Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi! Miksi tämä tuntuu niin kammottavalta (hylkyvideo)

Vierailija
28.07.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008969159.html toi kun se ilmestyy näkyviin🥶

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika pelottava näky. Kuin aavelaiva.

Vierailija
2/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain isoa ihmisen tekemää yllättävässä ja väärässä paikassa. Myös viitteitä mahdolliseen kuolemaan.

Se noissa hylyissä kauhistuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja uutisessa sanottiin, että Saimaassa on tuhansia hylkyjä 😶

Vierailija
4/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sikamaista dumpata kaikki jätteet vaan järveen. Miksi tuotakin hylkyä ei siivota pois? Vesiosuuskunta voisi siistiä nurkkiaan.

Vierailija
5/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmii selkäpiitä. En voi katsoa mitään videoita missä mennään pinnalta veden alle ja siellä alla näkyy jotain isoa, esim. valas. Hienoja videoita mutta syke nousee liikaa. Mistä lie kyse, luulen että on aika yleistä kyllä.

Vierailija
6/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmii selkäpiitä. En voi katsoa mitään videoita missä mennään pinnalta veden alle ja siellä alla näkyy jotain isoa, esim. valas. Hienoja videoita mutta syke nousee liikaa. Mistä lie kyse, luulen että on aika yleistä kyllä.

Mulla sama. Nimikin joku thalassofobia tms.

Vierailija
7/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä hourii videolla että "kaks sataa vuotta se on ollut siinä". Veikkaisin että vasta sen sata vuotta vanha hylky, ei millään kahta sataa.

Vierailija
8/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran jostain "merikartasta" että kohdassa, jossa vesijuoksin, on 8-10 metriä syvää. Tykkäsin siis vesijuosta avovesissä ja juoksin sielläpäin useasti. Kerran ystävän kanssa vesijuostessani kalautin toisen jalkani johonkin kivikovaan ja voitte uskoa, että häivyimme sieltä ennätysvauhtia rantaan.

Vierailija
9/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Nimikin joku thalassofobia tms.

Kiitos! Olen kuullut aiemmin avomerifobiasta.

Omalla kohdallani kyse ei ole fobiasta, sillä se ei häiritse elämää eikä ole jatkuvaa. Rakastan meressä uimista. Lähinnä tietynlaiset videot aiheuttavat voimakasta epämukavuuden tunnetta ja sykkeen nousua. Kai se on siis lievää thalassofobiaa sitten.

Näen kyllä satunnaisesti painajaisia siitä, että olen rannalla uimassa ja yhtäkkiä tunnelma muuttuu jotenkin uhkaavaksi ja tiedän että meressä on jotain pahaa.

Vierailija
10/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kerran jostain "merikartasta" että kohdassa, jossa vesijuoksin, on 8-10 metriä syvää. Tykkäsin siis vesijuosta avovesissä ja juoksin sielläpäin useasti. Kerran ystävän kanssa vesijuostessani kalautin toisen jalkani johonkin kivikovaan ja voitte uskoa, että häivyimme sieltä ennätysvauhtia rantaan.

Meni kylmät väreet. :D Painajaismatskua!

Vierailija
11/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on nyt sinun ennätys vesijuoksussa?

😊

Vierailija
12/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ei jääty ottamaan selvää mikä se oli, uppotukki, kivi vai mikä. Jos oli kivi, niin oli muuten iso 😳 Keskityimme vain pääsemään rantaan. Jos olisimme olleet hahmoja piirretystä, niin jalkamme olisivat olleet vain sellaiset viuhuvat pyörät kyljissä 😁

Vierailija
13/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään katsoa tämmöisiä, mutta en itse ikinä menisi veteen tuollaisia etsimään, katsomaan tai kuvaamaan. 

t. rantavalas

Vierailija
14/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ei jääty ottamaan selvää mikä se oli, uppotukki, kivi vai mikä. Jos oli kivi, niin oli muuten iso 😳 Keskityimme vain pääsemään rantaan. Jos olisimme olleet hahmoja piirretystä, niin jalkamme olisivat olleet vain sellaiset viuhuvat pyörät kyljissä 😁

Uppotukkia veikkaisin, ei kai se kivi ole jos ei ole kerran kartassa.

Vierailija
15/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän päin tämä hylky on? Mietin vaan erästä häiriötä joka tuli tuossa havaittua erästä kautta...

Vierailija
16/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppotukkia veikkaisin, ei kai se kivi ole jos ei ole kerran kartassa.

No se on kyllä totta. 😅 Huojentavaa, vaikka ällö ajatus on kyllä uppotukkikin.

Vierailija
17/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisia hylkyjä ei lyödä litteäksi pohjaan? Tuohonkin joku varomaton veneilijä voi ajaa helposti pahki.

Vierailija
18/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapsena pätkän jostain TV-sarjasta, sen nimikin taisi olla uppotukki? Olen kammonnut uppotukkeja siitä asti. Ja myös kaikkea muuta veden alla olevaa.

Vierailija
19/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisia hylkyjä ei lyödä litteäksi pohjaan? Tuohonkin joku varomaton veneilijä voi ajaa helposti pahki.

Hyi, onko se niin lähellä pintaa?

Vierailija
20/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, onko se niin lähellä pintaa?

Ai et uskalla katsoa? Eihän tuossa ole vettä päällä kuin muutama kymmenen senttiä. Metri korkeintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi