Menkää nyt niille kesämökeillenne, kun pari vuotta sitten niitä oli niin pakko ostella ylihintaan
Impulsiiviset tyhmät ihmiset, joilla on liikaa rahaa.
Kommentit (24)
Täällähän minä olen ollut koko kesän. Ja mökki on kyllä rakennettu jo viisi vuotta sitten, entinenkin mökki on vielä käytössä, katsos on kiva vaihtaa maisemaa välillä.
Ei ole kesämökkiä, kun ei ole ollut varallisuutta hankkia :( nauttisin jos olisi.
Nökötön neukkukuutiossani nuudeleita syömässä kuukaudesta toiseen.
T. Köyhä opiskelija
Just eilen lähdettiin ajelemaan "mökiltä" Suomeen päin, oli kiitos kiva kuukausi. Tullaan hissukseen Euroopan läpi että kroppa ehtii tottumaan kylmään. Nyt enää 15 astetta kun mökillä 20-25 aamuseitsemältä
Terveisiä mökiltä
Rakennettu 90 luvulla ja on äitini
Mitä se sun persaustas kutittaa, mitä me on tehty tai tehdään. Omituinen höpöttäjä.
Ai liikaa rahaa? Luuletko että kaikki ostivat käteisellä?
Täällähän me ollaan, mökillä, vaikka kuinka monetta viikkoa. Oltaisiin lomien jälkeenkin etätöissä, mutta kun lapsilla alkaa koulu. Mukava täällä on olla.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHA! Niinpä, velalla ne on ostettu ja korot senkun nousee...
Olen ollut jo kolme kuukautta ja elokuu vielä, toki ostin tämän jo 2006.
Täysin odotettavissa
Myynnin romahdus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntolainasta maksettiin parhaimmillaan 16% korkoa, joten ei kuule joku 00,4 korotus nyt kauheasti paina mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun pikavippies korot?🤣
Aika polleeta porukkaa. Mitäs sitten teette jos otetaan käyttöön LISÄVAKUUDET?
ap
AP on kateellinen köyhä. Katsoi aamulla tilin saldoa ja tuo 1,67 € sitten viduddi sen verran että piti tulla tänne aukomaan päätä.
Vierailija kirjoitti:
et ollenkaan kuulosta kateelliselta?
Eri mutta itse en ainakaan ole kateellinen ilman mökkiä. Vuokraan silloin tällöin, mutta en ymmärrä miten jotkut saavat ajan kulumaan mökillä. Saati mistä se ylimääräinen aika että mökille ehtii? Itselläni ainakaan ilman mökkiäkään ei ole vielä 20 vuoteen sattunut kesälomaa että olisin saanut lomailla viikkokausia. Aina on ollut erittäin kiireistä. Milloin on talon maalaus, milloin remonttia, milloin uuden rakentamista aivan joka kesä.
Ei tarvitse mennä. Olen täällä parhaillaan. Kohta lähden sieneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo kolme kuukautta ja elokuu vielä, toki ostin tämän jo 2006.
Mitä teet siellä kolme kuukautta? Hulluksihan siellä tulee...
Vi**uako se sinulle kuuluu mitä teen ja missä olen, puhumattakaan siitä mihin rahani käytän.
et ollenkaan kuulosta kateelliselta?