Mitä tekisit ensimmäisenä, jos joku yrittäisi hyökätä kimppuusi pimeällä?
Itse yrittäisin tyrkätä hyökkääjän sen verran kauemmaksi, että pääsisin kirkuen juoksemaan karkuun.
Kommentit (38)
Riippuu siitä miten hyökkäys tapahtuu? Aika paljon on erilaisia variaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Kilisytelkää sitä avainnippua niinkuin videolla opetettiin!
Mitä se auttaa?
juoksisin tasksepäin vilkuilematta selkeälle alueelle, missä on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa?
Erittäin tehokas tapa karkoittaa rikollisjengit.
Ette te saa paeta, hyökkääjä voi ahdistua ja loukkaantua ja tulee tänne palstalle kitisemään!
Tekisin kans sen tiktok tanssin ja kilisyttäisin avainnippua:D kyllä varmana näillä ohjeilla hyökkääjä pelästyy ja lähtee lipettiin!
kannan pimeällä mukana aina jotain kättä pidempää.
Esitä hullua, karjun miesmäisesti ja teen rumia ilmeitä.
Onneksi mulla myös on kokoa 178cm ja 90kg.
N28
Painaisin turvahälytintä, joka minulla käsivarressa. Lähtee muuten ihan karsea ääni siitä :D
Sellainen sekakäyttäjä mies kävi kimppuun vuosia sitten. On pitkä ja lihaksikas. Tulin töistä ja tönäisi syrjäisellä pyörätiellä lumihankeen ja uhkasi tappaa. Tunnistaisin vielä tänäkin päivänä koska hänellä oli huomiota herättävät hiukset.
Meinasin soittaa poliisille jälkikäteen mutta minulla ei olisi ollut yhtään todistajaa koska kello oli talvi-iltana n.22 eikä siellä mennyt yhtään kulkijaa minun ja sen miehen lisäksi.
Nousin hangesta ja pistin töppöstä toisen eteen.
Naiset, ostakaa sumutin, etälamautin ja kissankorvat-avaimenperä. Pitäkää korkitonta mustekynää laukussa.
Varmaan ehdottaisin kondomin käyttöä ja alistuisin.
Mä ihmettelen edelleen, mitä se avainten kilisyttäminen auttaa? Mitä pelottavaa siinä on?
Kilisyttäisin avaimia ja vetäisin perään "STOP" tanssin.
Kertoisin sille, että mulla on korona (mikä mulla oikeasti onkin), ja sen jälkeen puraisin kaulaan.