Onko kissan maadotus pakollista?
Mistä sen edes tietää milloin kissa pitäisi maadottaa? En oikein ymmärrä näitten päälle. Paljonko se maadotus maksaa?
Kommentit (47)
En ole koskaan maadottanut, vaikka varsinkin pakkasella on silittäessä ollut niin sähköinen, että kipinöi.
Kerrankin ihan hauska muka väärinkirjoitettu aloitus. Hyvä!
meidän kissillä on oma foliohattunsa, joka hoitaa homman
Kissa maadottuu automaattisesti, jos sitä käy ulkoiluttamassa. Huom! Vaikka kissojen päästämistä valvomatta ulos ei erikseen kielletä, olet vastuussa siitä, ettei kissa käy esimerkiksi lastentarhan pihalla paskomassa, joten ulkoilutus on paras hoitaa pitämällä kissa narun päässä.
Ei kissoja ole pakko madottaa. Ainoastaan ne kissat jotka haluaa pitää elossa.
Kuparilanka kiedotaan tassun ympäri ja toinen pää tökätään kukkapurkkiin syvälle multaan. Näin ollaan aina ukkossuojattu meidän mirrit.
Kyllä olette lapsellisia, taas kerran!
Kissalla on vakiovarusteena anturat joiden kautta maadoitus tapahtuu. Omistajan ei tarvitse hankkia mitään lisävarusteita.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä joku katkera eukko jolla ei mitään huumorintajua !
Kainoastaan sähkölaitteita. Paitsi temutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä joku katkera eukko jolla ei mitään huumorintajua !
Jos tämä on mielestänne huumoria niin säälin läheisiänne.
Kissat osaa taitavasti maadottaa itse itsensä. Nehän makaa pitkin pituuttaan milloin missäkin tai kököttävät neljä tassua tiiviisti vartalon alla ja kävellessäkin on anturat maassa kuten joku jo mainitsikin.
Mulla on miljuuna
varjofania, oon tietoinen.
Odotan, koska uusi Ee-tyyppi
korvaa 'palstasuosikin&. 🥳
Kun en mä oo tätä feimiä pyytänyt.
Mä oon erakkomystikko.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin ihan hauska muka väärinkirjoitettu aloitus. Hyvä!
Hauska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää kiva sunnuntai,
kamut. Mäkin otan lemmikin
ensi kesänä.
Eläin on rakas perheenjäsen.
Rotuja vielä mietin.
Minäkin otan kesäkissan. Syksyllä heitän seinään.
Ihanan wokea! 🥰
Zappo-kattijuttu
oli hyvin hauska.
Kiitos.
Täytyy ihmetellä miten vaikeaa voi elämä olla pikkusieluisella mielensäpahoittajalla joka äityy puhumaan rumia ja poistattamaan viestejä kohdatessaan huumoria johon ei oma aivokapasiteetti riitä. Elämä taitaa olla pelkkää esterataa ja kyrvän kasvattelua otsaan hänellä.
Janoatte minua suu kuivana.
Kun saavun, aiheutan tsunamin.
Sitten on vuorossa
aikuisten itkupotkuraivari.
Huomaatteko formaatin?
Ainakin kuollut kissa on syytä maadottaa, kaivetaan sopivan kokoinen kuoppa, sijoitetaan kissa kuoppaan ja maadotus on suoritettu.