Teollisuusliitolle terveisiä...seuraava palkankorotus väh.5 pros
Kommentit (7)
Sori, mutta nyt ei pysty. Taantumaa pukkaa ja kaikkea.
t. Pomo
Perinteiset miesvaltaiset duunarialat on jäänny palkkakuoppaan suomessa joten ehdottomasti teollisuusliitto saa luvan neuvotella reilut palkankorotukset. Itse eroan liitosta jos ei tule sellaista 5% luokkaa korotusta vaikka kahtena vuotena.
Vierailija kirjoitti:
Perinteiset miesvaltaiset duunarialat on jäänny palkkakuoppaan suomessa joten ehdottomasti teollisuusliitto saa luvan neuvotella reilut palkankorotukset. Itse eroan liitosta jos ei tule sellaista 5% luokkaa korotusta vaikka kahtena vuotena.
Voit erota jo nyt ja säästää, sillä ei ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit erota jo nyt ja säästää, sillä ei ole tulossa.
Hoitajat vaativat myös suuria palkankorotuksia joten miksi teollisuusliitto ei vaatisi myös? Kyllä liiton jäsenenä toivon samankaltaista korotusta mitä hoitajat vaativat, jos korotusta ei tule niin sitten eroan liitosta koska se on turha.
Joo, palkankorotukset tulevat pohjattomasta taikaseinästä eikä asiaan vaikuta mitenkään että aasia / itä-eurooppa on täynnä työntekijöitä jotka voi tehdä saman duunarihommat 40% pienemmällä palkalla.
Nostakaa vaikka kymmenen pinnaa, en liity kun saan saman ilmankin.
T. Vapaamatkustaja
Syytä olisi saada reipas korotus. Yritykset tahkoavat järjettömiä voittoja.