Se ois taas pyörälenkki tehtynä.
10km meni 45 minuuttiin. Oli mäkistä maastoa ja aurinko paahtoi. Olen nyt nesteyttänyt itseä ja vähän hikosin. Ylimääräinen rasva palaa näin lenkin jälkeenkin. Olo on mainio.
Kommentit (11)
Hyvä hyvä. Vaikkei pitkä lenkki ollutkaan.
Mietihän AP, jos kaikki kirjoittaisivat tänne jokaisen lenkkinsä tms, niin millainen tämä palsta olisi? Viitsisitkö lukea itsekään?
Kai muistit tehdä päivitykset tästä saavutuksesta myös faceen ja instaan :D
Ohoh... Juo juo juo juo juo käskyttävästi. Hyvä sit uusinta kierros peräkanoon. Mars!
Taas lenkki takana. Nyt menee jo 40min tuo 10km mäkistä maastoa. Kunto on kehittynyt ja laihdutusurakka etenee hyvin. Mites teillä?
Kiva. Itse ajattelin kohta käydä 3 km kävelyllä, ehkä muutaman hölkkäaskeleen otan välillä. Sitten suihkuun.
Olin juuri aikeissa lähteä pyöräileen, mutta nyt ei jotenkin ole motivaatiota. Jäänyt vähiin pyöräilyt vaikka se on mun pääharrastus.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri aikeissa lähteä pyöräileen, mutta nyt ei jotenkin ole motivaatiota. Jäänyt vähiin pyöräilyt vaikka se on mun pääharrastus.
Voi niitä lepopäiviäkin olla. Pitää ehtiä palautua viime treenistä. Itellä pyöräilypäivä, kävelypäivä, lepopäivä rytmi ja hyvin tuntuu toimivan.
Älä selitä, plösö!