Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia rinnanlämmittimistä?

22.10.2006 |

Eilen sain apua täältä rinnantulehduksen kotihoitoon ja näyttää siltä että antibioottikuurilta vältyttiin, elikkäs kiitos niille jotka vastailitte! Olen huomannut että saa kyllä tupata kauheasti päälle, ettei tulehdus iske ja sitä kun työntää vaunuja ja toisessa kädessä vielä koira niin kyllä on tukahduttava hiki takasintullessa. Katsoin joiltain nettisivuilta rinnanlämmittimistä, mutta onko kellään kokemuksia niistä? Onko ne ostamisen arvoiset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mä ostin Ruskovillan lämmittimet ja olen todella tyytyväinen. Tuntee kun tulet ulkolta miten rintoja lämmittää.

Itse pumppaan maidot ja en tarvi vesipussilla lämmittää ennen pumppausta kun on ollut lämmittimet päällä.

Hain ne koska alkoi olla kipua rinnoissa ja se kyllä lähti niillä pois.

Ne olivat aika arvokkaita, 17¿, mutta mielestäni jokaisen centin arvoinen!!

Äiti ja tyttö 10vko

Vierailija
2/4 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu ihan alusta asti rinnanlämmittimet. Valitettavasti merkin olen unohtanut, mutta vastaavat ruskovillan lämmittimiä. Nettiliikkeestä tilasin kahdet parit. Firmaakaan en muista, mutta joku sellainen, missä myydään esim. luomuvaatteita, kestovaippoja ym. Niitä on useita kun googlettaa. Näissä lämmittimissä toinen puoli on silkkiä(ystävällinen aroille nänneille) ja toinen luomuvillaa(pitää lämpimänä). Suosittelen kovasti, Suvussani kaikilla naisilla ollut rintatulehdus, joten olen hyvin tarkka näitten kanssa (vaikka en tiedä onko perinnöllisyydellä mitään tekemistä asian kanssa). Kovilla pakkasilla laitoin kahdet limittäin. Olen pitänyt näitä aina, paitsi kesähelteillä. Syksyn ja kevään tuulet jo saattavat altistaa tulehduksille. Pitävät lämpiminä enkä tulehdusta ole saanut. Poika nyt 10kk ja vielä näitä pidän (imetän siis tietenkin). Suosittelen hankkimista, joko ruskovillan tai vastaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:n vauvan imetyksien ajan olen luottanut Ruskovillan lämmittimiin ja toimineet ovat loistavasti! Suosittelen! Itse pidin niin, että rintaa vasten ensin kertakäyttöinen liivinsuoja ja vasta sitten lämmitin. Ei sitten maidonnousu heti sotke lämmittimiä. Villaa kun ovat vaativat erilaisen pesun ja aineen.

Vierailija
4/4 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi, ovat hintansa arvoiset!

Etenkin juuri silkin takia, joka hoitaa nännejä, siksi itse pidin silkin suoraan ihoa vasten ja sitten vielä liivinsuojus päälle. Mulle opetettiin kaupassa (Miraakkelissa) että rinnanlämmitin on nimenomaan rintaa varten ja liivinsuojus vain suojaamaan liivejä. Pestä ei tartte niin usein jos muistaa ottaa toisesta tissistäkin pois aina imetysten ajaksi. Rinnanlämmittimiähän ei tartte pestä jolleivat ole kovin maitoiset, eivät ala haista ja ovat antibakteriaaliset.

Olen nähnyt myös halvenmpia (engel?) nettikaupoissa, mutta ne ovat pienempiä ja neulos " löysempää" , isompia silmukoita siis, mutta omakohtaista kokemusta ei siitä ole että ovatko yhtä hyvät. Periaatteessa kai ajavat saman asian.

Kannattaa silti muistaa että rinnanlämmittimet ei suojaa tuulelta, joten tuulenpitävä takki on näillä säillä tarpeen!