Google Mapsin arvostelut tympii - miksi suomalaiset antaa "lohkoperunat ja porsaanleike ravintolalle" 4 tai 5 tähteä
Suomalainen tulee onnellseksi kun saa lautasen täyteen perunamuusista tehtyjä ranskalaisia ja romanialaista porsaanleikettä, vai mikä siinä on
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellytkin miksi laivojen buffassa aikuiset jonottaa siellä lasten jonossa. Siellä kun tarjotaan ranskalaisia perunoita ja ketsuppia
ja juo Jaffaa graavin lohen kanssa
Itse en ravintolaa arvostellessa niinkään arvostele ruokaa, vaan palvelua, siisteyttä jne. Ruoka on ihan makuasia joten toisten arvostelut voi olla aivan muuta kuin mitä itse ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellytkin miksi laivojen buffassa aikuiset jonottaa siellä lasten jonossa. Siellä kun tarjotaan ranskalaisia perunoita ja ketsuppia
Tai vanhemmat hakevat ruokaa lapselle joka istuu pöydässä.
lapsi joka syö ranskalaisia, osaa varmaan jo itse jonottaa ja ottaa
Käytiin Kangaslammella kahvilassa. Huonoa kahvia ja eilen tehtyjä täytettyjä sämpylöitä. Suomi-myyjä pelasi rahapeliä, eikä olisi halunnut tarjoilla tai myydä.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin Kangaslammella kahvilassa. Huonoa kahvia ja eilen tehtyjä täytettyjä sämpylöitä. Suomi-myyjä pelasi rahapeliä, eikä olisi halunnut tarjoilla tai myydä.
Saiko edes kahta tähteä?
No niin, nyt on haukuttu muut ja korotettu itseä Googlen tähdillä. Mikä olisi seuraava keulimisen aihe?
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on haukuttu muut ja korotettu itseä Googlen tähdillä. Mikä olisi seuraava keulimisen aihe?
Olisko toi suodatin kahvin kritisointi? Se ainakin on klassinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko toi suodatin kahvin kritisointi? Se ainakin on klassinen.
Joo. Kohta joku huutaa, että ei missään nimessä vaaleapaahtoista! Vain juntit juo Juhla-Mokkaa. Kyllä sen pitää olla mahdollisimman tummapaahtoista.
Tai vanhemmat hakevat ruokaa lapselle joka istuu pöydässä.