Apulannan keikkaraiderista kuultua.
JannikaB pitää ottaa myös esiintymään samoille festareille. Tieto.
Kommentit (40)
Heti tuli Kuopiorockin mainos, jossa Jannika siis taas siipeilee Apulannan kyljessä :D :D :D
Pitää hankkia voiceen isompi nojatuoli että mahtuu Jannikabee myös valmentamaan
Iltalehti teki tuoreeltaan jutun kotimaisten artistien keikka-ansioista. Apulannan hinnaksi kerrottiin 25000-3000 euroa. Festarijärjestäjänä voin tarjota tuon, jos bändi vaatii esiintymisslotin Jannikalle, niin fine. Apulanta saa edelleen sen 25000-3000 ja Jannika tunnin slotin sivulavalla. Ei sillä lavalla joka hetki kuitenkaan ole käytössä, joten onpahan jotain lisuketta. Mikäli Apulanta haluaa jakaa tuon 25000-30000 euroa Jannikan kanssa, niin se on heidän juttunsa.
Kai se Sipen suunnistajakin kohta osoittaa suurta lahjakkuutta artistina
Vierailija kirjoitti:
Rahastussontaa.
Mitä rahastusta se on, jos bändille tarjotaan summa X. He haluavat Jannikan mukaan, niin kerrotaan korvauksen silti olevan X.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Jannika B niin en suostuisi tuollaiseen, joko menestyy omilla avuillaan tai tässä tapauksessa ei.
Toisaalta jos haluat olla keikkaileva artisti, niin tuolla tavalla voit olla keikkaileva artisti.
Tai paremminkin keikkaileva nolo surkimus.
Ja sitten Jannika öö sanoo somessa viiltävästi.
Mua jotenkin säälittää tuo jannika :( Vaikuttaa tosi herttaiselta, mutta on täysin lahjaton ja epäkiinnostava artistina ja silti pitää vain väkisin yrittää vuodesta toiseen. Luulisi että käy itsetunnon päälle, kun koko "ura" on vain miehensä peesissä puuhastelua.
Toivon, että jannika löytäisi tekemistä, johon hänellä olisi oikeasti intohimoa ja lahjoja.
Jos mä olisin Tonin kanssa naimisissa ja haluaisin laulajaksi, niin totta mooses mä käyttäisin hyväkseni sen asemaa ja suosiota. Tyhmähän mä olisin, jos en niin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin Tonin kanssa naimisissa ja haluaisin laulajaksi, niin totta mooses mä käyttäisin hyväkseni sen asemaa ja suosiota. Tyhmähän mä olisin, jos en niin tekisi.
Reittä pitkin laulajaksi. Hienoa! Ja niin arvostettavaa!
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Niin sitä on moni muukin tehnyt, sama kai tuo. Onkohan Tonilla muuten iso, tai seisooko ylipäätään?
Mitä muutakaan noilta voi odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Niin sitä on moni muukin tehnyt, sama kai tuo. Onkohan Tonilla muuten iso, tai seisooko ylipäätään?
Kai pitkälle keski-ikäisellä jo pehmenee.
Apulanta ei ole 20 vuoteen ollut bändi, vaan lähinnä liikeyritys. En tiedä rahanahneempia ihmisiä kuin Toni ja Sipe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Jos tuo bändille ok, niin sittenhän se on ok.
Joo, mutta mahtaakohan olla festarijärestäjille? Ihan suoraan sanon, että kuntelen paljon Apulanaa ja käyn heidän keikoillaan, mutta ensimmäistäkään Jannikan biisiä en pysty kokonaan kuuntelemaan. Misät löytyy yleisö, joka haluaa nähdä molemmat?
Mistä löytyy sellainen festari jossa kaikki esiintyjät olisivat mun, sun tai jokaisen yleisössä olevan suosikkeja.
Aina esiintyjien joukkoon mahtuu joku/joitakin jotka ei oo sellaisia joita itse kuuntelee.
Juu ei ole painu ivttuun ja tapa itsesi
Opettele sinä kuule vaan englantia tai asioi muualla. Me otamme vain rikkaita asiakkaita.
Aika moni taho taitaa myydä tällaisia paketteja kesäkemuihin, ei ole vain Apulannan tapa