Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako esimies huutaa syystä:

Vierailija
28.07.2022 |

Että soitan vajaa 4 tuntia ennen kuin vuoro alkaa, että en pääse töihin oksentamisen takia. Olin siis 9 jälkeen aamulla oksentanut 2 kertaa ja soitin 11 maissa töihin, että en pääse tulemaan. Esimies oli tosi vihanen koska oli kuulemma ''huonoa käytöstä soittaa näin myöhään jos aamulla jo oksensit''. En sanonut tarkkaa aikaa missään vaiheessa niin hän varmaan oletti että joskus aamu 7 maissa olisin oksentanut. Muutenkin oli tosi korkea kynnys soittaa koska olin kuun alussa päivän pois. Sitten saan sellaiset huudot, kun en soittanut saman tien kun oksensin, että aloin itkemään ja pyytelemään anteeksi, että en nyt tahallaan ''venyttänyt'' soittamista. En tiedä olisiko sitten pitänyt soittaa samalla kun itken ja tärisen vessan lattialla. (Oksentaminen on yks mun isoin pelko, minkä takia olin koko ajan itkun partaalla sen päivän.) Sen puhelun jälkeen on oikeasti alkanut ahistaa seuraavaan työvuoroon meneminen...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pomo huutaa ja haukkuu sairaan. Nyt viimeisenä tuli ohjeet, että lääkäriin menosta pitää pyytää häneltä lupa. Käytetään kuulemma liikaa työterveyttä, tulee firmalle liian kalliiksi. Sairauslomalle ei saa jäädä, töihin pitää tulla vaikka pyörittämään kynää.

Vierailija
42/44 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehen ei kuulu minusta koskaan huutaa oli asia mikä tahansa. Antaisin palautetta että ei tuntunut kivalta.

Eiköhän tuo tajunnut sen jo työntekijän itkemisestä puhelun aikana. Ei mitään "palautetta" vaan valituksia ylemmälle taholle ja uutta työpaikkaa etsimään. Jatkossa sitten viisaammin ja tulevaisuudessa kun käyt keskustelua työnantajan kanssa, niin tallennat ne puhelut,ettei ole sana sanaa vastaan tilanne. Muuten noihin ei koskaan saada mitään muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normipaikoissa tuosta pannaan esimies asemastaan pois.

Sairaat työyhteisöt sitten tietysti asia erikseen.

Ei toimi perhe firmoissa. 

Vierailija
44/44 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo yli 40v:na ilmoittaisin esimiehen pomolle (jos sellainen on) tilanteesta. Tai voisinhan mä yrittää keskustella sen itse huutajankin kanssa, mutta en usko sen olevan kovin hedelmällistä jos käytös on tota luokkaa.

En ole 20v työurani aikana kuullut kuin kerran huvipuistoaikoina esimiehen huutavan mulle. Silloinkin 18 vuotiaana katsoin lähinnä huuli pyöreänä miten aikuisella voi olla niin huonot käytöstavat. Huusi minulle asiakkaiden edessä vieläpä hyvin tyhjänpäiväisestä asiasta. En vaivautunut edes vastaamaan hänelle. Tein sovitut työvuorot loppuun ja se työ oli sitten siinä.

Entä jos esimiehen/ työnjohtajan isä on paikan johtaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi