Mitä tekisit ensimmäisenä, jos joku yrittäisi hyökätä kimppuusi pimeällä?
Itse yrittäisin tyrkätä hyökkääjän sen verran kauemmaksi, että pääsisin kirkuen juoksemaan karkuun.
Kommentit (38)
Ottaisin sitä kurkusta kiinni tai monottaisin haaroihin.
Todennäköisesti yrittäisin lyödä taskussa olevalla morallani hyökkääjää ja sen jälkeen poistuisin paikalta vähin äänin.
Päästäisin harjoittelemani hevihuudon korkeelta ja kovaa! Lisäksi potkisin munille minkä kerkiäisin, raapisin ja kiroilisin!
Ottaisin kurkusta kiinni ja kuristaisin sillä minulla on vahvat käsivoimat. Nuorena pääsin eroon raiskaajista vahvojen jalkavoimien ansiosta kun yritettiin raiskata. Eivät ne saaneet jalkojani auki, ne ressukat eikä niillä voimat riittäneet. Sitten otin niskasta kiinni ja heitin ne jorpakkoon.
En kulje pimeällä. Voisi olla yllätys hyökkääjälle. Olen harrastanut karatea 12 vuotiaasta asti, musta vyö. Ja olen jo yli 60 v nainen. En silti kulje yksin pimeällä.
Silmät puhkotaan ensin ja sitten polvilumpiot potkitaan murskaksi. Poikkeustilanteessa voi tehdä toisinpäin.
Emättimeen hiirenloukun tapainen odottamaan kutsumatonta vierasta. Suuseksiä vaativalta kalun pureminen terskaa lyhyemmäksi.
Ei mitään hajua mitä tekisin, toivon mukaan yrittäisin päästä karkuun, mutta mistä sitä tietää, vaikka vaan ääneti jämähtäisin paikalleni.
Vierailija kirjoitti:
Silmät puhkotaan ensin ja sitten polvilumpiot potkitaan murskaksi. Poikkeustilanteessa voi tehdä toisinpäin.
Vanha sodassakin käytetty keino on työntää peukalo silmään ja kuopaista silmä ulos.
Mikä tuo kissankorvat-avaimenperä on?
Paras itsepuolustuslaji on keskipitkän matkan juoksu.
Avun huutaminen niin kovaa kuin pystyy voi karkottaa kimppuun yrittävän. Täytyy tosiaan huutaa täysin palkein.
Tarjoaisin vielä ihan viimeistä mahdollisuutta poistua.
Mies 188 cm 115 kg
Yrittäisin paeta ja huutaisin raiskausta. Jos en pääsisi niin löisin niihin paikkoihin, mihin yltäisin, purisin, potkisin ja raapisin. Jäispä ainakin todisteita.
Minä sain turpaani pahemman kerran. Turvallisuuden tunne katosi moneksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo kissankorvat-avaimenperä on?
https://cdn11.bigcommerce.com/s-pecmny2vd/images/stencil/1280x1280/prod…
tai
https://i0.wp.com/offbeathome.com/wp-content/uploads/2012/04/kitty-key-…
Niin kovalla äänellä kuin kurkusta lähtisi "Pentti prkele, heti tänne! " Huutaisin pimeyteen siinä toivossa, että hyökkääjä ymmärtäisi Pentin olevan huutoetäisyydellä ja tulevan apuun.
Ja jotkut tolvanat haluaa vielä laillistaa huumeiden käytön!!