Minä työssökäyvä en pääse lomaileen lasten kanssa, kun ei ole varaa. Mutta naapurin työtön yh lähti tuetulle lomalle.
Siinäpä sitten mietitään, että miksi työnteko ei kelpaa. No ei kelpaa, kun rahat ei riitä edes pieneen lomaan kesällä lasten kanssa mutta sitten kaikkille lusmuille maksetaan kaikki
Kommentit (102)
No sinähän voit myös ryhtyä työttämäksi yh:ksi niin ei tarvitse naapuria kadehtia.
Lapin lomaan ei enää tavallisella keskituloisella perheellä ole varaa, mutta kaikki köyhät kyllä pääsee. Ja maailman mittapuula suomalaiset köyhät ei edes ole kovin köyhiä. https://suomi.safartica.com/accommodation/hotelli-yllasrinne/
Vierailija kirjoitti:
No sinähän voit myös ryhtyä työttämäksi yh:ksi niin ei tarvitse naapuria kadehtia.
niin no niinpä mun täytyykin, että lapset saa lomansa
Niin teillä on se ero että sä olet töissä ja naapurin yh työtön. Tuetun loman yksi kriteeri on työttömyys.
Että on kateellista kansaa: jopa toisen työttömyyttä ja köyhyyttä kadehditaan!
Vierailija kirjoitti:
täysihoidolla vielä :D
"Järjestämme tuettuja lomia pienituloisille lapsiperheille, työikäisille, työttömille ja ikäihmisille."
Tuossa lukee että työikäisille et silleen...
No minulle sossussa aikanaan ehdoteltiin, mutta ei minulla ollut varaa mitään omavastuuta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä yllytä, Suomella ei ole varaa enää yhtään isompaan määrään elättejä.
Hei! Kehitä itsellesi vielä joku monisairaus tai peräti vamma niin ei tarvi heitäkään kadehtia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Järjestämme tuettuja lomia pienituloisille lapsiperheille, työikäisille, työttömille ja ikäihmisille."
Työikäinen on vähän eri asia kuin töitä tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yllytä, Suomella ei ole varaa enää yhtään isompaan määrään elättejä.
Ap:n menettäminen on työelämälle vain ja ainoastaan etu.
Voihan niitä hakea muutkin kuin vähävaraiset, sitten ei vaan laita taloudellista tilannetta perusteeksi, vaan esim. sosiaaliset perusteet. Minulla kaksi tuttua käy välillä tuetuilla lomilla ja toisella ei mitään taloudellisia ongelmia, mutta kaipaa juttuseuraa. Käy sellaisilla lomilla, joissa on keskusteluryhmiä ym. yhteisöllistä tekemistä.
Noita tuettuja lomia voi hakea kyllä ihan työssäkäyväkin. Me päästiin kun työskentelen matalapalkka-alalla eikä ole koskaan ollut varaa lähteä lomalle lapsen kanssa, lisäksi on ollut terveyshuolia perheessä. Kannattaa kertoa hakemuksella mahdollisimman kattavasti omasta elämäntilanteesta ja miksi loma pitäisi myöntää juuri teille.
Tuetuille lomille pääsee kyllä työssäkäyvätkin ja jopa keskituloiset, ainakin me ja muutamat tuttumme. Niitä pitää vain hakea, suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Että on kateellista kansaa: jopa toisen työttömyyttä ja köyhyyttä kadehditaan!
Koittakaa nyt jo ymmärtää että kukaan ei kadehdi sitä työttömyyttä, vaan se ärsyttää että siitä työttömyydestä huolimatta saa ihan kaiken saman kuin ihminen joka raataa töissä perse ruvella pienellä palkalla. -Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työikäinen on vähän eri asia kuin töitä tekevä.
Eikö sitten olisi riittänyt pienituloisille työttömille lapsiperheille. Typerästi kirjoitettu tuonne sivustolle.
Luulen, että myös sinulla olisi ollut oikeus hakea tuettua lomaa - jos olet pienituloinen. .
Kyllä noita lomia saa työssä käyvä pienituloinen hakea.
No, noita ei saa ellei hae. Eikä aina saa vaikka olisi moniallergisen ja-vammaisten lapsien työtön yksinhuoltaja. Kaverista puhun, en itsestäni. Oletko ap yh? Tunnen useamman pienituloisen kahden työssäkäyvän aikuisen perheen, jotka ovat päässeet tuetulle lomalle. Silti koen, että se yh joka hoitaa ne lapset yksin on varmasti rasittuneempi kuin kahden aikuisen perhe.
https://hyvinvointilomat.fi/