Keneltä julkkikselta näytät?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermannilta.
Mulla tulee Veijo Pasasesta aina mieleen eräs vähän jörö-ilmeinen taksikuski joka kuljetteli meitä koulukkaita täälä Kiiminkissä
Pläk nintsa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermannilta.
Mulla tulee Veijo Pasasesta aina mieleen eräs vähän jörö-ilmeinen taksikuski joka kuljetteli meitä koulukkaita täälä Kiiminkissä
Mä en näytä Veijolta, vaan nimen omaan Pelle Hermannilta. Valitettavasti. Ja olen nainen.
Useampi entinen miss Suomi mainittu, lisäksi yksi amerikkalainen näyttelijä/malli. Saattaa olla liian tunnistettavaa jos mainitsen nimiä, osan kanssa huomaan yhdennäköisyyden itsekin, joten jätän arvailujen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Pläk nintsa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermannilta.
Mä en näytä Veijolta, vaan nimen omaan Pelle Hermannilta. Valitettavasti. Ja olen nainen.
Pelle on symppis!
Meikeittä jossain määrin Alma Pöystiltä. Ollaan samaa ikäluokkaa. Meikin kanssa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pläk nintsa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermannilta.
No sitten olet varmaan yksi sukulaiseni, Kaisakohan se oli, jota joskus oon nähny sukutapaamisissa, jotka taivsivat kyllä jääjä kahteen tahi kolmeen kertaan, muttei niistä sen
Vierailija kirjoitti:
Useampi entinen miss Suomi mainittu, lisäksi yksi amerikkalainen näyttelijä/malli. Saattaa olla liian tunnistettavaa jos mainitsen nimiä, osan kanssa huomaan yhdennäköisyyden itsekin, joten jätän arvailujen varaan.
... ai niin, ja kaksi 60-luvun(?) suomalaista näyttelijää myös mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Dannyltä.
Oletko Lari Laurikkala?
Karita Tykältä, moni niin sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Richard Gereltä.
Missä tavattaisiin?
Audrey Hepburnilta pitkillä hiuksilla
Reese Witherspoon
Pulmuset-tähti Christina Applegate
Scarlett Johansson
Vierailija kirjoitti:
Reese Witherspoon
Pulmuset-tähti Christina Applegate
Scarlett Johansson
Ja näistä 2 on muiden kommentoimia.
Aaron Paulilta tai ehkä vielä enempi Bill Hicksiltä
Minulla on samanlainen kasvojen luusto kuin David Bowiella eli melko hyvä, tämä ei ole pelkästään minun mielipide. Tietenkin hyvään luustoon on sitten tullut pottunokka ja raskasluomiset silmät.
Kaksi eri henkilöä eri tilanteissa, eivät tienneet toisistaan mitään sanoivat Linda Lampeniuksen näköiseksi. Sama kävi toisenkin kerran eli kahden eri ihmisen mielestä olen näyttänyt Anna Kournikovalta.