Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa orava voi aiheuttaa mökillä?

Vierailija
28.07.2022 |

Tässä yksi oravaperhe touhuaa, eikä siinä, sillä minä olen heidän vieraanaan täällä metsän nurkassa.

Mietin vaan, että näpertelevätkö sähköjohtoja kuten hiiret ja muut vastaavat elukat joilla ei ole niin komeaa häntää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron omakohtaisen kokemukseni oravasta. Alue missä asun, täällä metsästettiin oravia aikoinaan niiden nahkojen takia, koska oravannahkaa käytettiin maksuvälineenä. Kun muutin tänne, alkoi tapahtumaan. Iltaisin kun katsoin ikkunasta, orava tuijotti minua pihalla. Sen silmissä oli jotain outoa.. Sitten eräänä päivänä se hyökkäsi. Sain juuri vedettyä oven kiinni. Se puri sähköjohdot poikki kostona, ja koko kortteli pimeni. Se ei ole tavallinen orava vaan se on liito-orava, pystyy lentämään. Kun menen ulos, tarkkailen sen varalta pakkomielteisesti ympäristöä haulikko kädessä, ja juoksen vauhdilla autoon. Sitä on yritetty saada hengiltä, mutta se on kuin piru. Metsästysseuramme ja paikkallispoliisi ei saanut sitä kiinni. Viikko sitten se tappoi naapurin kissan 😟

Järkyttävää. Voimia sinulle.

Kiitos. Yritän jaksaa vaikka tämä on yhtä helvettiä. Jos minusta ei kuulu tulevina päivinä, on orava saanut minutkin 😢

Rekrytoikaa kanahaukkoja ja muita lintuja, jotka napostelevat oravia lounaaksi. Ilman ilmatukea ette pärjää.

Vierailija
22/25 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oravat on samanlaisia tuhoeläimiä ja tautien kantajia kuin rotat ja hiiretkin

Oravaan on pörröhäntäinen rotta ja kannibaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava on oikeasti pahempi peto kuin mitä monet kuvittelee. Työkaverin pihassa orava oli purrut linnunpoikasilta päät irti linnunpesässä.

Vierailija
24/25 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istuin metsän reunassa viltillä, niin orava tuli siihen viereen oksalle ja alkoi pelotella! Teki uhkaavia eleitä, kuin aikoisi hypätä päälle. Ja huusi TSK, TSK! Jouduin poistumaan oman turvallisuuteni tähden.

Vierailija
25/25 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istuin metsän reunassa viltillä, niin orava tuli siihen viereen oksalle ja alkoi pelotella! Teki uhkaavia eleitä, kuin aikoisi hypätä päälle. Ja huusi TSK, TSK! Jouduin poistumaan oman turvallisuuteni tähden.

Se halusi vain ottaa osaa piknikkiin. Ymmärsit väärin hänen aikomuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi