Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit ensimmäisenä, jos joku yrittäisi hyökätä kimppuusi pimeällä?

Vierailija
28.07.2022 |

Itse yrittäisin tyrkätä hyökkääjän sen verran kauemmaksi, että pääsisin kirkuen juoksemaan karkuun.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sekakäyttäjä mies kävi kimppuun vuosia sitten. On pitkä ja lihaksikas. Tulin töistä ja tönäisi syrjäisellä pyörätiellä lumihankeen ja uhkasi tappaa. Tunnistaisin vielä tänäkin päivänä koska hänellä oli huomiota herättävät hiukset.

Meinasin soittaa poliisille jälkikäteen mutta minulla ei olisi ollut yhtään todistajaa koska kello oli talvi-iltana n.22 eikä siellä mennyt yhtään kulkijaa minun ja sen miehen lisäksi. 

Nousin hangesta ja pistin töppöstä toisen eteen.

Ja jotkut tolvanat haluaa vielä laillistaa huumeiden käytön!!

Vierailija
22/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sitä kurkusta kiinni tai monottaisin haaroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti yrittäisin lyödä taskussa olevalla morallani hyökkääjää ja sen jälkeen poistuisin paikalta vähin äänin.

Vierailija
24/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin harjoittelemani hevihuudon korkeelta ja kovaa!  Lisäksi potkisin munille minkä kerkiäisin, raapisin ja kiroilisin!

Vierailija
25/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kurkusta kiinni ja kuristaisin sillä minulla on vahvat käsivoimat. Nuorena pääsin eroon raiskaajista vahvojen jalkavoimien ansiosta kun yritettiin raiskata. Eivät ne saaneet jalkojani auki, ne ressukat eikä niillä voimat riittäneet. Sitten otin niskasta kiinni ja heitin ne jorpakkoon. 

Vierailija
26/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje pimeällä. Voisi olla yllätys hyökkääjälle. Olen harrastanut karatea 12 vuotiaasta asti, musta vyö. Ja olen jo yli 60 v nainen. En silti kulje yksin pimeällä.

Vierailija
27/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät puhkotaan ensin ja sitten polvilumpiot potkitaan murskaksi. Poikkeustilanteessa voi tehdä toisinpäin.

Vierailija
28/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimeen hiirenloukun tapainen odottamaan kutsumatonta vierasta. Suuseksiä vaativalta kalun pureminen terskaa lyhyemmäksi.

Vierailija
29/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua mitä tekisin, toivon mukaan yrittäisin päästä karkuun, mutta mistä sitä tietää, vaikka vaan ääneti jämähtäisin paikalleni.

Vierailija
30/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät puhkotaan ensin ja sitten polvilumpiot potkitaan murskaksi. Poikkeustilanteessa voi tehdä toisinpäin.

Vanha sodassakin käytetty keino on työntää peukalo silmään ja kuopaista silmä ulos.

Vierailija
31/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo kissankorvat-avaimenperä on?

Vierailija
32/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras itsepuolustuslaji on keskipitkän matkan juoksu.

Vierailija
33/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avun huutaminen niin kovaa kuin pystyy voi karkottaa kimppuun yrittävän. Täytyy tosiaan huutaa täysin palkein.

Vierailija
34/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin vielä ihan viimeistä mahdollisuutta poistua.

Mies 188 cm 115 kg

Vierailija
35/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin paeta ja huutaisin raiskausta. Jos en pääsisi niin löisin niihin paikkoihin, mihin yltäisin, purisin, potkisin ja raapisin. Jäispä ainakin todisteita.

Vierailija
36/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain turpaani pahemman kerran. Turvallisuuden tunne katosi moneksi vuodeksi.

Vierailija
37/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/38 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovalla äänellä kuin kurkusta lähtisi "Pentti prkele, heti tänne! " Huutaisin pimeyteen siinä toivossa, että hyökkääjä ymmärtäisi Pentin olevan huutoetäisyydellä ja tulevan apuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi