Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin eilen uuden ystävän kylään ja hän sammui juotuaan n. 3 snapsi lasillista likööriä.

Vierailija
27.07.2022 |

Ei tietääkseni ollut juonut muuta.
Olin hetken poissa ja hän nukkui sohvallani.
Uskaltaako tuolle tyypille enää tarjota mitään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko tulee humalaan kahdesta oluesta. Kolmannen puolivälissä hän nukkuu jo.

Vierailija
22/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyhdyssana:)

Yhdyntäsana, kelpaisko anaaliyhdyntä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko tulee humalaan kahdesta oluesta. Kolmannen puolivälissä hän nukkuu jo.

Unelmien treffikumppani, tuon halvempaa seksiä jos etsii niin täytyy vetää handuun.

Vierailija
24/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria ollut jotka muuttui yhden kaljan jälkeen joko räyhääjäksi tai joksikin oudoksi miellyttäjäksi, vanhojen traumojen valittajiksi (vaikka oisin tavannut tyypin vasta aikuisena) ym. Itse haluaisin vaan turista jostain ajankohtaisesta diibadaabasta, kuunnella musaa (genrellä ei niin väliä) jne. Enkä mielellään istu samassa paikassa koko iltaa koska viina ei tykkää pysyä paikoillaan ja ummehtunut tunnelma luo negatiivista energiaa. Pahinta on että nämä ei itse tunnu tajuavan ettei heistä ole viinamäelle. En kyllä nykyään enää jaksa hakea uusia kavereita aikuisista enää. Ne on jotain rikkinäisiä hylkiöitä suurin osa, jotka toistavat noita käytösmalleja aina kun saavat jonkun huomion.

Vierailija
25/25 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkillisesti suuri määrä sokeria voi myös tehdä tuon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi