Oletteko onnistuneet säilyttämään lapsenomaisen leikkimielisyyden ja lupsakkuuden aikuistuessa vai oletteko kyynistyneet ja katkeroiituneet elämälle? Miten olette onnistuneet säilyttämään sen?
Toki aikuistuessa arvomaailma muuttuu kokemusten myötä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Alma 85v kirjoitti:
Tottakai, olen ihan vitullinen bimbo, thihihihii!!!
Alma hyvä, me kaikki naiset olemme vitullisia.
Äppäppäppäppäpp! Ei pidä yleistää. Vitullisuus on fiilis ja oikeuttaa käyttämään naisten saniteettitiloja, nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alma 85v kirjoitti:
Tottakai, olen ihan vitullinen bimbo, thihihihii!!!
Alma hyvä, me kaikki naiset olemme vitullisia.
Äppäppäppäppäpp! Ei pidä yleistää. Vitullisuus on fiilis ja oikeuttaa käyttämään naisten saniteettitiloja, nih!
Sinä näköjään et ole onnistunut säilyttämään lapsenomaista leikkimielisyyttä ja lupsakkuutta. Ikävää sinun kannaltasi.
Maailmasta on tullut hullu, eli helppoa on nauraa. Oikein odottaa mikä on päivän pöhinä, Afrikan Tähti vai Eskimo puikko, vai onko mies synnyttänyt, onko Suvivirsi kielletty vai Jeesus poistettu joulujuhlasta, onko Naked Attractionin voittaja isomunaisempi vai onko mikroilme tehnyt turvattoman tilan.
Vierailija kirjoitti:
Maailmasta on tullut hullu, eli helppoa on nauraa. Oikein odottaa mikä on päivän pöhinä, Afrikan Tähti vai Eskimo puikko, vai onko mies synnyttänyt, onko Suvivirsi kielletty vai Jeesus poistettu joulujuhlasta, onko Naked Attractionin voittaja isomunaisempi vai onko mikroilme tehnyt turvattoman tilan.
Kiitos! Näillä nauruilla jaksan hyvin nukkua. Hauskaa iltaa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Jos näille ei naura, voi olla vaara, että itsestäsikin tulee hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyyninen tai katkera, mutta en nyt sanoisi että olisin lapsenmielisen leikkimielinenkään.
Se tarkoiittaa luovuutta.
Se on tavalllaan vähän sellainen ns lupa itselle vapauteen mutta kuitenkin hyvän maun rajoissa ja etiketit huomioon ottaen eli puhutaaan siis tilannetajusta ja joustavuuudesta. Uskon että asennetta ei voi väkisin tunkea kehenkään tai se tukahduttaa ennemmiinkin vaan siitä pitää tulla ns uusi "normaali" tila tuon luontaiisen vapauden luvan kauttta.
Vapaus ja uusi "Normaali" varmaan tarkoiitttaa avoimuutta eli avoimempaa suhtautumista asioihin ja päästää irti mustavalkoisesta ajattelun luuloista toki väite-perusteluineen mutta se rikkaus elämässä miten asioista löytää useita eri puoliia kun haluaa löytää.
Mutta myös yksi moottori tavallllaan on kehon ja mielen hyviinvointi ja oman tavan löytäminen ylläpitää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Uusin voisi olla tämä. Tekopenistä yhdynnössä käyttänyt huijari sai 10 vuotta kakkua.
Se ei ole aina kovin helppoa. Varsinkin nuorempana päätäni taputeltiin ja sanottiin että olen suloinen naiivi luonnonlapsi. Vähänpä tiesivät huume-kuolema-välivaltataustoistani. Välillä oli raskasta kun suhtauduttiin kuten mitään kokemattomaan pikkutyttöön. Nyt aikuisena helpompi kun on oma höpsö itsensä ja vakavoituu tarvittaessa. Muut eivät sentään enää tule taputtelemaan päätä ja lässyttämään.
Varmaan kohdallani on vaikuttanut se, että en käytä alkoholia enkä ole koskaan ollut humalassa. Myöskään en tupakoi. En ole harrastanut irtosuhteita ja olen ollut parisuhteessa vain rakkaudesta. Siinä sitä on säilynyt aika 'viattomana' ja ehkä vähän naiivinakin. Lisäksi olen aika kotona viihtyvää tyyppiä, joten en ole törmäillyt kaikkein vaativimpiin luonteisiin isoissa määrin eli en juurikaan ole ottanut henkisesti turpiin öykkäreiltä ihan kauheasti.
Rokottamattomanakin olen onnistunut säilyttämään elämänilon vaikka establishment puski plandemiaa pari vuotta ja teki meistä epäihmisiä
Vapaus ja uusi "Normaali" varmaan tarkoiitttaa avoimuutta eli avoimempaa suhtautumista asioihin ja päästää irti mustavalkoisesta ajattelun luuloista toki väite-perusteluineen mutta se rikkaus elämässä miten asioista löytää useita eri puoliia kun haluaa löytää.