Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bi, mutta aina seurustellut vain miesten kanssa

Vierailija
28.07.2022 |

Olen päättänyt, että haluan kokea vielä deittailua ja seksiä naisen kanssa joskus. Olen parisuhteessa miehen kanssa ja meillä on avoin suhde, mutta kummallakaan ei ole toistaiseksi ollut vielä muita kumppaneita.

Toki tiedostan, että monet lesbo- ja bi-naiset etsivät monogaamista suhdetta, jolloin tämä minun elämäntilanteeni tuskin olisi kovin toivottava. Uskon, että kuitenkin on olemassa myös kaltaisiani naisia, jotka ehkä ovat onnellisessa suhteessa miehen kanssa, mutta sisällä on kuitenkin kaihoa myös naisten suuntaan.

Missä kolme-, nelikymppiset naisista kiinnostuneet naiset ovat? Olisiko vinkkejä, mihin minun kannattaisi verkostoitua? Onko joku muu ajatellut vastaavaa ja miten asiassa kävi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi bi, jos et ole keski-ikään mennessä edes kokeillut mitään naisen kanssa?

Vierailija
22/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät olevasi bi, jos et ole keski-ikään mennessä edes kokeillut mitään naisen kanssa?

No, nyt sitten reippaasti naisia saalistamaan. Jospa se ei olekaan niin "uutta ja ihmeellistä!?"

Vierailija
24/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä h o mos eks uaaleja vähätteleviä mutta samalla fetisoivia urpåja sikiää.

T. Lesbo

Vierailija
25/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä h o mos eks uaaleja vähätteleviä mutta samalla fetisoivia urpåja sikiää.

T. Lesbo

"Mutta kun olisihan se niin kiva päästä kerran kokeilemaan, hihhih!" Toisin sanoen, toisten ihmisten identiteetti ja seksuaalisuus on ap:lle olemassa vain hänen omaa keskenkasvuista jännityksenkaipuutaan varten.

T. Oikea bi

Vierailija
26/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lesbo

"Mutta kun olisihan se niin kiva päästä kerran kokeilemaan, hihhih!" Toisin sanoen, toisten ihmisten identiteetti ja seksuaalisuus on ap:lle olemassa vain hänen omaa keskenkasvuista jännityksenkaipuutaan varten.

T. Oikea bi

Seksipoliisi sakottaa. Soo soo!

Vierailija
27/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi- nainen, jolla on AVOIN parisuhde miehen kanssa (ennen sitä kutsuttiin pettämiseksi) haaveilee seksistä oman sukupuolensa kanssa.

Haaveileeko ko mies myöskin seksistä jonkun toisen miehen kanssa vai mikä on hänen roolinsa?

Itse en voisi sanoa rakastavani jotakuta, määrättyä henkilöä...tässä tapauksessa miestä, jos samalla haluaisin tutustua naisiin, myöskin seksin harjoittamista varten. Seksiä voi, näin halutessaan, harrastaa useamman kanssa 24h/vrk, mutta todellinen rakkaus/toiseen syvästi kiintyminen on aivan eri asia.

Tässä ap. Oma mieheni on hetero, joten ei ole kiinnostunut seksistä toisten miesten kanssa. Avoin suhde kuitenkin koskee kyllä häntäkin eli halutessaan voi käydä treffeillä, harrastaa seksiä ja seurustellakin jonkun muun kanssa, mikäli haluaa. Ei ole tähän mennessä halunnut.

Enkä siis haluaisi meille mitään kolmatta pyörää tai että mies katselisi, vaan ihan itselleni seuraa toivon jossakin vaiheessa. :)

Sinä uskot niin, ettei voi rakastaa kuin yhtä ihmistä tai harrastaa seksiä ilman rakkautta, mutta kaikki eivät ajattelekaan niin kuin sinä.

Vierailija
28/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voisi sopia joku kaltaisesi binainen, joka on miehen kanssa suhteessa, mutta haluaisi kokeilla/kokea myös seksiä/suhteen naisen kanssa. Pääsääntöisesti lesbot eivät varmaankaan ole kiinnostuneita toimimaan koekaniinina naiselle, jolle seksi tai suhde naisen kanssa on "kokeilu" tai "asia, jonka haluaa kokea" - ei edes silloin, vaikka lesbo itsekään ei etsisi parisuhdetta. Olen itse binainen, mutta en edes itse kiinnostuisi tällaisista kokeiluista, vaikka juuri nyt en parisuhdetta kaipaa, eikä minulle ole monogamia ehdoton välttämättömyys - tai se on tapauskohtaista, jonkun kanssa voi olla ok, että kyseessä on avoin suhde, sitten jonkun toisen kanssa haluan parisuhteen ilman muita kumppaneita. Itselläni on ollut suhteita naisen kanssa, joten minulle asia ei ole mikään uusi juttu, mitä haluan kokeilla, enkä ple myöskään kiinnostunut tällaisista kuvioista, joissa toiselle kyse olisi sellaisesta. Ei siinä mitään väärää ole, mutta henkilöiden tilanteet ja ajatukset naissuhteesta eivät ehkä kohtaa, jos halutaan suhteelta/seksiltä kovin erilaisia asioita. Mutta kaltaisiasi miehen kanssa olevia binaisia on paljon, ja veikkaan että heidän joukostaan löytyy kokeilunhaluisia ja avoimessa suhteessa eläviä kyllä. Heitä voi löytää ehkä deittipalstoilta, ellet omassa elämässäsi kohtaa heitä.

