus on ihan kutkuttava. Tuijotukseni kohdistui usein varsin julkeasti strategisiin paikkoihin.

Vierailija
35/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ulkonäköä ei olisi ollut riittävästi, nuo kuvailemasi miehet eivät olisi voineet edetä edes siihen tilanteeseen asti jossa menetit kiinnostuksesi heihin. Olisit skipannut heidät ennen ensimmäistäkään typerää sanaa.

Onko naisilla velvollisuus lirkutella miehille, jotka eivät kiinnosta heitä? Flirttailetko sinä usein naisille, jotka eivät kiinnosta sinua? Miehenä kysyn.

Vierailija
36/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan. Olen aina se nainen joka häviää massaan ja kukaan ei edes huomaa. Ei edes se oma mies.

Vierailija
37/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, en ole ikinä saanut. Tasoa en enää alemmas laske, koska sitten mennään jo nekrofilian puolelle ja se ei todellakaan nappaa.

Vierailija
38/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa koskaan. Olen aina se nainen joka häviää massaan ja kukaan ei edes huomaa. Ei edes se oma mies.

Mllainen olet ja millaista huomiota haluaisit js millaisilta miehiltä?

Vierailija
39/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saada huomiota miehiltä. Mielestäni en ole erityisen kaunis, mutta iloinen ja ystävällinen. Siksi varmaan tuntemattomat ei juuri flirttaile, mutta tutut ja puolitutut kyllä. Yritän vastailla siten että myös miesten itsetunto kohenee. Maailmasta tulee hauskempi.

Vierailija
40/47 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään saada huomiota miehiltä. Mielestäni en ole erityisen kaunis, mutta iloinen ja ystävällinen. Siksi varmaan tuntemattomat ei juuri flirttaile, mutta tutut ja puolitutut kyllä. Yritän vastailla siten että myös miesten itsetunto kohenee. Maailmasta tulee hauskempi.

Oikein. Hyvä pitää laittaa kiertämään. Silloin on vähemmän onnettomia ja katkeria ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme