Google Mapsin arvostelut tympii - miksi suomalaiset antaa "lohkoperunat ja porsaanleike ravintolalle" 4 tai 5 tähteä
Suomalainen tulee onnellseksi kun saa lautasen täyteen perunamuusista tehtyjä ranskalaisia ja romanialaista porsaanleikettä, vai mikä siinä on
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat vähään tyytyväisiä.
Just kuten "hyvällä hotelliaamiaisella". Kahvia pitää saada ja se munakokkeli, nakeilla ja pekonilla. Sitten voikin ottaa siitä kuvan ja näyttää siskolle
Joo, ja siellä "hyvällä hotelliaamiaisella" on myös kiva paistaa itse vohvelinsa. Terkkuja vaan vihreän kortin hotelleihin.
Nuo arvostelut on hyvää viihdettä. "En ole käynyt, mutta paska paikka".
Lohkoperunat ja porsaanleike - nam, automaattisesti: *****
Tähtiarvostelu annetaan sen mukaan, minkälaista paikkaa arvostellaan. Jos nakkikioski tarjoaa hyviä nakkeja hyvällä palvelulla, se on 5 tähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos peräkylän grillillä saa hyvät makkaraperunat ja palvelu on ystävällistä niin tietenkin annan viisi tähteä. Jos taas Helsingin keskustassa jossain hienossa kahvilassa cappuccino on laihaa, leivos ei maistu ja palvelua saa vain englanniksi niin annan yhden tähden.
Jouduin siellä peräkylän grillillä tilaamaan makkaraperunat englaniksi, kun oli sellainen ihminen siellä
Montako tähteä annoit?
Suomalaisen mieleen oleva salaattipöytä, jossa on paljon maissia ja pitkää makaronia ;)
https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x469209483494ee19%3A0x7875f67a1d1…
Vierailija kirjoitti:
Minusta arvio suhteutuu hintaan. Jos maksan huippuhinnan, kaiken pitää olla oikeasti huippua. Jos saa edullisesti hyvää, se on tietenkin parempi, kuin kalliilla vain hieman parempaa.
Mun mielestä Suomessa jopa huoltoasemaruoka on nykyään huippuhintaista, esim. ABC:lla normiannokset 15-18 euroa. Toki siihen sisältyy juomat ja salaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos peräkylän grillillä saa hyvät makkaraperunat ja palvelu on ystävällistä niin tietenkin annan viisi tähteä. Jos taas Helsingin keskustassa jossain hienossa kahvilassa cappuccino on laihaa, leivos ei maistu ja palvelua saa vain englanniksi niin annan yhden tähden.
Jouduin siellä peräkylän grillillä tilaamaan makkaraperunat englaniksi, kun oli sellainen ihminen siellä
Montako tähteä annoit?
Ei ollut Google Mapsissa. Olisin antanut kolme tähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan, jotta sua harmittaisi. Kuka edes katsoo jotain google mapsin arvosteluja?
Noh, taidanpa käydä laittamassa 5 tähteä jokaiselle Suomen ABC:lle ihan ap:n kiusaksi. 🤣
ABC:n maalaissalaatti on hyvää. Mistä saisi samaan leipää mitä salaatissa on?
Se leivotaan Venäjällä
Höhöhöpö. Se on turkulaisen Leipomo Rostenin leipää.
Itse arvostelen aterian koon mukaan. Kyllä lähes mikä tahansa ruoka kelpaa, mutta nälkaiseksi jää ihan liian usein.
t. iso mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kuten "hyvällä hotelliaamiaisella". Kahvia pitää saada ja se munakokkeli, nakeilla ja pekonilla. Sitten voikin ottaa siitä kuvan ja näyttää siskolle
Oletko se sama jota vi*utti kun Suomessa ei arvosteta klassista sivistystä joka on ainut tapa ymmärtää maailmaa? Vai sen sisko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt hyviä hotelliaamioisia, mutta nakit ja pekoni ei siihen minulla kuulu , vaikka syön lihaa. Ei vaan aamulla uppoa liha ja nakkeja en muutenkaan syö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama jota vi*utti kun Suomessa ei arvosteta klassista sivistystä joka on ainut tapa ymmärtää maailmaa? Vai sen sisko?
Ajattelitko joskus poistua asunnosta? Vai jatkatko trollaamista palstalla taukomatta?
Oletko harkinnut vaippojen ostamista niin ei tarvitse poistua palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta arvio suhteutuu hintaan. Jos maksan huippuhinnan, kaiken pitää olla oikeasti huippua. Jos saa edullisesti hyvää, se on tietenkin parempi, kuin kalliilla vain hieman parempaa.
Mun mielestä Suomessa jopa huoltoasemaruoka on nykyään huippuhintaista, esim. ABC:lla normiannokset 15-18 euroa. Toki siihen sisältyy juomat ja salaatti.
Tallinnassa lounas maksaa tänään 4,8 euroa
salaatti, lämminruoka, leipä, juoma, jälkiruoka ja kahvi
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostelen aterian koon mukaan. Kyllä lähes mikä tahansa ruoka kelpaa, mutta nälkaiseksi jää ihan liian usein.
t. iso mies
Sama taitaa olla vaimoasioissa. Iso on kivempi sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko joskus poistua asunnosta? Vai jatkatko trollaamista palstalla taukomatta?
Oletko harkinnut vaippojen ostamista niin ei tarvitse poistua palstalta?
Burnnnnnnn! Google mapsista triggeröitynyt täti aivan raivona.
Suomalaiset tyhmiä paitsi ap joka osaa antaa pisteet oikein.
Olen ihmetellytkin miksi laivojen buffassa aikuiset jonottaa siellä lasten jonossa. Siellä kun tarjotaan ranskalaisia perunoita ja ketsuppia
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellytkin miksi laivojen buffassa aikuiset jonottaa siellä lasten jonossa. Siellä kun tarjotaan ranskalaisia perunoita ja ketsuppia
Ruotsin-laiva, sofistikoituneen valinta.