Tapasin täydellisen vaimomateriaalinaisen!
Luonne: Rauhallinen, kiltti ja ahkera, mutta osaa pitää myös puolensa
Ulkonäkö: Nätti, mutta ei huomiotaherättävän kaunis, luonnollinen, lävistämätön ja tatuoimaton, ei käytä meikkiä, hiukset luonnostaan eloveenan vaaleat ja pitkät (letillä), vartalo naisellisen pehmeä, mutta ei ylipainoinen
Kommentit (18)
Mikä pahinta: se ei ole kiinnostunut sinusta vähääkään.
Vakaumus? Rahankäyttö? Tavoitteet, haaveet, arvot? Puolisoiden roolit ja työnjako? Lapset/ei lapsia? Paljon on vielä selvitettävää, älä jumitu ulkonäköön.
Pitäisikö vähän tutustua ensin ja sitten vasta päättää, vai tutustuitko vain vartaloon?
Vierailija kirjoitti:
Vakaumus? Rahankäyttö? Tavoitteet, haaveet, arvot? Puolisoiden roolit ja työnjako? Lapset/ei lapsia? Paljon on vielä selvitettävää, älä jumitu ulkonäköön.
Jostain pitää aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä hänestä, koska olen heteronainen :D
Ap
Miltä äiti näyttää? Siinä on naisen ulkonäön tulevaisuuden uhka/mahdollisuus.
Eino Makunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain pitää aloittaa.
Jep, tuolla läpäisee esikarsinnan. Paljon muuta pitää osua kohdalleen ennen kun jakaa elämänsä jonkun kanssa.
Miten ahkeruus tulee tavatessa ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Onko cis vai transnainen?
Hän on nainen. Ilman mitään turhia etuliitteitä. Eli rautalangasta e_i__o_l_e__m_i_e_s = transnainen.
Suomessa jo se ettei hampaat ole kokiksen sulattamat eikä ole ylipainoa ja moniväristä katrasta riittää vaimoaines listalle.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jo se ettei hampaat ole kokiksen sulattamat eikä ole ylipainoa ja moniväristä katrasta riittää vaimoaines listalle.
ja ei wt leimoja ihossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä hänestä, koska olen heteronainen :D
Ap
Ai teitäkin vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako kakkosta ja nielee? Sitten vasta on täydellinen.
Tämä oli ihan oleellinen lisäys.
Nainen voi muuten olla täydellinen mutta jos seksi rajoittuisi vain vaginaan niin kyllä siinä vuosien varrella jäisi paljosta paitsi. Absoluuttisesti pahin tilanne olisi jos naiselle ei olisi mitään ehkäisyä eli pelkkää kondomivaginaa kerrasta toiseen.
Kondomivagina on ehdoton este, tästä syystä en käy maksullisissa.
Maksullisissa ei ole kondomin takia oikeastaan mitään järkeä.
Maksatko +200€ siitä että nainen imee sua kondomilla ja sitten yhdyntää kondomilla?
Eihän tuo tunnu missään, mutta ilman kondomia ei myöskään voi olla koska hyvä seksi ei ole tärkeämpää kuin taudittomuus ja hyvä terveys.
Vierailija kirjoitti:
En minä ole vaikka nuo kriteerit täytänkin. Ei kukaan ole huolinut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kakkosen himo on piilohomoutta. Miksi kulli pitäisi työntää reikään joka on tarkoitettu paskantamiseen?
KIITOS! Ihan rehellisesti siis!
Heteronainen, joka ei IKINÄ ole saanut kakkosesta minkäänlaista tyydytystä itse ja siksi ne sitä vinkuvat piilohomomiehet jättänyt jo kaksikymppisenä.
Noni, eikun kosimaan.