Onko väärin sinkkua kohtaan, jos varattu flirttailee?
Onko väärin, jos varattu flirttailee sinkulle työpaikalla? Hyvähän tämän varatun on "turvallisesti" nauttia pienistä ihastuksen tunteista, kun ei joka tapauksessa koko asia voisi koskaan mihinkään edetä, kun kotona odottaa oma seurustelukumppani. Eikö tämä ole hieman toisen osapuolen (vapaan) hyväksikäyttöä? Flirtti jatkunut kuukausia. Missään vaiheessa ei ole tullut esille, että toinen varattu, ehkä koska keskustelu ollut niin minimaalista. Kyseessä ravintola-ala ja molemmat naisia (molemmat lesboja).
Kommentit (6)
Flirttailu otetaan helposti liian vakavasti täällä Suomessa. Ei sen tarvitse olla "väärin", kivaa piristystä vaan.
Oikeastaan on väärin. Ainakin silloin, jos sinkku on ihastunut ko. varattuun.
Minusta flirttailu on kivaa, silloin kun kyse on nimenomaan pelkästä flirttailusta, mutta jos olen sinkku ja minusta potentiaalinen kumppani flirttailee, niin se on jo kettuilua :D en tiiä ottiko tästä kukaan mitään selvää, mut koitin ainakin. Flirttailla voi myös ilman mitään sen kummempia jatkosuunnitelmia.
Mulle flirttailee töissä varattu mies mutta mitäpä haittaa tuosta nyt olisi sille tai mulle. Piristää vaan työpäivää.
Tämä ei etene mutta miten ap voi sanoa ettei flirtti etene? Voihan se edetä jos sen antaa edetä ja kumpikin sitä haluaa.
MGTOWina ei haittaa tämäkään :)