THL:n mukaan Suomessa viimeisten 14 vuorokauden aikana 0 uutta koronatartuntaa! Hyvä Suomi!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne tartunnat tulee tilastoihin, jos tekee kotitestin eikä tarvitse lääkäriä (tiedän tällasen tapauksen viime viikolta). Onko joku velvollisuus ilmoittaa jonnekin?
Jos et mihinkään sairaslomaa tarvitse niin on oma asiasi. Vain viralliset laboratoriotestit kirjataan. Minä en ole päässyt yhteenkään testiin vaan on merkitty määrittelemättömänä hengitystieinfektioepäilynä silloin kun olen ollut virallisessa karanteenissa laboratoriotestatun koronaeristetyn kanssa.
Minä en ole sairastunut vaan sukulainen viimeisellä lomaviikollaan, on kuulemma onneksi melko lievät oireet.
Ei mihinkään ilmoiteta. Mulle sanottiin, että menet sitten yksityiselle tai sairaalaan, jos tilanne vaatii. Vain virallisen testin mukaan sairastuneet hoidetaan kunnallisella. Virallista testiä ei tehdä ellei tarvitse tartuntatautipäivärahaa. Sellatti.
Sairastuin viikko sitten " flunssaan". Järkyttävä yskä ja tukkoinen nenä, olen kävellyt öisin, kun makuulla tuntuu, että en saa henkeä. Nyt alkanut yskimään paksua limaa ulos ja olo on parempi. En tiennyt, että ihmisestä voi lähteä näin paljon limaa. Kotitesti näytti tänään haaleaa tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein just toissapäivänä positiivisen testin. Olen siis ainoa, wuhuu!
Minä plussasin eilen, puoliso toissapäivänä. Tilastot valehtelee taas!
Itse valehtelet! Suomalainen ei puhu eikä plussaa!
Eihän ne kaikki tartuntoja tiedä, en mä ainakaan minneekään kertonut että on korona kun mulla oli se.
Varmaan tartutin myös muihnkin kun asioin ihan normisti kaupassakin. En mitään eristystä viettänyt kun 2ekaa pv ku oli liian kipeä..