Se on toki hyvin selvää, että ei pidä alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole samanlaiset parisuhdekäsitykset. :) Haluaisin varmasti avoimen/polyamorisen suhteen, vaikka olisin hetero tai lesbo. Itse koen, ettei tosita voi omistaa ja että olisi aika raskasta olla toiselle ainut merkittävä ihmissuhde.

Kyseessä ei olisi sen enempää kokeilu kuin mikään muukaan ihmissuhde. Ei kukaan esim. epäile ystävyyden alkaessa, että tuo toinen tuossa vain kokeilee ystävystymistä aikuisena, mutta kohta vain hylkää ja meneekin  ala-astekavereiden luokse. Mutta kun on kyseessä bi-nainen ja romanttinen/seksuaalinen ihmissuhde, niin sitten asenne on se, että tässä hän vain kokeilee ja päätyy kuitenkin takaisin miehen luokse.

T. ap

Vierailija
29/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä levitä apinarokkoa naisiin. Pitäkää se vain ihan poikien juttuna.

Vierailija
30/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "mistä tiedät"-argumentti on se, jota on iät ja ajat sanottu esim. seksuaalisuuttaan pohtiville teini-ikäisille...

Minä tiedän, mikä minua seksuaalisesti viehättää ja kiinnostaa. Sinä et voi mitenkään tietää, mikä minua viehättää ja kiinnostaa.

t. ap

Vierailija
31/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lesbo

T. Oikea bi

En usko, että olet oikeasti bi, koska en usko, että silloin noin helposti kyseenalaistaisit toisten seksuaalisuutta.

T. ap

Vierailija
32/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi- nainen, jolla on AVOIN parisuhde miehen kanssa (ennen sitä kutsuttiin pettämiseksi) haaveilee seksistä oman sukupuolensa kanssa.

Haaveileeko ko mies myöskin seksistä jonkun toisen miehen kanssa vai mikä on hänen roolinsa?

Itse en voisi sanoa rakastavani jotakuta, määrättyä henkilöä...tässä tapauksessa miestä, jos samalla haluaisin tutustua naisiin, myöskin seksin harjoittamista varten. Seksiä voi, näin halutessaan, harrastaa useamman kanssa 24h/vrk, mutta todellinen rakkaus/toiseen syvästi kiintyminen on aivan eri asia.

Tässä ap. Oma mieheni on hetero, joten ei ole kiinnostunut seksistä toisten miesten kanssa. Avoin suhde kuitenkin koskee kyllä häntäkin eli halutessaan voi käydä treffeillä, harrastaa seksiä ja seurustellakin jonkun muun kanssa, mikäli haluaa. Ei ole tähän mennessä halunnut.

Enkä siis haluaisi meille mitään kolmatta pyörää tai että mies katselisi, vaan ihan itselleni seuraa toivon jossakin vaiheessa. :)

Sinä uskot niin, ettei voi rakastaa kuin yhtä ihmistä tai harrastaa seksiä ilman rakkautta, mutta kaikki eivät ajattelekaan niin kuin sinä.

Ns eroottista rakkautta tunnen vain miestäni kohtaan. Tottakai rakastan valtavasti lapsiani, rakastan jo iäkkäitä vanhempiani ja joku saattaa tuntea jopa jonkinlaista sukulaisrakkauttakin. Tottakai seksiä voi harrastaa ilman rakkautta-ken haluaa...Itselläni ei siihen ei ole ollut/ei ole tarvetta. Kohtasin aikoinani suuren rakkauden eli mieheni; olen saanut rakastaa ja minua on rakastettu suuresti...Toiv. saamme olla yhdessä vielä pitkään...

Vierailija
33/33 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta itse tajusin viisikymppisenä olevani bi siitä että minulla on ollut lapsena ja nuorena myös naispuolisia ihastumisen kohteita vaikka miehen kanssa olenkin avioliitossa. Puolisoni kanssa olen ollut yli 20 vuotta ja on myös kaksi täysi-ikäistä lasta eikä ole tarkoitus  "vapautua"  ja lähteä metsästämään naissuhde kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi