Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, onkos tullut kiloja kesällä?

Vierailija
28.07.2022 |

Vai onko niitä lähtenyt? :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vaakaa, mutta housut hieman kiristävät. Eipä sillä väliä, lomalla saakin herkutella normaalia enemmän. Kyllä ne kilot luonnostaan lähtevät sitten, kun palaa töihin ja "ruotuun".

Vierailija
22/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hoikka kesällä, istumatyö taas turvottaa kehoa. Täytyy yrittää nyt skarpata tän suhteen, kun lomat on pidetty. On niin hyväolo nyt. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kiloa lähtenyt toukokuusta lähtien. Kesähikoilun voimalla. Ja sokrut pois.

Vierailija
24/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sokrut pois 7v sitten.

Vierailija
25/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut koska olen olutta juonut, pizzaa ja karkkiakin syönyt. Nyt loppu ja tilasin itselleni painonnosto sarjan  jossa 50 kg painoja. Täällä kesämökillä olen herkutellut ihan riittävästi. Huomenna posti tuo puntteja ja alan treenaamaan. Jotain 6 kg tullut painoa lisää kesän aikana joten syksyn aikana aion pudottaa 10 kg se on tavoite. aikoinaan kävin salillakin mutta koronan taki salit jäi. Tilaan kotiin vielä penkin jossa voi sitten penkkipunnerrusta treenata  ja jalkatreenii tehdä. Olis tietenkin salillekkin voinut mennä mutta ajattelin että motivaatiota lisää kun ostaa kotiin painoja. Niillä on pakko treenata koska ne maksoi rahaa. Menen sitten salille kun olen päässyt vauhtiin.

Vierailija
26/26 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vakaa mutta vaatteet tuntuu samalle.

En usko että on tullut lisää:ruokatavat samat ja liikuntaa oli enemmän kuin tavallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme