Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin sit sen kuukautiskupin, DivaCupin,

Vierailija
22.10.2006 |

oikein odotan seuraavia menkkoja, että pääsee testaaman. Kuinka nopeesti on teillä, arvon käyttäjät, alkanut homma sujumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponia käytän muuten, mutta kun ei jaksa! En oo mikää viherpipertäjä, mutt toivottavasti tällä omalla pienellä teollani vähennän pikkasen roskaa maailmassa... -ap-

Vierailija
2/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lunette-merkkinen kuppi. Maltilla vaan harjoittelet; ei samaan aikaan paimennettavia lapsosia tai pohjaan palavia kattiloita, niin hyvin menee.

Olipas ihanaa, kun sai menkkojenkin aikaan nukkua ihan alasti, eikä työpäivän aikana tarvinnut huolehtia koko hommasta mitään. Eli vähän vaivannäköä n. 2-4 krt päivässä ja muuten saa olla rauhassa.

En kyllä muuten miinuksena tuon kupin kanssa toisaalta halua muualla leikkiä kuin omassa kylppärissä...

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii tosiaan kunnolla opetella eka, ja sit js muualla kuin kotona tarvii touhuilla sen tyhjennyksen janssa, niin muistaa etsiä se pesualtaallinen vessankoppi.... " Ja maailma pelastuu???" -ap-

Vierailija
4/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun tuntui, että onkohan se kunnolla. Aluksi en luottanut siihen, että se aukea varmasti, kun jäi lyttyyn laittovaiheessa ja sitten piti vähän ajan päästä käydä kokeilemassa. Nyt olen huomannut, että se kyllä tuntuu, kun se aukee. Ekassa vuodossa en käyttänyt kuppia viimeisinä päivinä, kun ajattelin, että ehkäisyrengas ei osu joka kohdalta emättimen seinämiin, vaan osa on kuppia vasten. Toisessa vuodossa sitten kokeilin ja rengas nousee ihan ylös kohdunnapukan ympärille, eikä edes osu kuppiin. Kolmannessa vuodossa ei tarttenut enää varmistella, vaan kaikki alkoi sujua.

Vierailija
5/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytittekö te alkuun pikkuhousun suojaa varalla? Entäs töissä tai liikuntaharrastuksessa? Mistä ostitte, eikös joistakin apteekeistakin saa?

Vierailija
6/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistui heti ekalla kerralla se asennus. Varasin paljon aikaa ja tutkin sitä etukäteen. Kuivaharjoittelua en itse tehnyt, kun ajattelin, että se on kuivina aikoina hankalampaa. Monet tutut on kuitenkin kuivaharjoitelleet ja pitäneet sitä hyvänä lähestymistapana.

Nykyään laitan kupin jo ennen menkkojen alkua, kun odotan niitä alkavaksi. Eräänlaista kuivaharjoittelua siis nyt ja onnistuu kyllä hyvin juuri ennen menkkoja.

Vierailija
7/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätin, että ei koskaan enää sitä kapinetta sisään

Vierailija
8/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen, että ei tarvitse enää kärsiä kuukautisista ollenkaan!!

Vierailija
9/9 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi alussa meinaan olla hankaluuksia saada sisälle/ulos, eikä se välttämättä oo kivaa opetella silloin ku on " sottaisin" aika. Toisaalta, jos tuntuu hankalalta saada nyt sisälle, niin se johtuu siitä, että paikat on kuivat, menkkojen aikaan luiskahtaa helposti paikalleen.