Voiko suhde kehittyä omalla painollaan?
Jos tapailemani mies on sitä mieltä, että on tärkeää antaa suhteen kehittyä omalla painollaan, onko tämä vain kiertoilmaisu sille, että haluaa pitää minut jotenkin varalla ja tarvittaessa kätevästi saatavilla?
Itse ajattelen niin, että vaikka mikään painotus tai asioiden kiirehtiminen ei tietenkään edesauta asioita, vaatii suhteen kehittyminen ja eteenpäin vieminen silti hieman panostusta molemmilta osapuolilta enkä oikein osaa nähdä, miten mikään ihmissuhde voisi kehittyä vain omalla painollaan. Vai olenko ihan väärässä?
Kommentit (26)
Aloitus oli harhaanjohtavasti kirjoitettu, yritän uudelleen:
Minä petän aviomiestäni varatun miehen kanssa, joka pettää omaa vaimoaan kanssani. Sivusuhde on toistaiseksi vain henkisellä tadolla, sillä mies ei halua vielä pettää fyysisesti. Minä haluan seksin mukaan kuvioihin tähän sivusuhteeseemme. Mielestäni toisessa miehessä on vikaa, kun hän ei ole siihen valmis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teillä on hyvät henkiset suhteet puolisoihinne, mutta seksit ei toimi. Nyt ilmeisesti sitten seksi toimii paremmin tämän rakastajasi kanssa. Onko nyt kyse siitä, että mies haluaa fyysisesti ja seksuaalisesti toisenlaisen ehkä vähän ronskimman kumppanin petipuuhiin.
Ei vaan ap valittaa aloituksessaan, että se uusi sivusuhdemies ei ole suostunut hänen kanssaan seksiin. Ap:n mielestä sen miehen pitäisi pettää vaimoaan myös fyysisesti, ei vain henkisesti kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on hyvät henkiset suhteet puolisoihinne, mutta seksit ei toimi. Nyt ilmeisesti sitten seksi toimii paremmin tämän rakastajasi kanssa. Onko nyt kyse siitä, että mies haluaa fyysisesti ja seksuaalisesti toisenlaisen ehkä vähän ronskimman kumppanin petipuuhiin.
Niin, siis tämä oli ainakin minun alkuperäinen ajatukseni. Fyysinen suhde, jossa voisi toki olla myös pientä henkistä kipinää. Ja meillä oli kerran seksiä, joka ainakin omasta mielestäni oli ihanaa.
Nyt mies siis haluaa, että edetään hitaasti, omalla painollaan ja yritetään tutusta rauhassa lisää. Viestittelemme joka päivä. Mutta tosi hämmentävää tämä on. Tavallaanhan tämä on ihan kaunista, että ei vain nopeasti viritetä fyysistä suhdetta. Ja mies kovasti vakuuttaa, että haluaa kyllä myös myöhemmin taas fyysistä kanssakäymistä mutta asioiden täytyy vain edetä sillä "omalla painollaan".
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli harhaanjohtavasti kirjoitettu, yritän uudelleen:
Minä petän aviomiestäni varatun miehen kanssa, joka pettää omaa vaimoaan kanssani. Sivusuhde on toistaiseksi vain henkisellä tadolla, sillä mies ei halua vielä pettää fyysisesti. Minä haluan seksin mukaan kuvioihin tähän sivusuhteeseemme. Mielestäni toisessa miehessä on vikaa, kun hän ei ole siihen valmis.
Ap
No nyt selkeni. Kyllähän tuo pahalta vaikuttaa. Sinun pitäisi nyt "vietellä" mies, että saisit seksiä. Eiköhän olisi parempi etsiä toinen mies, joka on valmiimpi seksiin.
ja siis 22 ei ole AP. viesti nro 24 sen sijaan on.