Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poikaystäväni käytös ihan normaalia?

Vierailija
27.07.2022 |

Olen jo pidemmän aikaa pohtinut omaa suhdettani ja todennut, ettei tämä tee minulle ollenkaan hyvää.
Olen itse jollain tavalla riippuvainen poikaystävästäni pahastikin, olen sairastunut suhteen myötä paniikkihäiriöön ja masennukseen.
Jos en saa poikaystävää kiinni hetkessä tai hän ei tee kuten minä toivoisin, saan itse paniikkikohtauksen ja olen joutunut aloittamaan useamman mt-lääkityksen suhteen takia.
Poikaystäväni on erittäin ailahteleva enkä koe oloani turvalliseksi hänen kanssaan enkä luota häneen ollenkaan eikä hän minuun.
Minusta tuntuu ja oikeastaan tiedänkin, ettei hän oikeasti rakasta minua.
Olin eilen parhaan ystäväni kanssa koko päivän, käytettiin hänen lastaan retkellä, käytiin syömässä ja illalla kun hän sai lapsen hoitoon, menimme terassille ja sieltä baariin.
En juonut alkoholia ollenkaan illan aikana ja myöhään illalla poikaystäväni soitti minulle.
Hän suuttui, kun kuuli että olen ulkona ja kerroin olevani ystäväni kanssa.
Hän ei uskonut ja sanoi että olepa kenen kanssa haluat, lähdin kävelemään kotiin ja halusin puhua hänen kanssaan pidempään koska yöllä kaupungilla parveili isoja miesporukoita ja minua pelotti, olen aina puhelimessa jos joudun yöllä liikkumaan kaupungissa.
Poikaystäväni suuttui tästä puhelun pitkittämisestä ja sanoi vain, että mene sinne miesten sekaan vaan juhlimaan.
Ei ole enää vastannut viesteihini tämän jälkeen.
Näitä tilanteita tapahtuu usein, jos olen liian myöhään kavereideni kanssa.
Onko teidän mielestä poikaystävälläni syytä suuttua minulle siitä, että olin ulkona?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde tästä suhteesta, ajoissa!

Vierailija
2/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän parisuhde, ei meidän. Riippuu siitä, että mitä olette sopineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet.

Ap

Vierailija
4/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
5/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teit naisii vaivaa , dumppaa se luuseri , teil on joku ihme taipumus aina ajautuu sen kaikkein huonoimman miehenkaa suhteisii ja sit te itkette ettekä tajuu lähtee pois siitä jutusta .... siel on miloonii muitaki miehiä jotka arvostaa naisia ja tekis sun puolest mitä vaan , mut sä ITSE valitset olla sen kaikken huonoimmankaa kuka ei arvosta sua yhtään , SE ON SUN OMA VALINTA !!!!!!!! meit on monii miehii jotka oikeesti arvostaa naisii ja ei epäkunnioita niitä . haha . 

Vierailija
6/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä suuttua sinulle. Eroa. Jos saat suhteesta vain ongelmia, paniikkia, toisen raivoa ja lääkityksen - olisi hyvä etsiä elämään turvaa /iloa /onnea muualta ja sinkkuna se onnistuu. Ei ole pakko mennä öisin kaupunkiin vain siksi, että muut viettävät aikaa siellä. Ihmisiä tapaa muuallakin, eri aikaan jos tarvitsee. Onko lähisukulaisen numero jos juttelee joskus niitä näitä. Nuorena moni on riippuvainen ja vanhempanakin, mutta seuransa voi valita. Tuo poikaystävä ei tee sinulle hyvää ja voit lähteä. Löydät parempaa.

Vierailija
7/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta hyvältä parisuhteelta kertomasi perusteella. tärkeää parisuhteessa on avoimuus ja luottamus ja kunnioitus. onko niitä teillä? sinun tehtävä on pitää itsestäsi huolta joten jos menet huonoon kuntoon jonkun ihmisen kanssa, se on merkki jostain. tsemppiä

Vierailija
8/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
9/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja pysy miehistä kaukana!

Vierailija
10/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma onko meillä molemminpuolista kunnioitusta, avoimuutta ei ainakaan ole eikä tämä tosiaan normaali suhde ole millään tavalla.

Ap

Vierailija
11/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
12/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia olla hänen kanssaan.

Oma käytöksesi ei ole ihan normaalia. Olet läheisriippuvainen ja manipuloiva.

Vierailija
13/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on varmaan käynyt lapsuudessa jotain kun et tunnist henkiatä väkivaltaa kumppanilta. Et varmaan ehkä edes tiedä millainen on normaali ja tasapainoinen suhde.

Vierailija
14/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ero ja pysy miehistä kaukana!

Tämä juurikin.

Pysy sinkkuna parisuhteeseen et sovellu.

Vierailija
15/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin provo.

Soitin eilen nollalinjalle tästä ja sielläkin sanottiin, että tämä suhde on mahdoton yhtälö ja kuulostaa siltä, ettei mies minua oikeasti rakasta.

Kirjoitan hänelle tänään viestin että aion erotaap

Vierailija
16/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Youtube on pullollaan kanavia, jos haluat kehittää itseäsi pois alttiudesta huonoihin suhteisiin ja vahvistaa mielenterveyttäsi.

Vierailija
17/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käskee katkerat vanhat piiat aina jättää sika oli mikä tahansa asia kyseessä. Tee nyt hyvä ihminen omat päätökset äläkä näille vastauksille anna mitään painoarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä