Vinkkejä hiusten kasvattamiseen!
Kertokaa omanne. Tavoitteena vähintään vyötärömittaiset.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ei leikkaa niitä.
Siinäpä se paras neuvo on.
Jättäisin lisäksi kaikki turhat käsittelyt pois.
Ei kaikilla kasva. Itselläni ainakin maksimimitta on puoleen selkään. Hius kasvaa niin hitaasti ja irtoaa ennen kuin on tarpeeksi pitkä.
Riittävästi hyvälaatuista proteiinia ruokavalioon. Itse huomasin eron, kun aloin syömään munakasta aamiaiseksi.
Intialainen päähieronta.
Ei räpellä niitä hiuksia lukiessa tai telkkua katsellessa, tää on vaikein, pitää hommata joku näpertelyperuukki
Vierailija kirjoitti:
Ei leikkaa niitä.
En ole leikannutkaan yli vuoteen.
Ap
Ei sulfaatteja eikä silikonia. Iso ero hiuksissa ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten silikoni vaikuttaa hiustenkasvuun?
Oisko vinkkejä mattojen pitämiseen lattialla ?
Mulla alkoi kasvamaan nopeammin kun lopetin värjäämisen yli vuodeksi. Sitten värjäsin taas kun kyllästyin omaan väriin, joka näyttää aina vähän likaiselta ja saa kasvotkin näyttämään elottomilta, sameilta.
Minä kaipaisin vinkkejä kynsien kasvattamiseen. Tavoitteena puolen kynsipedin mitta vapaata reunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuun ei ehkä, mutta pitkien hiusten on hyvä saada rasvaa ja hoitoainetta myös elimistön ulkopuolelta. Jos hiuksissa on silikonia, aineet eivät pääse hiuksiin. Latvat saattavat olla sen jälkeen aika kuivat ja katkeilevat.
Kannattaa pitää hiukset kiinni, jolloin latvat eivät kulu niin paljon ja joudut siistimään latvoja harvemmin. Muista tämä etenkin yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuun ei ehkä, mutta pitkien hiusten on hyvä saada rasvaa ja hoitoainetta myös elimistön ulkopuolelta. Jos hiuksissa on silikonia, aineet eivät pääse hiuksiin. Latvat saattavat olla sen jälkeen aika kuivat ja katkeilevat.
Asia on juuri päin vastoin.
"Silikoni muodostaa hiuksiin hylkivän kalvon, mikä pitää kosteutta hiuksen sisällä ja samalla suojaa hiusta ulkoisilta haittatekijöiltä."
kasvata rastst äläkä pese niitä koskaan.
Huhdo joka kerta pesun jälkeen hiuksesi niin kylmällä vedellä kun pystyt ja aamulla sama asia aina.laitta hiusverisuonet likkelle ja elää.Hiero myös pää nahkaasi päivtäin..Syö monipuolisesti.Mutta jos on yllä jatkuva tressi ja paha olo ,surut tai lääkitys,hiuksesi harvenee syystä ja mitään et asialle voi!Toiki hiusten pidennykset ,tuuhennus.Joka on tabu ,salisuus naisilla .Mutta myös miehetkin käytä niitä.Loma matkoilla halvimmat laitaa ne.Talliina, turkki .Thaimaa.Kuin muutkin kauneuteen liittyvät hoidot,leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen taas ajatellut, että silikoni ihan siellä latvassa toimisi vähän niinkuin suojaavana kalvona mekaaniselta rasitukselta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää hiukset kiinni, jolloin latvat eivät kulu niin paljon ja joudut siistimään latvoja harvemmin. Muista tämä etenkin yöllä.
Varsinkin tiukat nutturat rasittavat hiusta enemmän kuin auki pitäminen ja vääränlaisilla hiuslenkeillä saa nopeasti vahinkoa aikaan. Yöksi toki kannattaa tehdä löysä letti.
Mulla on vyötäröpituiset hiukset. Leikkaan latvoista aina säännöllisin välein pois kuivat osat.
Itse en käytä voimakkaita shampoita, en värjää, en vaalenna, en käytä lämpökäsittelyjä.
En pese kuumalla vedellä, vaan kädenlämpöisellä ja huuhtelen vähän viileämmällä. Pesen hiukset ns. pää alaspäin. Kuivatan hiukset luonnollisesti, en revi ja raasta kosteita hiuksia enkä lähde pakkaseen märällä päällä.
Pidän kotona ja yöllä hiukset löysällä nutturalla.
Laitan välillä hiuksiin kosteuttavaa hiushoitoa sekä öljyhoitoa.
Syön terveellisesti, en juo alkoholia. Kala- ja kasvisravinto. Mulla kasvaa kynnetkin nopeasti. Toki geeniperimäkin vaikuttaa hiusten laatuun.
Ei leikkaa niitä.