Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bi, mutta aina seurustellut vain miesten kanssa

Vierailija
28.07.2022 |

Olen päättänyt, että haluan kokea vielä deittailua ja seksiä naisen kanssa joskus. Olen parisuhteessa miehen kanssa ja meillä on avoin suhde, mutta kummallakaan ei ole toistaiseksi ollut vielä muita kumppaneita.

Toki tiedostan, että monet lesbo- ja bi-naiset etsivät monogaamista suhdetta, jolloin tämä minun elämäntilanteeni tuskin olisi kovin toivottava. Uskon, että kuitenkin on olemassa myös kaltaisiani naisia, jotka ehkä ovat onnellisessa suhteessa miehen kanssa, mutta sisällä on kuitenkin kaihoa myös naisten suuntaan.

Missä kolme-, nelikymppiset naisista kiinnostuneet naiset ovat? Olisiko vinkkejä, mihin minun kannattaisi verkostoitua? Onko joku muu ajatellut vastaavaa ja miten asiassa kävi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Anja.

Vierailija
2/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan seksi palsta parempi paikka tälle avauksellesi? 

T. Biseksuaali mies, jolla on huomattavasti enempi kokemusta naisista pariuhde / seksimielessä kuin miehistä, eikä asia haittaa tai kiusaa minua mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tässä on ,? Alat vain deittailemaan muita varattuja bieukkoja. Pistä nyt kesällä avonaisempaa kaula aukkoa ja naisilta tulee katseita. Siitä se lähtee !

Vierailija
4/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin tinderiä.

Vierailija
5/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään bi. Olet vain hämmentynyt pieni ihminen, jonka päätä sekoittaa nämä onlyfansit ja lehdissä olleet parafilian ylistykset.

Vierailija
6/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi yksi todella mukava ja nätti bi lapsuudenystävä joka osuu juuri tuohon ikähaitariin. Jos olet yhtään siedettävä persoona, niin hän olisi juuri sopiva tuohon ap:n kokeiluun. Ulkonäkö ei ole hänelle tärkeitä ja on muutenkin hyvin empaattinen ihminen. Kumpa voisin tutustuttaa teidät toisiinne. Hän on sinkkuna tällähetkellä, kun exä osoittautui kontrolloivaksi narsistiksi, niin hänellekin olisi varmasti mukava olla vaihteeksi ihan vain "naisten kesken". Ymmärrän ap:ta hyvin tässä asiassa, kun olen vierestä seurannut vähän samankaltaista tilannetta. Toivon pelkkää hyvää ja kovasti tsemppiä!

M35

Vierailija
7/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan seksi palsta parempi paikka tälle avauksellesi? 

T. Biseksuaali mies, jolla on huomattavasti enempi kokemusta naisista pariuhde / seksimielessä kuin miehistä, eikä asia haittaa tai kiusaa minua mitenkään.

Johtunee siitä, että populaatiossa, jossa lisääntyminen tapahtuu suvullisesti, on tyypillisesti huomattavan paljon enemmän heteroseksuaalista suuntautumista kuin homoseksuaalista suuntautumista.

Vierailija
8/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on Tinderissä vaikka kuinka paljon, sieltä valitset.

Vierailija
9/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, jos olisitkin tri.

Vierailija
10/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä on Tinderissä vaikka kuinka paljon, sieltä valitset.

Voisin kyllä yrittää taas Tinderiä, vaikka edellisellä kerralla sitä käyttäessäni totesin, ettei ole minun juttu. Kaiken kokemisen arvoisen olen tähän mennessä löytänyt ihan oikeasta elämästä. Kiva kuulla, että siellä meitä on. :)

Itse koin viime kerralla Tinderiä käyttäessäni, että naisten kanssa oli vaikea päästä treffeille asti. :D En voi syyttää muita naisia epäluuloisiksi, kun itsekin ehkä vähän turhankin harkiten aina vasta lähden treffeille. Oma kokemus miehiä deittaillessani on ollut se, että deittimaailmassa on vähän epämääräistä porukkaa liikeellä, enkä yhtään ihmettelisi, jos monien naisten kokemus olisi sama, joka johtanee varovaisuuteen.

Olen miettinyt jotakin naisista kiinnostuneiden naisten vertaisryhmää, jos sellaisia enää missään on. Mutta jotenkin tuollaiset vertaistapaamiset eivät ehkä ole minun juttuni. Kun viimeksi joskus parikymppisenä yritin, niin paikalla oli henkilöitä, jotka (ymmärrettävästi) kipuilivat asioiden ja elämän kanssa kovasti, eikä minulla ole tässä vaiheessa elämää mitään kipuiltavaa. Haluaisin vain hommailla jonkun ihanan naisen kanssa. :D

Vierailija
12/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jännähetero.

Vierailija
13/33 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4729356/kysy-biseksuaalilta?changed=165…

Vaikutti ihan fiksulta tuon keskusteluavauksen  tehnyt mies mutta mahtaneeko hän osata vastata Ap:n kysymykseen. - Tai onko edes linjoilla kun avauksesta on aikaa. - - Mielenkiintoista keskusteluakin mutta vahinko, että päättyi kai osan kirjoittajista tekemiin kaukana aiheesta oleviin kysymyksiin.(....)

Vierailija
14/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö iso -osa naisista ole juuri bi henkisiä? Tai sitten iso osa miehistä v a lehtelee olevansa heteroita. Muuten en voi ymmärtää hom-vastustusta. Antiikin kreikkahan oli hyvin vapaamielinen.

Vierailija
16/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähtisin homobaareihin yhdenyönjuttua metsästämään.

Vierailija
17/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lähtisin homobaareihin yhdenyönjuttua metsästämään.

Mutta kun juuri sitä yhden yön juttua ei halua! Vaikka valtaosa ihmisistä haluaakin vain pintaliitoa ja kukasta kukkaan liitelyä, on meitä ihan vanhanaikaisia rakkautta ja yhteenkuuluvaisuutta kaipaaviakin vielä olemassa. Toki taidamme olla katoava laji, surullista kyllä.

Omalta kohdaltani en halua yhtään mitään missä ei ole mitään syvempää mukana.  On ollut mahdollisuuksia tai ainakin kiinnostuksen osoitusta ja mielenkiintoa puolin ja toisin mutta kun olen ihan uusi tässä ja arka! Tiedän mitä haluan ja mitä en halua, mutta olen jäänyt odottamaan sitä "oikeaa" ja hetkeä jolloin kaikki osuu kohdalleen ja rohkeuskin löytyy. Jaksan uskoa että se hetki tulee.

Mistään tindereistä en missään tapauksessa hakisi ketään, kaumala ajatuskin. En myöskään kapakoista tms.

Vierailija
18/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi- nainen, jolla on AVOIN parisuhde miehen kanssa (ennen sitä kutsuttiin pettämiseksi) haaveilee seksistä oman sukupuolensa kanssa.

Haaveileeko ko mies myöskin seksistä jonkun toisen miehen kanssa vai mikä on hänen roolinsa?

Itse en voisi sanoa rakastavani jotakuta, määrättyä henkilöä...tässä tapauksessa miestä, jos samalla haluaisin tutustua naisiin, myöskin seksin harjoittamista varten. Seksiä voi, näin halutessaan, harrastaa useamman kanssa 24h/vrk, mutta todellinen rakkaus/toiseen syvästi kiintyminen on aivan eri asia.

Vierailija
19/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö iso -osa naisista ole juuri bi henkisiä?

No ei ole. Tämä on ihan miesten fantasiaa.

Vierailija
20/33 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle voisi sopia joku kaltaisesi binainen, joka on miehen kanssa suhteessa, mutta haluaisi kokeilla/kokea myös seksiä/suhteen naisen kanssa. Pääsääntöisesti lesbot eivät varmaankaan ole kiinnostuneita toimimaan koekaniinina naiselle, jolle seksi tai suhde naisen kanssa on "kokeilu" tai "asia, jonka haluaa kokea" - ei edes silloin, vaikka lesbo itsekään ei etsisi parisuhdetta. Olen itse binainen, mutta en edes itse kiinnostuisi tällaisista kokeiluista, vaikka juuri nyt en parisuhdetta kaipaa, eikä minulle ole monogamia ehdoton välttämättömyys - tai se on tapauskohtaista, jonkun kanssa voi olla ok, että kyseessä on avoin suhde, sitten jonkun toisen kanssa haluan parisuhteen ilman muita kumppaneita. Itselläni on ollut suhteita naisen kanssa, joten minulle asia ei ole mikään uusi juttu, mitä haluan kokeilla, enkä ple myöskään kiinnostunut tällaisista kuvioista, joissa toiselle kyse olisi sellaisesta. Ei siinä mitään väärää ole, mutta henkilöiden tilanteet ja ajatukset naissuhteesta eivät ehkä kohtaa, jos halutaan suhteelta/seksiltä kovin erilaisia asioita. Mutta kaltaisiasi miehen kanssa olevia binaisia on paljon, ja veikkaan että heidän joukostaan löytyy kokeilunhaluisia ja avoimessa suhteessa eläviä kyllä. Heitä voi löytää ehkä deittipalstoilta, ellet omassa elämässäsi kohtaa heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi