Nykyään ei saa mitään asiaa kritisoida eikä olla kenenkään kanssa eri mieltä
Mitä tahansa sanot, sä olet kateellinen. Ainoastaa myötäilevät ja ihastelevat mielipiteet hyväksytään. Sinä, joka väität mulle tähän vastaan: olet vain kateellinen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on tarve kritisoida muita?
No esimerkkinä nämä, kun ei ymmärretä miksi seksityöläisiä nyt ylikorostetaan kovin paljon. Ei siinä tarvitse kritisoida ihmisiä, vaan asioita. Sanoin aloituksessani "mitä" se ei tarkoita välttämättä lainkaan ihmisiä. Jos puhuttaisiin ihmisistä, siinä olisi ketä.
Puhut siis sananvapaudesta. Tiesitkö, että siihen liittyy myös vastuu ;)
Ihmisellä osana yhteiskuntaa ei ole vain oikeuksia. Tiedän, että useimmat sen unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkkinä nämä, kun ei ymmärretä miksi seksityöläisiä nyt ylikorostetaan kovin paljon. Ei siinä tarvitse kritisoida ihmisiä, vaan asioita. Sanoin aloituksessani "mitä" se ei tarkoita välttämättä lainkaan ihmisiä. Jos puhuttaisiin ihmisistä, siinä olisi ketä.
Et vaikuta kovin kivalta tyypiltä. Vaikka olisit oikeassa, niin ihmiset eivät välttämättä halua silti olla sun puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä osana yhteiskuntaa ei ole vain oikeuksia. Tiedän, että useimmat sen unohtaa.
V****n kommari! Mikä vastuu?!
Kyllähän persuja saa vielä haukkua...
Vierailija kirjoitti:
En. Aloitukseni ei liity sananvapauteen mihinkään. Vaan siihen, että jos sanon että Missi X on kauniimpi kuin missi Y, tulee keskustelupalstoilla kamalat määrät kommentteja siitä, kuinka olen kateellinen. Tai jos en ymmärrä julkkiksen X perseilyä, tämän itsensä ja kavereidensa minä ja muut jotka eivät ymmärrä, ovat vain kateellisia. Se, mistä ollaan kateellisia, jää täysin hämärän peittoon. Tämä aloitus lähti siitä, kun moni paheksui facebookissa jotain iltalehden lukuisista tämä ja tämä tienaa seksillä niin ja niin paljon juttua, niin todella moni kommentoi, että arvostelijat on vain kateellisia. Sananvapaudella tällä ei ole mitään tekemistä. Aloittaja